  • 1. Data: 2002-06-17 18:51:48
    Temat: Stałydostęp do internetu w Warszawie
    Od: "@nd" <a...@i...pl>

    Wobec (dość kiepskich ;-)) opinii o 2a czy moglibyście polecić mi innego
    dostawcę w Warszawie (do 140zł miesiecznie, cena za instalkę może być
    wysoka)
    --
    @nd

  • 2. Data: 2002-06-17 21:11:57
    Temat: Re: Stałydostęp do internetu w Warszawie
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "@nd" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wobec (dość kiepskich ;-)) opinii o 2a czy moglibyście polecić mi innego
    > dostawcę w Warszawie (do 140zł miesiecznie, cena za instalkę może być
    > wysoka)

    Zalezy gdzie w Warszawie. Pozatym chyba najlepiej zglosic sie na
    pl.regionalne.warszawa Sprawdz oferte AsterCity oraz UPC oraz dostepnosc
    uslugi neostrada (mozesz sprawdzic na www.neostrada.pl podajac swoj numer
    telefonu).

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-06-17 21:12:00
    Od: "razer" <k...@p...com>

> [...]
    >
    > Wobec (dość kiepskich ;-)) opinii o 2a czy moglibyście polecić mi innego
    > dostawcę w Warszawie (do 140zł miesiecznie, cena za instalkę może być

    SDI :PPPP

  • 4. Data: 2002-06-17 21:12:03
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    > Wobec (dość kiepskich ;-)) opinii o 2a czy moglibyście polecić mi innego
    > dostawcę w Warszawie (do 140zł miesiecznie, cena za instalkę może być
    > wysoka)

    Aster ewentualnie UPC tylko pytaie czy jesteś w zasięgu??
    I...@w...pl
    GG:1008585