  • 1. Data: 2009-04-01 23:20:16
    Temat: asp .net połączenie kilku plików na jednej stronie
    Od: drzejb <D...@g...com>

    hmm

    chyba jakieś zaćmienie mam

    próbuje zrobić tak:

    odpala mi się strona na której są panele
    do paneli ma być podłączona zawartość stron aspx
    czyli
    zawartość strony x.aspx
    panel1 -> strona1.aspx
    panel2 -> strona2.aspx
    itd.

    każda z podstron posiada swoje funkcje itd.

  • 2. Data: 2009-04-02 06:57:39
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > chyba jakieś zaćmienie mam

    dwie możliwości:

    a) MasterPage + strony do kontenerów
    b) zwykła strona + kontrolki *.ascx do niej

    Wiktor Zychla

  • 3. Data: 2009-04-02 13:29:48
    Od: drzejb <D...@g...com>

    On 2 Kwi, 08:57, "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu> wrote:
    > dwie możliwości:
    >
    > a) MasterPage + strony do kontenerów
    > b) zwykła strona + kontrolki *.ascx do niej

    z MP korzystam na zasadzie podłączania 1 strony do menu obsługującego
    na MP
    a tutaj ma pojawić się okno modalne bez menu tylko do przeglądu
    zawartości pewnych danych które są już na innych stronach potrzebuje
    je tylko połączyć aby były wszystkie i nie chciał bym aby pliki były
    powtórzone.

    generuje to problemy w przypadku jakichś zmian - bo zamiast zmienić w
    jednym miejscu to bym musiał w kilku.

  • 4. Data: 2009-04-02 13:58:14
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    >generuje to problemy w przypadku jakichś zmian - bo zamiast zmienić w

    a dlaczego nie na ascxach?

  • 5. Data: 2009-04-03 06:42:18
    Od: zymen <z...@d...pl>

    drzejb pisze:

> [...]
    > powtórzone.
    >
    > generuje to problemy w przypadku jakichś zmian - bo zamiast zmienić w

    Możesz też ramki, ewentualnie js + jakiś DIV.

    Jest to jakieś wyjście z syt. czy profesjonalne, to każdy musi sobie sam
    odpowiedzieć.

    pozdrawiam,