  • 1. Data: 2012-11-20 10:41:13
    Temat: baterie do Nokii na allegro
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Dawno nie kupowałem baterii.
    Córze padła bateria w Nokii 2720 więc patrzę na allegro a tam same
    "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
    Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedają chińskie podróbki.
    Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.
    Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest
    droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.
    Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
    S.

  • 2. Data: 2012-11-20 11:27:54
    Temat: Re: baterie do Nokii na allegro
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Skylla nabazgrał(a):

> [...]
    > "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
    > Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedają chińskie podróbki.

    Być może stary model i chińczycy wietrzą magazyny bo im to zalega na
    stanach.

    > Sorry, były dwie aukcje z bateriami z polskiej dystrybucji za ok 90zł.
    > Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest
    > droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.

    Kupiłem kiedyś ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po 2 czy 3
    dniach ... dziękuję ...

  • 3. Data: 2012-11-20 11:39:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 10:41:13 +0100, Skylla napisał(a):

> [...]
    > "oryginały" z hologramami w blistrach, tylko ... cena 14zł ???
    > Czy ja dobrze rozumuję, że wszyscy sprzedają chińskie podróbki.

    http://blog.telekomunikacja.org/oryginalne-tylko-z-h
    ologramem/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-11-20 12:42:17
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Kupiłem kiedyś ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po 2
    > czy 3 dniach ... dziękuję ...

    Baterie zawsze były przyzwoite.
    Kupię i zobaczę - 15 zł nie majątek. Bardziej obawiam się tych niby
    oryginałów w tej samej cenie...
    Może jednak ktoś je testował i moje obawy są na wyrost?

  • 5. Data: 2012-11-20 13:52:16
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z trudem znalazłem przyzwoity jak sądzę zamiennik Forever, który jest
    > droższy od "oryginału" i chyba tego kupię.
    > Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
    > S.

    Swego czasu sporo dobrego slyszalem o firmie Batimex, moze poszukaj
    opinii na temat ich oferty:
    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=158&
    idzastosowanianad=156&search=nokia

  • 6. Data: 2012-11-20 15:13:44
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 13:52:16 +0100, atm napisał(a):

    > Swego czasu sporo dobrego slyszalem o firmie Batimex, moze poszukaj
    > opinii na temat ich oferty:
    > http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=158&
    idzastosowanianad=156&search=nokia

    do aparatów fotograficznych kupowałem (dwa rózne typy) i IMO lepsze niż
    oryginały.

  • 7. Data: 2012-11-20 16:04:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >http://blog.telekomunikacja.org/oryginalne-tylko-z-
    hologramem/

    Ale cos z tego wynika ? Czy wynik dostepny dopiero po zalogowaniu ?

    Bo swego czasu kupilem taka "tania z hologramem" ... i nie mam powodu
    do narzekan.

    A tak swoja droga to baterie nokii byly naprawde wysokiej jakosci.

    J.

  • 8. Data: 2012-11-20 16:07:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >Być może stary model i chińczycy wietrzą magazyny bo im to zalega na
    >stanach.

    To popatrzcie na date produkcji.
    Przechowywanie bateriom li-ion nie sluzy, choc oryginalnych nokii to
    moze nie dotyczy ..

    >Kupiłem kiedyś ich dwie ładowarki, jedna padła po godzionie druga po
    >2 czy 3 dniach ... dziękuję ...

    Hm, ja mialem i bateryjki i akcesoria ... calkiem przyzwoite.

    J.

  • 9. Data: 2012-11-20 18:32:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.11.2012 10:41, Skylla pisze:

    > Co to się porobiło przez ostatnie 2-3 lata na tym rynku?
    polacy w liczbie przewyższającej masę krytyczną odkryli e-baya, na
    którym to portalu mozesz kupić baterie za 2 dolce z przesyłką.
    ToMasz

  • 10. Data: 2012-11-20 21:56:54
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 12:42:17 +0100, Skylla napisał(a):

    > Baterie zawsze były przyzwoite.
    > Kupię i zobaczę - 15 zł nie majątek. Bardziej obawiam się tych niby
    > oryginałów w tej samej cenie...
    > Może jednak ktoś je testował i moje obawy są na wyrost?

    Nie są na wyrost. Testowałem. Baterie za 15 zł z hologramem Nokii
    oryginalne są, ale... trzymają połowę tego co powinny. Pomimo reklamacji i
    dwukrotnej wymiany baterii, żadna nie chciała trzymac parametrów i czasu
    czuwania. Ostatecznie kupiłem oryginała w punkcie Nokia Care i dopiero ta
    trzyma tyle co oryginalna. Na marginesie Nokia Care właśnie po oględzinach
    baterii z Allegro stwierdziła, że baterie może i oryginalne są, ale
    regenerowane i dlatego nie chcą parametrów trzymać.