  • 1. Data: 2009-07-30 08:49:42
    Temat: indolencja pracowników infolinii UKE
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Właśnie przeprowadziłem rozmowę z pracownikiem obsługującą Infolinię
    Konsumencką UKE.
    Gdy podniosłem temat wskaźników jakości określonych w Decyzji Prezesa UKE,
    pan mi przerwał i stwierdził kategorycznie, że "nie ma czegoś takiego".
    Zacytowałem mu wiec numer decyzji.
    Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
    Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla abonenta i
    wogóle.
    Odczułem, że uważa każdego dzwoniącego za istotę niższej kasty, debila....
    no abonenta przecież.
    Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie informacji
    publicznej.
    Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne dane wycięto
    bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z UKE.
    Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble urzędu.
    Znam przecież "inspektorów" (z bardzo niemiłym podejsciem do ludzi - rodem z
    minionego ustroju), któzy parcują tam od lat. Od lat 80.
    Nie ma nic przeciwko temu ale jeśli ktoś zachowuje się jak urzędnik z
    tamtych lat to powinno się go wymienić.
    Jest też młody narybek, szybko chłonący takie nastawienie ("my tu się
    łącznoscią zajmujemy a to nie dla byle obywatela zagadnienia są").
    Gdy do UKE przeszła Anna Streżyńska i w pierwszym okresie Jej urzdowania,
    nawet zasiedziałe PRLowskie prukwy chyba bały się nieco.
    Nie czuły się pewnie i pracowały jak nalezy.
    Teraz już atmosfera się rozluźniła, wiedzą, że nie "będą zwalniać" i jest po
    staremu.
    Zwłaszcza w Delegaturach spotykam się z niemiłym traktowaniem (gdy dzwonię).

    Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory spotykałem
    miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie problemu klienta
    Po głosie sądzę że były to młode osoby.
    Dziś też był jakiś młody pan ale miły nie był.
    Nie mniej jednak nawet ci mili dość kiepsko stali z wiedzą merytoryczną.
    Dziś, nie dość że konsultant nie wiedział co odpowiedzieć (w zwiazku z tym
    szedł "w zaparte" bo "przecież ja tu jestem konsulatnem" - jak powiedział mi
    raz pracownik 19393, w domyśle że w związku z tym MUSI wiedzieć lepiej), to
    jeszcze zachowywal się niezbyt miło.
    Ja rozumiem, że można nie wiedzieć o czymś. Ale można się do tego przyznać.
    Wszak jak mawiał mój ojciec - inżynier nie musi wiedzieć - musi wiedzieć
    GDZIE ZNALEŹĆ informację.

    Nie lubię być traktowany jak sierota we mgle, którą konsultant musi
    uświadamiać dziecinnymi sformułowaniami, majacymi się zresztą średnio do
    rzeczywistości.
    Nie wiesz o czym mówię ? - powiedz to !
    Podziękuję grzecznie i gdzie indziej popytam.
    On przyjął postawę klasyczną: skoro _JA_ o tym nie slyszałem to to nie
    istnieje.
    Klient coś sobie uroił (jak zwyle pewnie to, że ma jakieś prawa - haha) i
    dzwoni. A powinien siedzieć w domu i być zadowolonym kumotrem.
    vari

  • 2. Data: 2009-07-31 11:15:15
    Temat: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf

    Hm, a tak swoja droga .. czy to wlasciwe zeby takie wymagania
    ustalac _PO_ konkursie ?

    No chyba ze do konkursu zglaszano rozne oferty, wygrala najlepsza,
    a oferte oferenta urzad zatwierdzil w formie decyzji ..

    > Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla
    > abonenta i wogóle.

    No akurat ten to tak sformulowany ze nie wiadomo o co chodzi :-)

    80% wszystkich polaczen, czy 80% konkretnego abonenta ?
    W jednym dniu, czy przez 5 lat ?
    Z 0202122, czy dowolnych dwoch modemow miedzy abonentami [haha -
    jeden ISDN ?]

> [...]
    > UKE.
    > Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble

    Malo prawdopodobne. Albo nigdy nie przestali pracowac, albo
    wyszkolili mlodych :-)

    > Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory
    > spotykałem miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie
    > problemu klienta
    > Po głosie sądzę że były to młode osoby.

    Spoko spoko - wkrotce sie okaze ze klienci maja takie problemy
    ktorych nie sposob latwo rozwiazac.
    I bedzie jak pod 19393 :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-07-31 12:12:46
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

> [...]
    > no abonenta przecież.
    > Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    Są dwie sprawy ,podziwiam Twoja wiedze ale dopuść ze tam po drugiej stronie
    są tez ludzie i to młodsi i bardziej niecierpili i oni się uczą w sumie
    rozmów z klientem.Sam miałem dwa kontakty z Urzędem, jeden telefoniczny i
    jeden mailowy.Temat mojej skargi był oczywisty,służby pocztowe miały gdzieś
    moje zażalenia odnośnie pracy poczty, a konkretnie wściekło mnie jak moje
    przelewy bankowe przyniósł gościu z całkiem innego bloku.Nie bardzo lubię
    jeśli moje konto bankowe i jego zawartość jest dostępna i tutaj kłania się
    rzetelność poczty.Służby pocztowe miały w "głębokim' niepoważaniu moje
    skargi i dopiero UKE "wyprostowało" ten temat i to jest duży plus dla
    urzędu. Dopuść tez do wiadomości, ze mieć kilku "upierdliwych " klientów i
    ma się dość i to jeszcze klientów którzy wszystko wiedza najlepiej i proste
    pytanie, po kiego zawracają d... urzędom.

  • 4. Data: 2009-07-31 12:31:29
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > "upierdliwych " klientów i ma się dość i to jeszcze klientów którzy
    > wszystko wiedza najlepiej i proste pytanie, po kiego zawracają d...

    Ja rozumiem, ale jeśli ktoś jest wkurzony po rozmowie z poprzednim klientem
    to niech chwile ochłonie, nie odbiera telefonów a nie wyładowywuje swą
    frustrację na mnie bo ja do niego miło i kulturalnie.
    Nie każdy nadaje się (i nikt gonie zmusza) do pracy z ludzmi.
    Ludzie bywają upierdliwi i może ten pracownik być świetnym specjalistą ale w
    innym dziale.
    Jeśli ma odbierać telefony to dobrze by było gdyby umiał się zachować.
    Ja też uważam, że UKE, zwłaszcza pod rzadami Anny Streżyńskiej to najlepiej
    działający urząd centralny w kraju.
    Ale odnioslem wrażenie, że i tu zaczęło się pogarszać.
    Bo nie chodzi o ten jeden przypadek nadętego pana konsultanta ale o kilka
    ostatnich spraw, które załatwili po prostu niewłaściwie.
    A jeszcze do niedawna było super.
    Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.
    vari

  • 5. Data: 2009-08-01 08:43:36
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

> [...]
    > A jeszcze do niedawna było super.
    > Mam nadzieję że to przypadek po prostu i dalej będzie OK.

    Mam za mało doświadczenia z tym Urzędem ,te doświadczenia które mam, są
    pozytywne.Kontakt z UKE jest to ciastko z kremem w porównaniu z kontaktami z
    BOK na przykład Ery. Makabra jest "przejście" zgłoszenia awarii czy to
    telefonu czy to Blueconecta, mało ze musi człowiek wysłuchiwać kretyńskie
    uwagi konsultantów ,mając legalny program antywirusowy konsultant radzi mi
    go wyłączyć aby Bluconnect zaczął pracować normalnie.Cały czas było OK,
    nagle się popsuło ,nie dzwonie do BOK i tak nic nie załatwię ,czasami pisze
    ale tez z zerowym wynikiem.