  • 1. Data: 2013-11-27 19:51:32
    Temat: beziers4
    Od: firr <p...@g...com>

    Poprawilem moja wersje edytora do lat beziera

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/42887985/beziers
    4.png

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/42887985/beziers
    4.zip

    mozna przesuwac punkty trzymajac tab, o ile sie wczesniej wybierze punkt kolkiem
    //zieff
    (tryb kamery tez wlacza sie kolkiem)

    znudzilo mnie to cholerstwo ale zawsze cos, jakies
    uwagi jak mozna by to rozbudwac/poprawic mile widziane

  • 2. Data: 2013-11-27 20:49:52
    Temat: Re: beziers4
    Od: firr <p...@g...com>

    pytanie czy przy pomocy jednej laty beziera 9kubicznej tak jak tu - mozna zrobic cos
    w rodzaju kuli - bo chyba wyglada w praktyce ze mozna - dosyc ekonomiczny spodob

    ciekawe czy jest jeszcze jakis bardziej ekonomiczny sposob przechowywania geometrii-
    bo ten wydaje sie dosyc zwarty