  • 1. Data: 2009-01-15 07:52:52
    Temat: D90, D300, 40D czy K20D ktory z nich?
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ...Trudno mi sie zdecydowac, ktory z nich zakupic. Prosze o odpowiedzi
    wylacznie od osob ktore mialy do czynienia z tymi pudelkami. Kryteria
    podstawowe dla mnie to: wiernosc barw (brak przebarwien - glownie chodzi mi
    o purpure, czerwien) i realna rozdzielczosc przy hipotetycznie takim samym
    obiektywie - w mniejszym stopniu szumy na wysokim ISO.

    Pozdrawiam - Krzys' - Radom

  • 2. Data: 2009-01-15 08:30:28
    Temat: Re: D90, D300, 40D czy K20D ktory z nich?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi o purpure, czerwien) i realna rozdzielczosc przy hipotetycznie takim
    > samym obiektywie - w mniejszym stopniu szumy na wysokim ISO.

    no to każdy będzie dobry

  • 3. Data: 2009-01-15 09:58:39
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Pikus' pisze:

    Hej

> [...]
    > wylacznie od osob ktore mialy do czynienia z tymi pudelkami. Kryteria
    > podstawowe dla mnie to: wiernosc barw (brak przebarwien - glownie chodzi mi

    Przy takich wymaganiach to i tak powinieneś bawić się RAWami, a wtedy
    wybrany korpus mam mniejsze znaczenie. Miałem D300, bawiłem się 40D i
    bez wahania wybrałbym D300. Magnezowy, uszczelniony korpus, szybki,
    najlepszy ze stawki AF. Ma jeszcze możliwość korekcji AF dla konkretnego
    obiektywu, co wbrew pozorom jest bardzo użyteczne jeśli chcemy wyciągnąć
    ile tylko się da z rozdzielczości.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-01-15 10:20:03
    Od: j...@a...at

    . Ma jeszcze możliwość korekcji AF dla konkretnego
    > obiektywu, co wbrew pozorom jest bardzo użyteczne jeśli chcemy wyciągnąć
    > ile tylko się da z rozdzielczości.

    dlaczego wbrew pozorom ?

    XXX

  • 5. Data: 2009-01-15 10:22:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kryhu pisze:
    > Pikus' pisze:
    >
    > Hej

    > Przy takich wymaganiach to i tak powinieneś bawić się RAWami,

    I zdjęć filtr AA ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 6. Data: 2009-01-15 10:26:27
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Pikus' wrote:
> [...]
    > o purpure, czerwien) i realna rozdzielczosc przy hipotetycznie takim samym
    > obiektywie - w mniejszym stopniu szumy na wysokim ISO.

    Olympus E3 i 12-60.

  • 7. Data: 2009-01-15 10:44:54
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    Jesli liczysz sie z kasa to K20D, jesli kwota nie ma dla Ciebie znaczenia to
    D300. Jesli chcesz byc trendy i miec najswiezszy marketingowo produkt to
    D90, jesli chcesz obnosic sie z marka to moze ciut lepiej 40D.

    Poza tym wszystkie produkty hipotetycznie w rownym stopniu spelnia Twoje
    oczekiwania.

    A wypowiadam sie bo mialem do czynienia zarowno z pudelkiem po D300 jak i po
    pozostalych, gdzies na smietniku obok bloku lezaly.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 8. Data: 2009-01-15 11:09:14
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    j...@a...at pisze:

    Hej

    > . Ma jeszcze możliwość korekcji AF dla konkretnego
    >
    > dlaczego wbrew pozorom ?

    Często ludzie traktują to jako zbędny fajerwerk, a przekonałem się na
    własnej skórze jak cenne jest to narzędzie, nawet przy takich szkłach
    jak Nikkor 17-55 czy 70-200vr
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-01-15 11:21:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dariusz Gasior pisze:
    > Jesli liczysz sie z kasa to K20D, jesli kwota nie ma dla Ciebie
    > znaczenia to D300. Jesli chcesz byc trendy i miec najswiezszy
    > marketingowo produkt to D90,

    Jeśli chcesz być nie dżezi za 2-3 miesiące, albo nawet wcześniej, a kasa
    się nie liczy, to zaczekaj na Nikona D400 :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 10. Data: 2009-01-15 13:51:27
    Od: tsharny <t...@w...pl>

    Dariusz Gasior pisze:
    > Jesli liczysz sie z kasa to K20D, jesli kwota nie ma dla Ciebie
    > znaczenia to D300. Jesli chcesz byc trendy i miec najswiezszy
    > marketingowo produkt to D90,
    Jeśli masz wybór pomiędzy D90, a D300 to bierz tego ostatniego. Chociaż
    z drugiej strony lepiej zastanów się czego oczekujesz po sprzęcie.

    >jesli chcesz obnosic sie z marka to moze
    > ciut lepiej 40D.
    hehe... teraz to pojechałeś... każdy ma swój świat :)

    > Poza tym wszystkie produkty hipotetycznie w rownym stopniu spelnia Twoje
    > oczekiwania.
    dobrze to określiłeś - hipotetycznie...

    > A wypowiadam sie bo mialem do czynienia zarowno z pudelkiem po D300 jak
    > i po pozostalych, gdzies na smietniku obok bloku lezaly.
    :)

    pozdrawiam
    tsharny