  • 11. Data: 2010-09-06 15:09:20
    Temat: Re: biblioteka lub program do manipulacji svg
    Od: Bronek (bryx) Tatukł <b...@k...com>

    klops wrote:

    > Inkskape wspiera wtyczki w Python, Perl i Ruby. Pewnie można sprawdzić
    > jakie api udostępnia, może będzie to co potrzebujesz.

    A widziałeś gdzies jakies api, przykład?
    Ja wlaśnie tam zaczynałem szukac. Niestety nie ma tak dobrze. Dziala tylko
    python i to dziala tak, ze nie widzialem zadnej interakcji.

    Generalnie bardzo by mi to pasował, szczegolnie, ze obsługa w Inkscape
    fontów jest deczko inna, a tak na wydruku bło by tak samo.

    > Biblioteka Qt (w C++) wspiera SVG, też możesz sprawdzić jakie efekty
    > udostępnia. Jak Ci zależy na języku skryptowym, to możesz się do Qt
    > dorywać przez PyQt4 (dla Python).

    To jeszcze bardziej zakrecone. Nie wiem czy bylbym w stanie cos zrozumiec.
    Ale jak masz przyklad.