eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniacall center › call center
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chevy" <c...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: call center
    Date: Sat, 27 Feb 2010 16:51:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 8
    Message-ID: <hmbf2e$sj0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: station-104-141-87-77.ticom.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1267285902 29280 77.87.141.104 (27 Feb 2010 15:51:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 15:51:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230578
    [ ukryj nagłówki ]

    witam!
    poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
    center 3-4 osobowe.
    Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
    Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
    praktyce.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: