  • 1. Data: 2005-04-13 07:30:54
    Temat: wybor lacza, telenergo-exatel
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam
    ktos z Was uzywa laczy od telenergo?
    jak sie sprawuja? jak to jest z nimi, rozmowni, jak negocjacje
    na jaką cene za 1Mb/s moge liczyc przy zakupie powiedzmy 10Mb/s
    jak jest z ich awaryjnoscia
    a jak wygladaja negocjacje

    jesli mozecie to powiedzcie, jakie ceny od nich uzyskaliscie

    --
    pozdrofionka
    bacek

  • 2. Data: 2005-04-13 08:18:47
    Temat: Re: wybor lacza, telenergo-exatel
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    bacek napisał(a):
> [...]
    > jak sie sprawuja? jak to jest z nimi, rozmowni, jak negocjacje
    > na jaką cene za 1Mb/s moge liczyc przy zakupie powiedzmy 10Mb/s

    oddalismy im wczoraj sprzet

    pol roku nie doprosilismy sie umowy o usluge
    z rozmow w roznymi osobami dowiedzielismy sie ponoc uruchomiona usluga
    ma ciut gorsze parametry niz zostaly ustalone (ustnie)
    ale papieru nie dostalismy wogule

    IMHO niepowazne

    --
    Mateusz

  • 3. Data: 2005-04-13 09:05:15
    Od: "mala_mi" <m...@w...pl>

    W jakim mieście ma być to łącze?
    Może będę mogła polecić inną firmę?

    Pozdrawiam
    MM
    Użytkownik "bacek" <p...@n...backiel.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d3iho6$lsp$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2005-04-13 11:18:21
    Od: "neks.net" <neks_tylkobezspamu_@_tylkobezspamu_neks.pl>

    Czemu pracownicy duzych firm ukrywaja swoich pracodawcow ?

    Moze nawet mocodawcow :D

  • 5. Data: 2005-04-13 11:56:31
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    neks.net napisał(a):
    > Czemu pracownicy duzych firm ukrywaja swoich pracodawcow ?

    moze za duzo czasu poswiecaja na szukanie klientow, a nie na zapewnienie
    dobrych parametrow sieci ;)

    --
    Mateusz

  • 6. Data: 2005-04-13 12:40:11
    Od: "mala_mi" <m...@w...pl>

    Mylicie się, nie pracuję w dużej firmie :)
    Mam sporą wiedzę w tym temacie i spore doświadczenie
    pozdrawiam wszystkich konspirujących

    MM.

  • 7. Data: 2005-04-13 12:50:18
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "mala_mi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam sporą wiedzę w tym temacie i spore doświadczenie

    Szkoda, że w temacie netykiety masz niewielkie doświadczenie.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://rtfm.killfile.pl/

    Pink

  • 8. Data: 2005-04-13 13:04:29
    Od: "mala_mi" <m...@w...pl>

    faktycznie, niedawno zaczęłam korzystać z grup, więć może mnie oświecisz lub
    odeślesz do jakiegoś źródła. przepraszam jeżeli kogoś uraziłam. może to być
    odebrane jako zwykłe wścibstwo

    MM.

  • 9. Data: 2005-04-13 13:06:36
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    mala_mi wrote:
    > Mylicie się, nie pracuję w dużej firmie :)
    > Mam sporą wiedzę w tym temacie i spore doświadczenie

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 10. Data: 2005-04-13 13:08:18
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    > więć może mnie oświecisz lub odeślesz do jakiegoś źródła.

    A raz nie wystarczy?

    Pink