  • 21. Data: 2012-12-07 00:16:12
    Temat: Re: baterie do Nokii na allegro
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

    > A Ty wiesz na pewno, że są to nowe oryginalne produkty, tak?

    Nie, pewny nie jestem... Zwracam Ci tylko uwage na fakt, ze ceny detaliczne
    sa 4-10 razy wieksze od kosztow produkcji tych przedmiotow.

  • 22. Data: 2012-12-07 14:48:43
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-11-20 12:42, Skylla pisze:

    > Baterie zawsze były przyzwoite.
    > Kupię i zobaczę - 15 zł nie majątek. Bardziej obawiam się tych niby
    > oryginałów w tej samej cenie...
    > Może jednak ktoś je testował i moje obawy są na wyrost?
    Kupiłem w końcu te Forevery do dwóch Nokii i na razie jestem zadowolony.
    Solidnie zbudowane i trzymają co najmnije tyle ile trzymały nowe
    oryginały. Cena 15 zł za każdą.

  • 23. Data: 2012-12-07 16:26:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości
    >Kupiłem w końcu te Forevery do dwóch Nokii i na razie jestem
    >zadowolony. Solidnie zbudowane i trzymają co najmnije tyle ile
    >trzymały nowe oryginały. Cena 15 zł za każdą.

    Zywotnosci takiej jak oryginaly raczej nie beda mialy, ale za 15 zl -
    kogo to interesuje.

    A wlasnie - poprzednie bateryjki ile wytrzymaly ?
    Bo myslac o oryginalach mialem na mysli "moja ma juz 5 lat a bateria
    ciagle jak nowa".

    J.

  • 24. Data: 2012-12-07 21:58:48
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-12-07 16:26, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A wlasnie - poprzednie bateryjki ile wytrzymaly ?
    > Bo myslac o oryginalach mialem na mysli "moja ma juz 5 lat a bateria

    To zależny od modelu jak się okazuje. W jednej Nokii bateria miała chyba
    ponad 5 lat, ale w drugiej ledwo 2.