  • 141. Data: 2011-01-26 21:19:16
    Temat: Re: bez sprzęgła
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > http://xarchiwum.pl/zmieniacz-automat-biegow-jawa-35
    0-i1411529571.html

    Aaaa... juz mi sie przypomnialo.

    Ja jawy nie mialem, ale jak pomagalem koledze to najczesciej:
    - przerywacz
    - sprzeglo

    Skrzynie widzialem chyba tylko raz i to przy okazji jakiejs innej roboty.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 142. Data: 2011-01-27 15:01:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-26 14:33, Jacot pisze:

    > A sprzeglo ani drgnie...

    Przesmaruj linkę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 143. Data: 2011-01-27 22:28:02
    Od: Glub <g...@g...com>

    > To ja zaneguje. Jutro wezme obrotomierz do lapy i sprawdze o ile obroty
    > moga spasc w ciagu 1s. Bo jesli Ty sugerujesz sie tylko i wylacznie
    > obrotomierzem w zestawie wskaznikow to faktycznie obroty spadaja powoli.

    I tu kolega ma racje.
    Każdy wskaźnik ma tzw namiastkę, jak prędko reaguje na zmiane parametru.
    To ze wskazowka opada powoli nie znaczy ze obroty faktycznie spadają z taka
    prędkością.

    Co prawda obracam sie wsród wskaźników wysterowania w audio ale zasada
    podobna.

    --
    Glub