  • 91. Data: 2011-01-24 20:24:06
    Temat: Re: bez sprzeg3a
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ihkmqk$g9v$1@news.onet.pl...

    > W Pewexie bywal

    Bywał, tylko dularki były zakazane. A bony mieli tylko marynarze, gónicy i
    mocni partyjniacy:-) Byłem w tamtych czasach w Żywcu. Był taki supersam.
    Rzucili żywca półlitrowego. Wpuszczali do sklepu po 10 osób i sprzedawali po
    5 browarów na łeb. Jak se kupiliśmy po paru godzinach stania, to potem
    szkoda było pić. Butelki takie ładne były, jak hamerykańskie.

    --
    Grzybol

  • 92. Data: 2011-01-24 20:29:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:24:06 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Bywa?, tylko dularki by?y zakazane.

    Jawa w latach pięćdziesiątych? coś Ci się merda

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2011-01-24 20:32:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:24:06 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > Jawa w latach pięćdziesiątych? coś Ci się merda

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009031
    4/REPORTAZ/103696172

    --
    Grzybol

  • 94. Data: 2011-01-24 20:33:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 21:29, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:24:06 +0100 osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:

    > Jawa w latach pięćdziesiątych? coś Ci się merda

    Nie merda

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bon_towarowy_PeKaO

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 95. Data: 2011-01-24 20:38:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:33:37 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > Nie merda
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bon_towarowy_PeKaO

    merda. Między zakazem posiadania a handlu walutami jest zasadnicza
    różnica.

  • 96. Data: 2011-01-24 20:39:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:32:10 +0100 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009031
    4/REPORTAZ/103696172

    sprawdź sobie do kiedy w Polsce obowiązywał zakaz posiadania walut, z
    karą śmierci włącznie, a kiedy chodziło o zakaz handlu walutami

  • 97. Data: 2011-01-24 20:43:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 21:38, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:33:37 +0100 osobnik zwany Kuczu
    > wystukał:

    > merda. Między zakazem posiadania a handlu walutami jest zasadnicza
    > różnica.

    Ile Ty masz lat ? Bo ja pamietam jak w latach 80 matka miala obowiazek
    wymienic posiadane dojczmarki na bony bo za dojczmarki nie bardzo jej
    chcieli sprzedac cokolwiek w Pewexie.

    I zeby nie bylo NTG to Pewex nie prowadzil sprzedazy linek sprzegla do
    Jawy i CeZety.

  • 98. Data: 2011-01-24 20:45:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:43:19 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > Ile Ty masz lat ?

    za dużo :)

    >Bo ja pamietam jak w latach 80 matka miala obowiazek
    > wymienic posiadane dojczmarki na bony bo za dojczmarki nie bardzo jej
    > chcieli sprzedac cokolwiek w Pewexie.

    to źle pamiętasz. W peweksie można było kupować za dowolną walutę
    wymienialną. Jedyne co to resztę dostawałeś w bonach.

    > I zeby nie bylo NTG to Pewex nie prowadzil sprzedazy linek sprzegla do
    > Jawy i CeZety.

    no nie prowadził :)

  • 99. Data: 2011-01-24 20:48:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-24 21:45, masti pisze:

    > to źle pamiętasz. W peweksie można było kupować za dowolną walutę
    > wymienialną. Jedyne co to resztę dostawałeś w bonach.

    No to moze cos jednak pomerdalem. To bylo prawie 30 lat temu :)

  • 100. Data: 2011-01-24 20:52:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jan 2011 21:48:07 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > No to moze cos jednak pomerdalem. To bylo prawie 30 lat temu :)

    /me wtedy kupował fajki po 0.60$ bo w kiosku nie było :)