  • 1. Data: 2009-01-06 20:31:04
    Temat: blokada identyfikacji numeru
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    Witam, proszę o pomoc - zblokowałem sobie identyfikacje numeru w tel.
    stacjonarnym poprzez wpisanie *43# , jak to teraz odwołać?

  • 2. Data: 2009-01-06 20:41:46
    Temat: Re: blokada identyfikacji numeru
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    http://www.bramka.gsm.pl/kody-sieciowe.php

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-06 20:51:02
    Od: i...@p...pl

    #43# ale z identyfikacją nie ma to zbyt dużo wspólnego
    (połączenie oczekujące)

    Ircys

  • 4. Data: 2009-01-06 22:11:27
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    > http://www.bramka.gsm.pl/kody-sieciowe.php
    >
    > --
    dzieki za zainteresowanie tematem , ale to co podałeś to kody na komórki a
    ja potrzebuje NA STACJONARNY niestety nie wiem jaka centrala. Wiem że
    *40# stan licznika

    *41# koszt ostatniej rozmowy
    może to w czymś pomoże
    pozdr.

  • 5. Data: 2009-01-06 22:18:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lonia80" <l...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > dzieki za zainteresowanie tematem , ale to co podałeś to kody na komórki a
    > ja potrzebuje NA STACJONARNY niestety nie wiem jaka centrala. Wiem że
    > *40# stan licznika

    43 od lat byl oficjalnym kodem polaczeni aoczekujacego na STACJONARNE -
    takze wowczas, gdy komorke malo kto mial.
    Moze - laskawie - ni eucz ojcow robic dzieci, OK?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-01-06 22:19:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lonia80" <l...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > *41# koszt ostatniej rozmowy
    > może to w czymś pomoże

    A to jest zwykla analogowa linia czy moze ISDN?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-01-06 22:21:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-01-06 23:11, lonia80 pisze:

    > dzieki za zainteresowanie tematem , ale to co podałeś to kody na komórki a
    > ja potrzebuje NA STACJONARNY niestety nie wiem jaka centrala. Wiem że
> [...]

    Czy aby wszystkie są tylko na komórki? Sprawdzałeś na stronie swojego
    operatora? Na stronie TP SA:

    "połączenie oczekujące tp - Jednorazowe włączenie usługi:
    Podnieś słuchawkę i na klawiaturze telefonu wybierz *43#, Wyłączenie
    usług - #43# "

    A gdzie to jest to już sobie sam odszukaj, jest tam jeszcze kilka innych
    kodów.

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-01-07 07:39:43
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Witam, proszę o pomoc - zblokowałem sobie identyfikacje numeru w tel.
    > stacjonarnym poprzez wpisanie *43# , jak to teraz odwołać?

    Chyba raczej wpisałeś *31# ?
    Spróbuj teraz #31#.
    vari

  • 9. Data: 2009-01-07 10:02:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A wiesz, jaka centrala?
    IMHO w niektórych (szczególnie w zblokowaniu z zastrzeżeniem numeru)
    "nie_da_się_bo_nie" kodem, trzeba prosić telefonicznie o włączenie/wyłaczenie, jesli
    w ogóle będą "łaskawi".
    http://telco.one.pl/pion_smieci/
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-01-07 16:10:20
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Chyba raczej wpisałeś *31# ?
    > Spróbuj teraz #31#.

    u mnie blokada prezentacji dzialala *31#numer , ale niestety juz tak nie
    jest (S12 Łowicz)

    --
    Jean