  • 1. Data: 2009-04-02 09:54:00
    Temat: Program do obrobki plikow tekstowych ?
    Od: "Sws" <s...@p...pl>

    Witam

    Czy ktos moze z grupowiczow zna uniwerslany program do hurtowej obrobki
    duzej ilosci wskazanych plikow tekstowych (logi z rutera).
    Chodzi mi o to aby we wszyskich wskazanych plikach lub tez nawet w jednym
    zaznaczyl tylko te linijki ktore zawieraja okreslone slowo a nastepnie je
    wycial, usunal, skopiowal, itp.

    Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    Sws

  • 2. Data: 2009-04-02 10:19:02
    Temat: Re: Program do obrobki plikow tekstowych ?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Sws pisze:
> [...]
    > wycial, usunal, skopiowal, itp.
    >
    > Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.
    sed, awk + for z bash'a, w trudnych przypadkach perl

    Michoo

  • 3. Data: 2009-04-02 11:01:30
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 02.04.2009, Sws wrote:

    > Witam i dziekuej za informacje.
    >
    > Intuicyjnych programow tego rodzaju nie ma chyba wlasnie - tylko
    > interpretery tego rodzaju ?

    #define intuicyjny
    Ex i ed są intuicyjne?

    --
    Stanislaw Klekot

  • 4. Data: 2009-04-02 11:04:49
    Od: "Sws" <s...@p...pl>

  • 5. Data: 2009-04-02 11:04:55
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Sws wrote:

    > Witam i dziekuej za informacje.
    >
    > Intuicyjnych programow tego rodzaju nie ma chyba wlasnie - tylko
    > interpretery tego rodzaju ?

    Taki intuicyjny program musiałby jeszcze mieć moduł telepatyczny i
    moduł rozpoznawania myśli. A za pomocą podanych wyżej narzędzi można
    zrobić wszystko i to zazwyczaj niewielkim nakładem pracy (nie licząc
    poznania podstawowych komend/opcji).

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 6. Data: 2009-04-02 12:47:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 02 Apr 2009 13:04:55 +0200, Pawe? Kierski <n...@p...net>
    wrote:

    > Taki intuicyjny program musiałby jeszcze mieć moduł telepatyczny i
    >moduł rozpoznawania myśli.

    Ja mysle ze Oryginalny Pytacz przez "intuicyjny program" rozumie taki
    program ktory mozna uzywac bez czytania manuala

    A.L.

  • 7. Data: 2009-04-02 12:50:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    A.L. pisze:

    > Ja mysle ze Oryginalny Pytacz przez "intuicyjny program" rozumie taki
    > program ktory mozna uzywac bez czytania manuala

    Czyli każdy, do momentu, w którym nam coś nie działa (he he he :)

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2009-04-02 15:26:43
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 11:54:00 +0200, Sws napisał(a):

> [...]
    > zaznaczyl tylko te linijki ktore zawieraja okreslone slowo a nastepnie je

    Moze UltraEdit i jego makra, da sie zrobic naprawde sporo i nie trzeba
    czytac manuali :)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 9. Data: 2009-04-02 19:10:56
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Norbert pisze:

    > Moze UltraEdit i jego makra, da sie zrobic naprawde sporo i nie trzeba
    > czytac manuali :)

    Nie do końca w temacie - wiesz może jak zmusić UltraEdita żeby traktował
    taki_tekst jako pojedynczy wyraz przy poleceniu "przesuń kursor o jeden
    wyraz" (Ctrl-strzałka w lewo)? Przeszukałem manual i nic w tym temacie
    nie znalazłem. Bardzo często używałem tej kombinacji w makrach ale po
    zmianie edytora przestała być użyteczna bo niektóre identyfikatory
    traktuje jak jeden wyraz a niektóre jak kilka :( Poprzednim edytorem był
    JEdit - bardzo wygodny, makra można rejestrować a potem edytować jak
    zwykły program w javie - niestety, ponoć się gryzie z naszym nowym,
    wspaniałym, "top of the line" systemem kontroli wersji i "siły wyższe"
    nakazały deinstalację.
    Pozdrawiam
    GRG

  • 10. Data: 2009-04-03 07:53:24
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Sws wrote:
    > Intuicyjnych programow tego rodzaju nie ma chyba wlasnie - tylko
    > interpretery tego rodzaju ?

    No tak, co to za przyjemnosc miec sedowo-awkowo-perlowy skrypt ktorego
    nie mozna nawet kliknac ;-)

    Jesli chcesz recznie bawic sie w search/replace to mozesz sprobowac
    jeszcze jedita - jedit.org.