  • 11. Data: 2018-02-05 18:24:45
    Temat: Re: automat vs. manual
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-02-05 o 03:10, Marcin Debowski pisze:

    > Dzięki Piotr. Właśnie wydaje mi się, że jest to głównie kwestia odrobiny
    > wprawy, bo przecież nie jest tez tak, że muszę wysprzęglac czy redukować
    > co kilkadziesiąt metrów.

    Jedyna rzecz która może być nieco upierdliwa w niektórych manualach to
    zero-jedynkowe sprzęgło. Takie właśnie mam w XLR250 ale w terenie mi to
    nigdy nie przeszkadzało.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2018-02-05 18:26:06
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2018-02-05 o 16:08, Adam Wysocki pisze:

    > Mieszkasz w tropikach?

    Wystarczy takie piękne miasto jak Barcelona. Byłem tam na święta w
    grudniu, temperatury 12-18 stopni :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2018-02-07 01:55:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-05, Piotr Rezmer <i...@d...org> wrote:

    > Wystarczy takie piękne miasto jak Barcelona. Byłem tam na święta w
    > grudniu, temperatury 12-18 stopni :)

    Mieszkam neiwątpliwie w ciepłym miejscu, ale MZ bardziej jest to kwestia
    czarnej nawierzchni (bez lodu i śniegu), niz temperatury. W Holandii
    większość posuwa na rowerach/motorach okrągły rok. Pewnie bym też
    jeżdził tak motorem gdybym tam obecnie mieszkał.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-02-07 01:57:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-05, Piotr Rezmer <i...@d...org> wrote:

    > Jedyna rzecz która może być nieco upierdliwa w niektórych manualach to
    > zero-jedynkowe sprzęgło. Takie właśnie mam w XLR250 ale w terenie mi to
    > nigdy nie przeszkadzało.

    Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub
    standardowy manual.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2018-02-18 23:15:50
    Od: Glub <g...@g...com>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 01:57:48 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub
    > standardowy manual.

    to sie pojezdzij to zobaczysz jak i czy ci pasi to DCT- bo mi pasi choć wole guzikami
    zmieniać biegi.

  • 16. Data: 2018-04-20 09:33:40
    Od: August <t...@a...org>

    W dniu środa, 7 lutego 2018 01:57:48 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Przymierzam się do NC750X z abs'em. Jest toto właśnie z wersją "D" lub
    > standardowy manual.

    z DCT bardzo polecam.

    --
    pozdrav,
    August

  • 17. Data: 2018-04-20 12:26:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-20, August <t...@a...org> wrote:

    > z DCT bardzo polecam.

    No właśnie czytałem kupe pozytywów nt. DCT i co mnie w sumie też
    dodatkowo skłania, to że jest to ponoć tak zrobione, że na manualu się
    po prostu lepiej nie da. Jedyne co mnie w sumie jeszcze może przed DCT
    powtrzymać, to brak tej wersji u moich lokalnych dilerów.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-04-23 17:04:23
    Od: t...@a...org

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2018 12:26:53 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    > po prostu lepiej nie da. Jedyne co mnie w sumie jeszcze może przed DCT
    > powtrzymać, to brak tej wersji u moich lokalnych dilerów.

    Zobaczysz, pokochasz i będziesz w kuchni trzymał :D

    https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_oto
    motopl/883292547_1_1080x720_nc-750x-dct-abs-pierwszy
    -wlasciciel-na-dotarciu-i-2-lata-gwarancji-warszawa_
    rev001.jpg

    --
    pozdrav,
    August