  • 11. Data: 2015-11-02 20:29:08
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > awaryjny po lewej stornie to już coś wyjątkowego. Jadące z naprzeciwka
    > "pod prąd" samochody też rzadki widok. Jeden ok - głupek źle wjechał,
    > ale cała masa - jak w dowcipie o blondynce? Jedziemy dalej - na węźle
    > druga jezdnia po prawej stronie to może nic nadzwyczajnego, ale już w
    > trasie? I brak drugiej jezdni z lewej? I coraz więcej samochodów pod
    > prąd. Nie ma bata żeby się nie zorientować, że coś jest nie tak.
    >
    > To co nimi powoduje, żeby zamiast zjechać na awaryjny jechać pod prąd
    > swoim prawym? Mają takie zaćmienie, że właściwy lewy mylą z awaryjnym?

    nie wiem. w niemczech gdzie tego typu przypadków jest dużo mimo wielu
    lat istnienia autostrad robili badania i nie znaleźli odpowiedzi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-11-02 20:43:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    prokuratorskie-sledztwo,591082,s.html
    > Tam to nie wiem, ale zobacz, czy np tu trzeba sie wybitnie starac
    > https://www.google.pl/maps/@51.0424014,16.593122,3a,
    75y,160.06h,80.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3CvV9fi2Rd929
    KClyZ4dUg!2e0!7i13312!8i6656
    > https://www.google.pl/maps/@51.0434973,16.5963412,3a
    ,75y,125.11h,64.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1CBKC2oDKI_h
    SvC8SDyY3w!2e0!7i13312!8i6656

    Na Bielanach obie stacje benzynowe - bez problemów da się z nich
    wyjechać pod prąd.

    > Nowe wezly jednak bezpieczniejsze.

    Tylko na płatnych węzłach...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2015-11-02 21:22:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.11.2015 20:24, J.F. wrote:

    > Ale nie jedziesz po rozbiegowce. Po skrecie wyjezdzasz na prawy pas ...
    > i zadnych strzalek nie ma..

    Znaczy od razu przez ciągłą i dwa pasy? Nie, chyba nie.

    > https://www.google.pl/maps/@50.263541,18.7307414,3a,
    75y,232.47h,70.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFFj4zbSKuS4M7
    nEqKz3bnQ!2e0!7i13312!8i6656

    To jeszcze węzeł.

    > I powyzej zatrzymac sie i pytac o co tu chodzi i czy dobrze jedziemy ?
    >
    > P.S. nie autostrada ... ale to jeszcze pamietasz
    > https://www.google.pl/maps/@51.1103921,17.0264657,3a
    ,75y,49.12h,74.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1saAe4MEK8RCXmv
    Ya-Jmi9VQ!2e0!7i13312!8i6656

    Prawdę mówiąc nie pamiętam. O co chodzi?

    Shrek.

  • 14. Data: 2015-11-02 21:23:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.11.2015 20:29, masti wrote:

    > nie wiem. w niemczech gdzie tego typu przypadków jest dużo mimo wielu
    > lat istnienia autostrad robili badania i nie znaleźli odpowiedzi

    Bo to się rzeczywiście logice wymyka;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2015-11-02 21:27:43
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 02.11.2015 o 20:21, j...@i...pl pisze:

    > W materiale jest mowa o tym, że są to mieszkańcy okolic Wielunia.
    > Czyli jechali z Lodzi (?) w kierunku Piotrkowa. Da się wjechać pod
    > prąd, bo na zjeździe z 91 na A1 są roboty drogowe (budowa węzła) i
    > ruch odbywa się tam po jednej jezdni w obu kierunkach.

    A roboty i wszystko jasne. Sam bym się kiedyś pomylił w nocy i w deszczu
    pod Białymstokiem w kierunku Wawy tak było pięknie oznakowane:)

  • 16. Data: 2015-11-03 10:12:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 02.11.2015 20:24, J.F. wrote:

    >Znaczy od razu przez ciągłą i dwa pasy? Nie, chyba nie.

    Wczesniej olales podwojna ciagla, to teraz cie pojedyncza zatrzyma ?
    :-)

    75y,232.47h,70.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFFj4zbSKuS4M7
    nEqKz3bnQ!2e0!7i13312!8i6656
    >To jeszcze węzeł.

    Ale dlugi ...

    ,75y,49.12h,74.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1saAe4MEK8RCXmv
    Ya-Jmi9VQ!2e0!7i13312!8i6656

    >Prawdę mówiąc nie pamiętam. O co chodzi?

    Jadac pierwszy raz ... mozna wjechac w torowisko.

    J.

  • 17. Data: 2015-11-03 11:16:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 10:12, J.F. pisze:
    > Jadac pierwszy raz ... mozna wjechac w torowisko.
    A propos torowiska. Nigdy nie wiem czy mam jechać po tych kocich łbach,
    czy traktować to jako szykanę. :-)
    https://www.google.pl/maps/place/Winogrady,+Pozna%C5
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    RObert

  • 18. Data: 2015-11-03 11:43:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s

    Złoty samochód pojechał po średnicy ronda.

    https://www.google.pl/maps/@52.219982,21.0127083,3a,
    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    Geometria i wykonanie tego skrzyżowania wprowadza w błąd, a znak
    skrzyżowanie o ruchu okrężnym jest zasłonięte przez ten tymczasowy drewniany
    daszek po prawej stronie.
    Wystarczyłoby postawić powtórzenie znaku o rondzie na wysepce centralnej i
    obyłoby się bez takich pomyłek.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2015-11-03 11:49:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

> [...]
    > daszek po prawej stronie.
    > Wystarczyłoby postawić powtórzenie znaku o rondzie na wysepce centralnej i

    geometria to jest OK a podejrzewam, że wykonawca tego daszka miał w
    dupie że zasłania znaki i pewnie nie ma to zadnego projektu tylko jest
    zrobione na pałę. A to on powinien ten znak przełozyć.

  • 20. Data: 2015-11-03 13:32:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-03 o 11:43, yabba pisze:

> [...]
    > drewniany daszek po prawej stronie.
    > Wystarczyłoby postawić powtórzenie znaku o rondzie na wysepce centralnej

    Zasłanianie znaku drogowego to wykroczenie, wypadałoby zgłosić.

    --
    Liwiusz