  • 1. Data: 2015-11-01 22:41:07
    Temat: Do les 3 vallees - LPG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Planuje w styczniu narty w les 3 vallees.
    Podróż autem LPG - zasieg na LPG około 350km.

    Znajde po drodze stacje z LPG?

  • 2. Data: 2015-11-01 23:11:02
    Temat: Re: Do les 3 vallees - LPG
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-01 o 22:41, Budzik pisze:
    > Planuje w styczniu narty w les 3 vallees.
    > Podróż autem LPG - zasieg na LPG około 350km.
    >
    > Znajde po drodze stacje z LPG?

    Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na rok
    zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    Lewis

  • 3. Data: 2015-11-01 23:19:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.11.2015 o 23:11, Lewis pisze:

    > Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na rok
    > zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    > możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    zawsze się zastanawiałem czy jak ludzie kupują peceta za 2 tysiaki, to
    czy to jest jakich chory wydatek żeby za widowsa zapłacić parę stówek?
    Nie, ale mamy taką naturę, że jak coś się da taniej to.... Budzik
    napewno wróci z wycieczki na benzynie nie na lawecie, ale wolałby na LPG
    - jeśli jest taka możliwość

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-11-01 23:35:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 1 Nov 2015 21:41:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Planuje w styczniu narty w les 3 vallees.
    > Podróż autem LPG - zasieg na LPG około 350km.
    >
    > Znajde po drodze stacje z LPG?

    Podobno Niemcy niedawno "odkryli" LPG i większych problemów nie ma, tylko
    mają inną końcówkę którą należy kupić wcześniej, bo z adapterami na nasze
    to już różnie bywa.

  • 5. Data: 2015-11-02 04:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na rok
    > zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    > możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    Nikt cie o rozumienie nie prosi...

    Wydaje się ze pytanie było jasno postawione, ale oczywiście dziekuje za
    zwrocenie uwagi, ze samochód moze poruszać się również na benzynie.
    Podpowiedz bezcenna!

  • 6. Data: 2015-11-02 06:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 01.11.2015 23:35, Tomasz Pyra wrote:

    > Podobno Niemcy niedawno "odkryli" LPG i większych problemów nie ma, tylko
    > mają inną końcówkę którą należy kupić wcześniej, bo z adapterami na nasze
    > to już różnie bywa.

    Na shellu OIDP mają po prostu dwa dystybutory jeden z ichną, drugi z
    naszą. Z tą ichną to też do końca nie wiadomo jak jest, bo po prostu
    mają różne.

    Shrek.

  • 7. Data: 2015-11-02 07:18:03
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-11-01 o 22:41, Budzik pisze:
    > Planuje w styczniu narty w les 3 vallees.
    > Podróż autem LPG - zasieg na LPG około 350km.
    >
    > Znajde po drodze stacje z LPG?

    Masz - baw się :)
    http://lmgtfy.com/?q=lpg+germany

    np. jeśli chcesz od razu POI dla nawigacji:
    http://www.mylpg.eu/stations/germany/poi

  • 8. Data: 2015-11-02 10:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na
    >rok zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    >możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    Chore, to jest placic 5 zl, gdy mozna 2.50 :-)

    Przez Niemcy stacji troche jest.
    http://gas-tankstellen.de/menu.php?jump=bab

    uwaga na godziny otwarcia ... i jak pisano - przejsciowke warto zabrac
    i rekawice, bo tam samoobsluga.

    J.

  • 9. Data: 2015-11-02 10:13:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-01 o 23:19, ToMasz pisze:

    > zawsze się zastanawiałem czy jak ludzie kupują peceta za 2 tysiaki, to czy to jest
    jakich chory wydatek żeby za widowsa zapłacić parę stówek? Nie, ale mamy taką naturę,
    że jak coś się da taniej to....

    Rozumiem, że pisząc ludzie masz na myśli homo sapiens.

    To jaką powinniśmy mieć tą naturę?
    Że jak coś się da taniej, to kupować drożej?

  • 10. Data: 2015-11-02 11:04:49
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Zawsze zastanawiało mnie czy to naprawdę jakiś chory wydatek raz na rok
    > zatankować i przepalić zbiornik benzyny jak się okaże że nie ma
    > możliwości zatankować LPG... Nokurwanierozumiem...

    Jesteś pewny, że chciałeś to napisać?:)