  • 91. Data: 2013-02-26 02:06:05
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:zy7ybr8iocke.smlj83vz5w66.dlg@40tude.net...

    > A twoj wlasny system operacyjny nigdy sie nie myli i zawsze zauwaza
    > takie male plusy ? :-)

    Plusy nie są wcale małe i wyraźnie rzucają się w oczy bo nie są cyfrą...

    > A kto ich tam wie ... moze np wystarczy dopelnic spacjami
    > i nawet iphone obetnie cos z przodu :-

    Nie sądzę, ale spróbuj i powiedz nam jak było... :-)

    > I oddzwonisz ?
    >
    > No dobra, juz zlikwidowali, ale kiedys widac ludzie przestali dzwonic na
    > 0700, to wprowadzili 0-300 i 0-400.

    Ja nie oddzwonię bo generalnie ignoruję rozmowy przychodzące
    z numerów nieistniejących w mojej książce adresowej...
    Oczekuję że osoba nowa, która próbuje ze mną złapać kontakt
    po raz pierwszy nagra mi wiadomość na automatycznej sekretarce.
    Jeśli jej nie zostawi to zakładam że jest ... akwizytorem i olewam :-)
    Jak dotąd nie zawiodłem się na takiej metodzie postępowania.

  • 92. Data: 2013-02-26 17:36:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Plusy nie są wcale małe i wyraźnie rzucają się w oczy bo nie są
    >cyfrą...

    Az sobie podzwonilem ... no, niby wyraznie rzuca sie w oczy, ale to
    jest test gdy jestem wstepnie ukierunkowany.
    Jakby do mnie zadwonil z zaskoczenia jakis krotki numer,
    +123456789, to nie wiem czy bym tak zwrocil uwage.

    Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
    Czy bym zwrocil uwage na +49123456789 ?

    >Nie sądzę, ale spróbuj i powiedz nam jak było... :-)

    Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

> [...]
    >:-)
    >Jak dotąd nie zawiodłem się na takiej metodzie postępowania.

    No tak, amerykanski styl zycia :-)

    U nas teleakwizytorow mniej, uzytecznych telefonow widac wiecej, i
    ludzie czesto oddzwaniaja.
    A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow - i
    tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

    J.

  • 93. Data: 2013-02-26 18:54:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
    > Czy bym zwrocil uwage na +49123456789 ?

    Tu może być problem i nie wiem czemu telefon miałby
    plusa wyświetlać gdy połączenie przychodzi z tej samej
    strefy numeracyjnej - to jest mylące... Ktoś tak ustawił
    sobie telefon ? Na złość mamie odmroził sobie uszy? :-)

    > Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

    Wystarczy mieć dostęp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

    > No tak, amerykanski styl zycia :-)
    >
    > U nas teleakwizytorow mniej, uzytecznych telefonow widac wiecej,
    > i ludzie czesto oddzwaniaja.

    Czy ja wiem - może więcej macie biedaków co im się impulsy na
    karcie kończą? Tu generalnie za komórki płaci się już tylko za internet.
    Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest już wliczona w
    wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie płacę za 10 GB danych
    na miesiąc w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

    > A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow
    > - i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

    Nie mam takich problemów.

  • 94. Data: 2013-02-26 19:05:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Tu może być problem i nie wiem czemu telefon miałby
    >plusa wyświetlać gdy połączenie przychodzi z tej samej
    >strefy numeracyjnej - to jest mylące... Ktoś tak ustawił
    >sobie telefon ? Na złość mamie odmroził sobie uszy? :-)

    Nawet nie wiem. Android wyswietla lokalne bez kraju, a nokia z
    krajem.
    Czy to T-mobile inaczej ustawia, czy nokia dodaje, a moze nie
    odejmuje - nie wiem.

    >Wystarczy mieć dostęp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

    Tez nie mam.

    >Czy ja wiem - może więcej macie biedaków co im się impulsy na
    >karcie kończą? Tu generalnie za komórki płaci się już tylko za
    >internet.

    Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy
    na koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

    >Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest już wliczona w
    >wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie płacę za 10 GB danych
    >na miesiąc w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

    Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie
    rachunku z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

    P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma mniej
    godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

    >Nie mam takich problemów.

    Widac co kraj to obyczaj.
    Ja sie tam specjalnie nie dziwie, ze jak wysrubowali kurierom stawki
    na maksa, to ich nie stac na minute rozmowy ... ktora czesto sie moze
    przedluzyc do kilku minut.
    I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

    J.

  • 95. Data: 2013-03-05 05:48:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy na
    > koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

    Ten co oddzwania nie patrzy na koszty, bo jest zdesperowany kontaktu,
    samotny, sfrustrowany ciszą swojej słuchawki - powodów oddzwaniania
    na nieznane numery może być sporo :) Ale raczej wszystkie chore :)

    > Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie rachunku
    > z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

    Tethering to dodatkowe $20 w starym planie.
    W nowym abonamencie jest już wliczony.

    Teza była że krajowe rozmowy i smsy są wliczone i płaci się za internet.
    Jaki to ma dla Ciebie związek z cenami międzynarodowego roamingu
    w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

    > P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma
    > mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

    Ale co z tego skoro tych danych się nie wykorzystuje na rozmowy?
    Nie rozumiem takiej kalkulacji...

> [...]
    > przedluzyc do kilku minut.
    > I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

    Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego telefonu?

  • 96. Data: 2013-03-06 10:53:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego telefonu?

    Kurierzy są najczęściej zatrudniani jako firmy podwykonawcze, więc każdy
    dodatkowy koszt zmniejsza jego zarobek. Samochód, paliwo, naprawy,
    ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z własnych pieniędzy kuriera.

    Chociaz teraz za 70 zł można mieć tysiące minut na rozmowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 97. Data: 2013-03-06 13:50:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

> [...]
    > ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z własnych pieniędzy kuriera.
    >
    > Chociaz teraz za 70 zł można mieć tysiące minut na rozmowy.

    I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczając przecież w koszty...
    Jeśli ktoś bawi się w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
    na to że klienci mu oddzwonią płacąc jego koszty to niestety
    jest skończonym dziadem...

  • 98. Data: 2013-03-06 14:51:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczając przecież w koszty...

    Wiesz, lepiej miec 70zl i zaplacic od tego 14zl podatku, niz nie miec.

    >Jeśli ktoś bawi się w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
    >na to że klienci mu oddzwonią płacąc jego koszty to niestety
    >jest skończonym dziadem...

    Nie mowie nie, ale to pretensje do prezesow firm nierzadko z jakims
    United czy Deutsche w nazwie, ze wola dziadowac niz okreslic jasne
    standardy - telefon, informacja, dzwonek do drzwi, a nie tak srubujemy
    koszty ze pracownik przerzuca przez plot i jedzie dalej, bo ma placone
    od paczki ..

    Przy cenie kilkunastu zl za przesylke te ~30gr za minute rozmowy moze
    byc istotne.
    A przeciez majac jakis zwrot z przychodzacych mozna sobie calkiem
    ladnie konto nabic :-)

    J.

  • 99. Data: 2013-03-06 16:43:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczając przecież w koszty...

    Masz odpowiedź: mniejsze koszty -> większy zysk kuriera.

    > Jeśli ktoś bawi się w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
    > na to że klienci mu oddzwonią płacąc jego koszty to niestety
    > jest skończonym dziadem...

    Odbiorca przesyłki nie jest klientem dla firmy kurierskiej. Klientem jest
    zwykle nadawca, a jemu jest wszystko jedno czy kurier do odbiorcy dzwoni czy
    tylko puszcza sygnał. Nadawcy zalezy tylko na niskim koszcie nadania
    przesyłki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 100. Data: 2013-03-06 16:44:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ten co oddzwania nie patrzy na koszty, bo jest zdesperowany kontaktu,
    >samotny, sfrustrowany ciszą swojej słuchawki - powodów oddzwaniania
    >na nieznane numery może być sporo :) Ale raczej wszystkie chore :)

    Albo jest prezesem we wlasnej firmie i ma 80% waznych telefonow, albo
    jest obowiazkowy i z natury oddzwania.

    >Tethering to dodatkowe $20 w starym planie.

    Ale placiles, czy utrudniales sobie zycie dla glupich 20 $ ? ;-P

> [...]
    >Jaki to ma dla Ciebie związek z cenami międzynarodowego roamingu
    >w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

    A co, nie chcesz znac aktualnej pogody rano w lozku, a przeciez to
    nawet 1MB nie zje :-P

    >Ale co z tego skoro tych danych się nie wykorzystuje na rozmowy?
    >Nie rozumiem takiej kalkulacji...

    A za co placisz ? Rozsadnie byloby za zajecie kanalu radiowego, bo
    inaczej to za co - za wygode, za uczucie pozostawania w kontakcie ?

    Tak czy inaczej - jak masz 10GB internetu, to w zasadzie nie ma sensu
    liczyc ci minut dodatkowo :-)

    >Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego
    >telefonu?

    Ja tam nie wiem - czy ma wlasna firme i jest na wlasnym rozrachunku,
    czy ma sluzbowy telefon zeby go mozna bylo op*, ale z najmniejszym
    abonamentem, czy mu np mixa dali i ma 25zl na caly miesiac ...

    J.