  • 1. Data: 2009-07-30 16:41:18
    Temat: awarie w erze
    Od: SH <s...@W...com>

    Witam
    Przegladam od pewnego czasu te grupe i zastanawia mnie, ze nikt jeszcze
    nie podniosl tematu awarii w sieci ERA.
    Korzystam z ich uslug w taryfach biznes (2 telefony) oraz telefon
    "stacjonarny".

    Od ok. maja br. podczas proby polaczenia do innego abonenta tej sieci
    czesto automat informuje o czyms w stylu: prawidlowy numer do eranet to
    xxxx; lub inny komunikat: polaczenie jest przekazywane dalej....

    Zasieg wskazywany na telefonach jest pelny.

    Proby polaczen czesto przez kilka godzin sa niemozliwe.
    (testowane takze przez innych znajomych z sieci era)

    Problem dotyczy polaczen wychodzacych, gdyz z jednego telefonu nigdzie
    nie zadzwonie, a z drugiego w danym momencie bez problemu.

    Szczerze powiedziawszy... to uslugi zdecydowanie nie sa swiadczone tak
    jak powinny. Tym bardziej, ze uzywamy telefonow prowadzac firme, a jak
    wyglada w oczach potencjalnych Klientow brak mozliwosci polaczenia sie
    jest chyba oczywiste.

    Z tego co uprzejmi konsultanci twierdza to problem dotyczy wylacznie
    wojewodztw slaskie i dolnoslaskie.

    Co szanowni grupowicze na to, jak to jest u Was?
    Viola

  • 2. Data: 2009-07-30 19:04:34
    Temat: Re: awarie w erze
    Od: K <...@...c>

    SH pisze:

    > Z tego co uprzejmi konsultanci twierdza to problem dotyczy wylacznie
    > wojewodztw slaskie i dolnoslaskie.
    >
    > Co szanowni grupowicze na to, jak to jest u Was?
    > Viola

    piec numerow w tym jeden era stacjonarna, zadnych problemow. trojmiasto.

  • 3. Data: 2009-07-30 19:33:42
    Od: SH <s...@W...com>

    K pisze:

    > piec numerow w tym jeden era stacjonarna, zadnych problemow. trojmiasto.

    A czy grupowicz(ka) dzwonil do osob w poludniowo-zachodniej Polsce?

    Wg moich informacji (polaczenia z infolinia) - poczatkowo nie widzieli
    problemu, w czerwcu przyznali sie do problemow, ktore zostana usuniete w
    niewiadomym terminie, na poczatku lipca dowiedzialam sie o rejonie
    awarii i o tym ze urzadzenia nie wyrabiaja przy ilosci Klientow, jest
    problem i instalacja + konfiguracja nowych potrwa ok miesiac, jednak
    nadal staraja sie uzdatnic te istniejace, co potrwa jeszcze ok miesiac.

    Jednak miesiac mija a poprawy brak. Dzwonie takze w inne rejony kraju z
    tel. komorkowych i spotykam sie z problemami z polaczeniem.
    Podobne problemy maja takze moi rodzice, zauwazyli jednak ze w ich
    przypadku brak polaczen wychodzacych jest wylacznie podczas burzy.
    O przychodzacych nic nie wiedza, gdyz w sytuacji owej "awarii" sms o
    probie polaczenia nie jest wysylany.

  • 4. Data: 2009-07-30 20:48:13
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 30 Lip, 18:41, SH <s...@W...com> wrote:
    > Witam
    > Przegladam od pewnego czasu te grupe i zastanawia mnie, ze nikt jeszcze
    > nie podniosl tematu awarii w sieci ERA.

    Bo to NIE JEST właściwe po temu forum. Zajrzyj na

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    topics?lnk

  • 5. Data: 2009-07-31 07:45:37
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > przypadku brak polaczen wychodzacych jest wylacznie podczas burzy.
    > O przychodzacych nic nie wiedza, gdyz w sytuacji owej "awarii" sms o

    Część mojej rodziny i znajomych ma telefony u tego operatora.
    Zdarza się, że połączenie zostaje nagle przerwane i komunikat "połączenie
    zostało przerwane, prosimy i ponowne wybranie numeru" czy jakoś tak.
    Glos jest z gadułki Ery.
    Chyba najwięcej problemów mam w rozmowach z abonentami tego operatora.
    vari

  • 6. Data: 2009-07-31 08:32:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jakoś tak.
    > Glos jest z gadułki Ery.
    > Chyba najwięcej problemów mam w rozmowach z abonentami tego

    To mi sie nie zdarza. Predzej narzekam ze przychodzi sms "numer nnn
    usilowal sie z toba polaczyc".
    Kurcze, siedze przy telefonie druga godzine i nikt nie dzwonil.

    Teraz narzekam na jakies zadupie, gdzie zasieg kiepski, a moze siec
    przeciazona, a moze jedno i drugie, a moze telefony slabe .. no ale
    ktora siec nie ma takiego zadupia ?

    J.

  • 7. Data: 2009-07-31 08:52:37
    Od: Grzegorz <b...@m...pl>

    SH pisze:
    > Witam

    > Co szanowni grupowicze na to, jak to jest u Was?

    Opole, zależnie od "humoru" Ery, ale ostatnie 3 tygodnie to istna
    tragedia (Pasieka i okolice). Komunikaty dokładnie jak w poście powyżej.

    Grzesiek

  • 8. Data: 2009-07-31 09:30:44
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Teraz narzekam na jakies zadupie, gdzie zasieg kiepski, a moze siec
    > przeciazona, a moze jedno i drugie, a moze telefony slabe .. no ale ktora
    > siec nie ma takiego zadupia ?

    Wszystkie sieci mają zadupia i wszystkie mają awarie.
    Jednak zawsze jest jakiś operator z najlepszym sygnałem.
    U mnie jest taki i nawet mało awaryjny więc jestem zadowolony.
    vari

  • 9. Data: 2009-07-31 19:20:40
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 30 Lip, 18:41, SH <s...@W...com> wrote:

    > Bo to NIE JEST właściwe po temu forum. Zajrzyj na

    Przede wszystkim to wcale nie jest forum!

  • 10. Data: 2009-08-01 05:44:10
    Od: "irq" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SH" <s...@W...com> napisał w wiadomości

    > Z tego co uprzejmi konsultanci twierdza to problem dotyczy wylacznie
    > wojewodztw slaskie i dolnoslaskie.

    Miasto Opole, 3 numery w Erze (2 abonametn i 1 mix):

    - czeste (coraz czestrze) zrywanie polaczen i problemy z wybraniem numeru
    (udaje się polaczyc po 3-4 probie, w tym czasie gadaczka ... przenoszenie
    polaczenia lub cos podobnego),
    - 27 lipca - duza awaria, brak mozliwosci polaczenia sie gdziekolwiek, co
    ciekawe na 2 telefonach zasieg pelny, na 1 info "brak dostepu do sieci" i
    ... zasieg pelny, restart telefonu nic nie pomaga, czas trwania awarii okolo
    2-3 godziny w godzinach ~16.30 - 19.00,

    pozdrawiam,
    irq