  • 1. Data: 2002-06-18 00:32:21
    Temat: Uprawnienia do pingu - ANTYREKLAMA! - INSITE.PL
    Od: "Slavic" <s...@p...onet.pl>

    Przypominam:
    Jedna z łódzkich firm zestawiająca łącza radiowe w ostatnich kilku dniach
    osiągnęłą rekordy czasów transmisji pakietów ponad 4000ms. Wielokrotnie
    informowana o tej sytuacji po kilku dniach udzieliła odpowiedzi, że:
    "Jesteśmy w tracie przenoszenia firmy na ul.{} z {}, aby nie powodować
    przerw w dostępie do internetu korzystamy z dwu niezależnych łącz i w chwili
    obecnej korzysta Pan z innej bramki internetowej.
    Dziękuję za informacie o jakości łącza i pozdrawiam"
    --------------------
    Po trzech miesiącach od instalacji kiedy to wszystko chodziło dość dobrze -
    zapewne wersja DEMO, z powodów podobno jak wyżej łączę "leży" już od 2
    tygodni.
    Stan łącz łącza na dziś jest następujący:
    1. Brak możliwości wysyłania poczty z załącznikami powyżej 5kB (i to z
    trudem)
    2. Tragicznie wolne transfery i otwieranie stron www.
    3. Ping i trace oczywiście dalej zablokowane wysyłanie - a może są jakieś
    inne narzędzia pozwalające ocenić transfery ?
    W związku z tym ANTYREKLAMUJĘ! firmę Insite z ul. 6-go Sierpnia 1/3 (dawniej
    Pl.Komuny Paryskiej 6 z Łodzi (www.insite.pl) za totalne olewanie klientów,
    brak odpowiedzi na maile, brak telefonów stacjonarnych (niby przenosiny!),
    za brak reakcji na telefony wykonywane na ich komórki, za ich wolne sobotki
    i niedziele (a moje robocze).
    S. Kowalczyk

  • 2. Data: 2002-06-18 15:51:58
    Temat: Re: Uprawnienia do pingu - ANTYREKLAMA! - INSITE.PL
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Slavic <s...@p...onet.pl> wrote:
    : 3. Ping i trace oczywi?cie dalej zablokowane wysy?anie - a mo?e s? jakie?
    : inne narz?dzia pozwalaj?ce oceni? transfery ?

    http://michael.toren.net/code/tcptraceroute/

    Używa pakietów TCP a nie ICMP, więc trudno byłoby całkiem zablokować ;)
    poza tym dobry też do sprawdzania, czy któryś router nie blokuje ECN.
    Nie wiem czy jest coś podobnego pod "inne wiodące systemy operacyjne" -
    ja to mam jako gotowy pakiet Debiana...

    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2002-06-18 17:43:46
    Od: "Slavic" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Michalkiewicz" <m...@a...gda.pl> napisał w
    wiadomości news:aenkro$bmc$1@alf.amelek.gda.pl...
> [...]
    > poza tym dobry też do sprawdzania, czy któryś router nie blokuje ECN.
    > Nie wiem czy jest coś podobnego pod "inne wiodące systemy operacyjne" -

    --------------------------
    Niestety ja pracuję pod "wiodącym" systemem! Może coś pod niego???
    Slavic

  • 4. Data: 2002-06-19 21:29:16
    Od: Tomek Gołacki <t...@c...retsat1.com.pl>

    > W zwi?zku z tym ANTYREKLAMUJ?! firm? Insite z ul. 6-go Sierpnia 1/3 (dawniej
    > Pl.Komuny Paryskiej 6 z ?odzi (www.insite.pl) za totalne olewanie klientów,
    > brak odpowiedzi na maile, brak telefonów stacjonarnych (niby przenosiny!),
    > za brak reakcji na telefony wykonywane na ich komórki, za ich wolne sobotki
    > i niedziele (a moje robocze).
    > S. Kowalczyk

    Ja sie do tego dolaczam, widac w ciagu 3 lat nic nie poprawili, korzystalismy z
    ich uslug na Piotrkowskiej 270 ale z uwagi na totalnie badziewne uslugi
    przerzucilismy sie wtedy na modemy na jakis czas bo transfery byly sporo lepsze
    !!!
    T. Golacki (Teleadreson o/Lodz)

  • 5. Data: 2002-06-20 19:20:03
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Slavic <s...@p...onet.pl> wrote:
    : Niestety ja pracuj? pod "wiod?cym" systemem! Mo?e co? pod niego???

    Niestety nie wiem... ja tam bałbym się tego "wiodącego" wystawić
    w sieci bez czegoś pomiędzy :)

    Swoją drogą - dlaczego w moich postach (w niektórych innych również)
    widzę poprawnie polskie ogonki, a w większości innych (również gdy
    ktoś zacytuje mój post) widzę zamiast nich tylko znaki zapytania?
    Wydaje mi się, że mój czytnik jest dobrze skonfigurowany...

    Marek

  • 6. Data: 2002-06-21 07:20:23
    Od: "..chepper" <c...@w...nospam.pl>

> [...]
    | ktoś zacytuje mój post) widzę zamiast nich tylko znaki zapytania?
    | Wydaje mi się, że mój czytnik jest dobrze skonfigurowany...

    Twój tak! Poprzednicy maja zapewne kodowanie nie standardowe. Ale to jest
    "walka z wiatrakami" :-(
    Nigdy sie nie nauczą :-(

    --
    Pozdrawiam goraco i serdecznie
    Chepper

  • 7. Data: 2002-06-21 12:58:45
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    ..chepper <c...@w...nospam.pl> wrote:
    : Twój tak! Poprzednicy maja zapewne kodowanie nie standardowe. Ale to jest
    : "walka z wiatrakami" :-(

    Przyjrzałem się bliżej postowi, na który odpowiadałem - i widzę:

    Wygląda na to, że powyższemu programowi nawet udało się zakodować tekst
    standardowo, tylko zapomniał dodać nagłówka informującego o tym:

    Błąd w programie, czy tylko w jego konfiguracji?

    Marek

  • 8. Data: 2002-06-21 15:48:12
    Od: "..chepper" <c...@w...nospam.pl>

    Użyszkodnik "Marek Michalkiewicz" <m...@a...gda.pl> tako rzecze:

    | Błąd w programie, czy tylko w jego konfiguracji?

    Mysle, ze konfig.
    "Difaltowo" OE kozysta z Windows-12xx. I wtedy IMHO nie deklaruje nic w
    naglowku.
    :-)

  • 9. Data: 2002-06-21 15:48:29
    Od: "Ofca" <o...@o...pl>

    "Marek Michalkiewicz" <m...@a...gda.pl> wrote in message
    > Błąd w programie, czy tylko w jego konfiguracji?
    W konfiguracji. (vide nagłówki mojego posta :>)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2002-06-22 16:05:45
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@w...nospam.pl> napisał:

    > Mysle, ze konfig.
    > "Difaltowo" OE kozysta z Windows-12xx. I wtedy IMHO nie deklaruje
    > nic w naglowku.

    Nie, difaltowo to on koduje iso tylko, że czytnik następcy
    nie znajdująć deklaracji charsetu założył domyślne 8851-1
    i przekonwertował to na 8859-2 i wyszły znaczki ???
    W outlooku też się tak dzieje jeśli się najpierw nie ustawi
    wyświetlania oryginału w 8859-2 i zmienia kodowanie dopiero
    przy cytowaniu.
    --
    W nagłówku jest adres antyspamowy.