  • 1. Data: 2005-05-27 16:54:23
    Temat: Kilka obserwacji na temat spamu
    Od: Tom <t...@n...pl>

    Witam, chcialbym sie podzielic pewnymi obserwacjami ktore poczynilem,
    dotycza one spamu i dziwnego zachowania jednej z firm oferujacyhc konta
    pocztowe. Chodzi o portal o2.pl, zauwazylem ze dostaje na konta tam
    zalozone coraz wiecej spamu, na probe zalozylem nowe konto, zalozylem i
    poczekalem sobie 2 tygodnie, zajrzalem i..... 219 wiadomosci, po
    odliczeniu naszych rodzimych reklam zostalo 207 wiadomosci powszechnie
    uwazanych za spam. Zauwazylem ze dziwnym trafem konta na o2.pl sa bardzo
    podatne na spam, oczywiscie sama firma na maile z zapytaniami nie
    reaguje bo i po co? Na 10 kont ktore zbiera mi outlook 2 sa z o2 i
    oczywiscie kolejnym dziwnym trafem tylko na te 2 konta dochodzi masa
    spamu(kilka- kilkanascie smieci dziennie), tak jakos dziwnie sie dzieje
    ze konta onetowe, interii, neozdrady i home.pl ktore uzywam sa niemal
    spam free. Czyzby jakies dziwne praktyki ze strony portalu o2 czy moze
    po prostu fatalna jakosc uslug?
    pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2005-05-27 20:25:32
    Temat: Re: Kilka obserwacji na temat spamu
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tom napisał(a):
> [...]
    > odliczeniu naszych rodzimych reklam zostalo 207 wiadomosci powszechnie
    > uwazanych za spam. Zauwazylem ze dziwnym trafem konta na o2.pl sa bardzo

    Może masz pecha? Znam kilka osób, które używa o2 i nie dostają mnóstwo
    spamu(jeżeli można mówić o spamie - w końcu, to Ty sam się na to godzisz
    zakładając takie konto i zaznaczając sobie przy rejestracji, na jakie
    tematy reklamy chcesz otrzymywać?). Ba! Sam mam tam konto
    (testowo-spamowe;>) i ostatnie reklamy datowane są w tym miesiącu na 11,
    20, 24 i 28 maj.

    Pozdr,

  • 3. Data: 2005-05-27 21:00:19
    Od: Tom <t...@n...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

> [...]
    > tematy reklamy chcesz otrzymywać?). Ba! Sam mam tam konto
    > (testowo-spamowe;>) i ostatnie reklamy datowane są w tym miesiącu na 11,

    Ja nie mowie o reklamach tylko o czystej klasy zachodnim spamie, reklamy
    to przeciez na darmowych portalach rzecz normalna. Z tegoco wiem to
    wiekszosc moich znajomych ma identyczne spostrzezenia co do dzialania
    poczty o2.

  • 4. Data: 2005-05-27 21:43:22
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tom napisał(a):
> [...]
    > to przeciez na darmowych portalach rzecz normalna. Z tegoco wiem to
    > wiekszosc moich znajomych ma identyczne spostrzezenia co do dzialania

    Ach! Więc proszę pozwól, że naprostuję: nie otrzymuję spamu od 16 lutego
    (tej daty sięgają ostatnie wiadomości, których nie kasowałem). Może więc
    Ty i Twoi znajomi zaglądacie w niewłaściwe miejsca, albo - co mniej
    prawdopodobne - wszystko zależy od położenia geograficznego komputera,
    na który ściąga się pocztę? ;)

    Pozdr,

  • 5. Data: 2005-05-27 22:10:18
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik>

    > spam free. Czyzby jakies dziwne praktyki ze strony portalu o2 czy moze po
    > prostu fatalna jakosc uslug?

    ich serwery sa w rbl'ach
    dwukrotnie juz pisalem do nich bo mi sie userzy skarzyli ze poczta z o2 nie
    dochodzi, generalnie jak grochem o sciane, cos mi sie widzi ze szarpneli sie
    na cos do czego nie maja zaplecza i odpowiednich ludzi.

    --
    Paul

  • 6. Data: 2005-05-27 23:05:21
    Od: Tom <t...@n...pl>

    Paul Van-Dass napisał(a):

> [...]
    > dochodzi, generalnie jak grochem o sciane, cos mi sie widzi ze szarpneli sie
    > na cos do czego nie maja zaplecza i odpowiednich ludzi.

    No wlasnie mam podobne spostrzezenia, mieli mocne wejscie ale chyba sie
    ciutke przeliczyli. Ja juz tak z nudow do nich pisze ale szanse na
    reakcje sa jak wiadomo znikome....
    A tu ciekawostka, jak wyglada kompletnie niuzywane konto i nikomu
    nieznane na o2 po 14 dniach, zgroza!!: http://s05.imagehost.org/1153/o2.jpg

  • 7. Data: 2005-05-28 01:45:45
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tom <t...@n...pl> wrote:
    > A tu ciekawostka, jak wyglada kompletnie niuzywane konto i nikomu
    > nieznane na o2 po 14 dniach, zgroza!!: http://s05.imagehost.org/1153/o2.jpg

    A jaki login? "tommy"? Czy coś jeszcze bardziej popularnego?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 8. Data: 2005-05-28 05:56:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tom napisał(a):

> [...]
    > to przeciez na darmowych portalach rzecz normalna. Z tegoco wiem to
    > wiekszosc moich znajomych ma identyczne spostrzezenia co do dzialania

    Serwer jest spamerom znany, a to co wpisują przed @o2.pl generują wg
    jakiegoś słownikowo-losowego klucza. Możesz to sprawdzić zakładając
    konto np: F8eFoSiEm@ ;)

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 9. Data: 2005-05-28 07:00:43
    Od: "maar" <m...@n...plusnet.pl>

> [...]
    >poczekalem sobie 2 tygodnie, zajrzalem i..... 219 wiadomosci, po
    >odliczeniu naszych rodzimych reklam zostalo 207 wiadomosci powszechnie

    Nom ja mam prywatne platne na plusnecie, ostatnio sie logowalem wczoraj i
    wykasowalem okolo 50 tego typu maili.Przed chwila sprawdzalem i juz mam okolo
    20. Z adminem jest podobnie.moze to jakis spisek:))))

    Pozdrawiam
    Maar
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2005-05-28 07:38:00
    Od: Tom <t...@n...pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > A jaki login? "tommy"? Czy coś jeszcze bardziej popularnego?
    >
    > p.

    Login absurdalny, wziety z ksiezyca.