  • 1. Data: 2005-05-24 22:03:37
    Temat: GTS w Poznaniu ?
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Szukam opinii ludzi mających łacza z GTS'u w promieniu 100km od Poznania.
    Interesują mnie opinie o jakości działania i informacja na jak długich
    linkach jest dostarczana usługa ?
    Z góry dzieki za info.

  • 2. Data: 2005-05-25 09:47:51
    Temat: Re: GTS w Poznaniu ?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Michał wrote:
    > Szukam opinii ludzi mających łacza z GTS'u w promieniu 100km od Poznania.
    > Interesują mnie opinie o jakości działania i informacja na jak długich
    > linkach jest dostarczana usługa ?

    Ja mam na radiolinii SAF i nie mogę złego słowa powiedzieć - jestem bardzo
    zadowolony z całokształtu współpracy. Link mam krótki co prawda - chyba
    niecałe 3km, natomiast wiem, że idą sporo za miasto i też nie ma problemu.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-05-25 18:38:00
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

> [...]
    > niecałe 3km, natomiast wiem, że idą sporo za miasto i też nie ma problemu.
    Ja ma 13km - od centrum Gdanska do Sopotu czyli przez caly syf w eterze jaki
    sobie mozna wymyslec. 16Mbit full duplex leci od 18 miesiecy bez jednej
    przerwy.

    Maciej

  • 4. Data: 2005-05-25 20:37:04
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):
    > Ja ma 13km - od centrum Gdanska do Sopotu czyli przez caly syf w eterze jaki

    w pasmach licencjonowanych to jednak nie taki syf...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 5. Data: 2005-05-25 23:15:23
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    Maciej Przyboś wrote:

> [...]
    > sobie mozna wymyslec. 16Mbit full duplex leci od 18 miesiecy bez jednej

    jaki syf ?

    czy aby nie mieszasz 2.4 i 5GHz z LMDSem ?

  • 6. Data: 2005-05-26 06:22:16
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > w pasmach licencjonowanych to jednak nie taki syf...
    Zgadza sie, zarezerwowany kanal musi byc czysty bo za niego placisz.
    Ale jakos wyobrazam sobie ze pewne harmoniczne sie nakladaja i moze byc
    zauwazalna roznica miedzy linkiem przez centrum a linkiem przez "wsie".

    MAciej

  • 7. Data: 2005-05-26 06:22:45
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > jaki syf ?
    > czy aby nie mieszasz 2.4 i 5GHz z LMDSem ?
    Nie mieszam, wyjasnilem post wyzej.

    MAciej

  • 8. Data: 2005-05-30 06:06:44
    Od: Marek Wawro <k...@d...alpha.net.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > jaki syf ?

    Nie SYF tylko SAF :) I działa idealnie

    Marek ;)

  • 9. Data: 2005-05-30 10:39:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 30 May 2005 08:06:44 +0200, użyszkodnik Marek Wawro
    <k...@d...alpha.net.pl> napisał:

    > Nie SYF tylko SAF :) I działa idealnie

    do sygnaturki, do sygnaturki :)

    --
    futszaK
    Nie SYF tylko SAF :) (c)Marek Wawro na polipie

  • 10. Data: 2005-05-31 12:20:38
    Od: Marek Wawro <k...@d...alpha.net.pl>

    futszaK wrote:

    > do sygnaturki, do sygnaturki :)

    :) Moze zyskam uznanie jako copywriter ;)

    MW