  • 1. Data: 2009-03-24 12:40:30
    Temat: butujaca plytka z kopia dysku
    Od: "Super Duper" <s...@n...org>

    Przymierzam się do zakupu nowego kompa, po wgraniu systemu, sterowników
    i wszystkich programów chciałbym zrobić kopię bezpieczeństwa i nagrać to
    na butującej płytce. Jakim narzędziem się posłużyć jeśli chodzi o
    Windows? Dysponuje Norton Ghostem 14 ale on tworzy tylko jakiś swój
    plik, a mi chodzi o coś co stworzy płytkę startową która przywróci
    wszystko do pożądanego stanu.

  • 2. Data: 2009-03-24 13:31:22
    Temat: Re: butujaca plytka z kopia dysku
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Terabyte Image for Windows.

  • 3. Data: 2009-03-24 13:33:37
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Super Duper napisał(a):

    > na butującej płytce. Jakim narzędziem się posłużyć jeśli chodzi o
    > Windows? Dysponuje Norton Ghostem 14 ale on tworzy tylko jakiś swój

    NTG- to grupa sprzętowa.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-03-24 13:38:11
    Od: "Andy" <p...@p...de>

    "Super Duper" <s...@n...org> schrieb im Newsbeitrag
    > Przymierzam się do zakupu nowego kompa, po wgraniu systemu, sterowników i
    > wszystkich programów chciałbym zrobić kopię bezpieczeństwa i nagrać to na
    > butującej płytce.

    Jezus, Maria, Jozefie Swiety ! Co to jest do kurwy nedzy "BUTUJACA" plytka
    ? To taka co z pudelka wychodzi i Cie BUTUJE z kopa w dupe ? Ludzie,
    przeciez sa jakies granice....

  • 5. Data: 2009-03-24 13:41:23
    Od: staszek <s...@g...com>

    On 24 Mar, 13:40, "Super Duper" <s...@n...org> wrote:
> [...]
    > Windows? Dysponuje Norton Ghostem 14 ale on tworzy tylko jakiś swój
    > plik, a mi chodzi o coś co stworzy płytkę startową która przywróci

    No właśnie Norton to robi bo jest opcja zrobienia z tego płytki i
    wtedy bootujesz z niej i masz menu nortona z dodatkowymi narzędziami
    min. jest opcja przywracania partycji lub dysku z tego właśnie pliku.

  • 6. Data: 2009-03-24 14:01:16
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Super Duper pisze:
> [...]
    > Windows? Dysponuje Norton Ghostem 14 ale on tworzy tylko jakiś swój
    > plik, a mi chodzi o coś co stworzy płytkę startową która przywróci

    NTG
    http://kamikaze.mp.waw.pl/bezpieczenstwo/kopia-dysku
    /

  • 7. Data: 2009-03-24 14:05:22
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Super Duper" <s...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dysponuje Norton Ghostem 14 ale on tworzy tylko jakiś swój plik, a mi
    > chodzi o coś co stworzy płytkę startową która przywróci wszystko do

    Po prostu zrób kopię partycji i umieść ją na końcu (drugiego) HDD ze
    statusem "hidden".

  • 8. Data: 2009-03-24 14:29:31
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Andy" <p...@p...de> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jezus, Maria, Jozefie Swiety ! Co to jest do kurwy nedzy "BUTUJACA"
    > plytka ? To taka co z pudelka wychodzi i Cie BUTUJE z kopa w dupe ?

    No własnie.
    Proponuję zacząć od poprawnej pisowni.
    Może na początek nie będziemy robić spacji przed znakami intepunkcyjnymi jak
    znak zapytania czy wykrzyknik.
    I nie będziemy przeklinać.
    Co Wy na to?

    J.W.

  • 9. Data: 2009-03-24 16:06:56
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A co to jest post i mejl?

  • 10. Data: 2009-03-25 11:20:53
    Od: "Robson" <r...@...pl>

    > No w?asnie.
    > Proponuje zacz?ae od poprawnej pisowni.
    > Mo?e na pocz?tek nie bedziemy robiae spacji przed znakami intepunkcyjnymi
    > jak znak zapytania czy wykrzyknik.
    > I nie bedziemy przeklinaae.
    > Co Wy na to?

    A ja na to, ze wytykanie komus pisowni bez ustawienia sobie kodowania jest
    smieszne