  • 1. Data: 2019-07-31 15:13:27
    Temat: Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
    Od: z <...@...pl>

    Jeden z moich wakacyjnych podopiecznych ciągle maltretuje dwa oto takie
    urządzenia:
    https://zapodaj.net/544d27c0dc60e.jpg.html
    Inni nie. Mają po jednym. Tylko ten co ma malutki ekranik ;-)

    PS. Nie mogłem się powstrzymać. Ostatnio ktoś tu zachwalał wytrzymałość
    baterii SE ;-)

  • 2. Data: 2019-07-31 17:21:54
    Temat: Re: Wakacyjnie - Zakochana para ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Jeden z moich wakacyjnych podopiecznych ciągle maltretuje dwa oto
    >takie urządzenia:
    >https://zapodaj.net/544d27c0dc60e.jpg.html

    Taa ... niezbednik w zasadzie :-)

    I to potrafi sie doładowywac w czasie zasilania telefonu ?
    Bo jak pamietam, to nie bylo takie typowe

    >Inni nie. Mają po jednym. Tylko ten co ma malutki ekranik ;-)
    >PS. Nie mogłem się powstrzymać. Ostatnio ktoś tu zachwalał
    >wytrzymałość baterii SE ;-)

    Ale o co chodzi?
    Bo na zdjeciu SE nie ma.

    A baterie SE ... tak sobie wytrzymale.

    J.

  • 3. Data: 2019-07-31 17:41:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-31 o 17:21, J.F. pisze:
    > I to potrafi sie doładowywac w czasie zasilania telefonu ?
    > Bo jak pamietam, to nie bylo takie typowe

    Miałem tylko raz powerbanka. (umarł przez spuchnięcie)
    Też potrafił ładować szeregowo.
    Moim zdaniem to już standard.

    > Bo na zdjeciu SE nie ma.

    Jest SE

  • 4. Data: 2019-07-31 18:41:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Miałem tylko raz powerbanka. (umarł przez spuchnięcie)
    >Też potrafił ładować szeregowo.
    >Moim zdaniem to już standard.

    To podlaczyc kabelek miedzy wyjscie a wejscie :)

    >Jest SE

    A, bo mnie sie z Sony-Ericsson skojarzylo :-)

    Co by nie mowic - Samsung potrafi blyskawicznie baterie rozladowac.

    J.

  • 5. Data: 2019-07-31 21:48:09

    W dniu 2019-07-31 o 18:41, J.F. pisze:
    > Co by nie mowic - Samsung potrafi blyskawicznie baterie rozladowac.

    Samsung jak Samsung

    Sony albo nawet Xiaomi ;-)

    I znowu przychodzi mi do głowy mina młodzieńca który mi sprzedawał
    Z3Compact. Przesiadł się na ajfona 5s. "Bateria w ajfonie to nie ta liga"