  • 101. Data: 2012-12-08 23:03:23
    Temat: Re: było: znowu pijany skurwysyn
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

> [...]

    Mylisz się - po prostu Twój własny kapeluszniczy debilizm Cię w ten sposób
    zwodzi.

    > JAK? Nie "jak", na pewno....

    PLONK

  • 102. Data: 2012-12-08 23:39:03
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Dec 2012, J.F. wrote:

    > P.S. Gdzie wy widzicie ze w UK na czerwonym mozna przechodzic ?

    Hm... chyba trzeba będzie się przekopać, po pierwsze czy to było .gb,
    po drugie czy to nie konstrukcja "nie ma kary" (i tylko tyle).
    Formalnie konstrukcja "zakaz ale bez kary" jest możliwa (pod warunkiem,
    że nie istnieje przepis jak u nas, "inne wykroczenia kara xxx")

    > PPS. zobaczcie ile oni sobie tego wymyslili
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Pelican_crossing
    > zebra, pelikan, tukan, panda, Belisha, puffin, pegassus ...

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 103. Data: 2012-12-08 23:59:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Dec 2012, J.F. wrote:

    > Pisalem na podstawie pewnego doswiadczenia: bylo sobie w Anglii przejcie na
    > przycisk. [...]
    >
    > W koncu i pieszych zabraklo ... a wtedy dzielny automat zapalal im zielone.
    > Zatrzymujac wlasnie zblizajaca sie fale samochodow z poprzednich swiatel.
    > Ktore juz musialy czekac :-P

    Takie cóś widziałem w W-wie, chyba Okopowa się nazywa, przejście
    z przystanku tramwajowego.
    Główną przyczyną jest oczywiście opóźnianie zielonego dla pieszych.

    > Ja tez mam, ale tam czesto przechodze. I wszyscy przechodza, bo te swiatla
    > to glupota :-)

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 104. Data: 2012-12-10 11:35:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Dec 2012, J.F. wrote:

    > P.S. Gdzie wy widzicie ze w UK na czerwonym mozna przechodzic ?
    > https://www.gov.uk/rules-pedestrians-1-to-35/crossin
    gs-18-to-30
    > Wiem, to nie ustawa ...

    Na razie zlokalizowałem "niewiarygodne" :P źródło:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_light
    +++
    Exceptionally, it is not an offence for pedestrians to cross against
    a red light in the United Kingdom, where pedestrian lights officially
    give advice, rather than an instruction, although UK pedestrians
    do commit an offence if they cross a road against the signals of
    a police officer controlling traffic.
    ---

    Niestety linka do dziennika ustaw z numerem strony jeszcze nie
    namierzyłem :(

    > Nie, kraj w ktorym nawet nie potrafia jezdzic po prawidlowej stronie drogi,
    > to nie jest dobry przyklad do brania przykladu :-P

    Już ktoś Austrię zapodawał :)

    Ale jak rozumiem kraj który już po paru latach "braku efektu" wycofał
    się z nakazu świecenia w dzień również nie nadaje się na wzór ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 105. Data: 2013-01-02 17:19:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A gdzie ty u nas widzisz nowiutkie bmw ? Stare zlomy bez ESP :-)
    >
    > Zreszta zima idzie - zacznij podawac filmy jak brykasz z predkosciami
    > "letnimi", nie mowie ze sie nie da, ale zobaczymy czy konca zimy doczekasz
    > :-)

    Hehe. Mieszkałem ze ze 3 lata na wsi i dojeżdżałem do pracy do miasta. Zima
    ... na wsi ... drogę odśnieżali, ale wyjazd na główną ... jak sypnęło tak
    sobie leżało, 30km do przejechania. I jakoś dziwnie nie musiałem wcale
    wcześniej wyjeżdżać niż latem. Natomiast już zasadniczo po zimie jak kiedyś
    gęsta mgła wyszła a ja wyprzedzałem maruderów i światła samochodu jadącego z
    naprzeciwka zobaczyłem to okazało się, że na drodze szklanka jest i
    właściwie tylko w pole mogę zjechać.

  • 106. Data: 2013-01-06 23:10:11
    Od: t...@p...onet.pl

  • 107. Data: 2013-01-09 12:07:08
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-12-06 08:29, LEPEK pisze:
    Masz rację
    BTW, musimy się kiedyś na piwo umówić jak pruszczanin z pruszczaninem :)

    --
    F'pockokah :D