  • 1. Data: 2006-07-13 12:30:41
    Temat: ceny FR TP
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś wie moze
    czy ceny FR TP spadną?
    coś słyszałem, że ma być jakaś obnizka na FR TP w sierpniu.

    prawda to, czy plotka
    i lepiej szukać nowych dostawców.

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-07-13 13:20:25
    Temat: Re: ceny FR TP
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    icek napisał(a):
> [...]
    >
    > czy ktoś wie moze
    > czy ceny FR TP spadną?
    > coś słyszałem, że ma być jakaś obnizka na FR TP w sierpniu.

    Narazie spadły ceny NEO i to znacznie, trochę się tego obawiam.

    Mam FR i kilka DSLi i mysle nad rezygnacją z FR, po obniżce cen NEO.

    Michał

  • 3. Data: 2006-07-13 13:41:00
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):

    > Narazie spadły ceny NEO i to znacznie, trochę się tego obawiam.
    to ja wiem :)

    > Mam FR i kilka DSLi i mysle nad rezygnacją z FR, po obniżce cen NEO.
    hmm
    ja DSLi nie mam
    ale boli mnie cena za FRy :(

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-07-14 11:30:28
    Od: Kuzar <m...@o...pl>

    > coś słyszałem, że ma być jakaś obnizka na FR TP w sierpniu.

    a CO?
    i OD KOGO slyszales?

    Chetnie poczytamy TWOJE ploteczki.

    > prawda to, czy plotka
    > i lepiej szukać nowych dostawców.

    A to juz jest ponizej jakiegokolwiek poziomu "rozumienia" biznesowego.

    PS. Napisz nam jeszcze cos ciekawego.

  • 5. Data: 2006-07-16 16:29:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Kuzar napisał(a):

    > a CO?
    > i OD KOGO slyszales?
    od jakiegos jegomościa z TP
    ale nie pamietam kto to był dokładnie

    > Chetnie poczytamy TWOJE ploteczki.
    nie chce plotkowac bo za bardzo niepamiętam kto co mi powiedział :(

    > A to juz jest ponizej jakiegokolwiek poziomu "rozumienia" biznesowego.
    ehh
    nie kazdy ma do wyboru 15 roznych ISP
    zeby mógł sobie wybierac
    ja z TP bym chętnie zrezygnował, ale do drugiego ISP dochodze własną
    siecia i czasami mam po prostu awarie
    mam do wyboru jeszcze dialog, ale nie znam nikogo kto ma od nich dostep
    operatoratorski, a sądzać po opisach ludzi z DSLi dialogowych sieć
    dialogu czadowa nie jest..
    a może jest ktoś kto ma łącze z dialogu?
    albo zna kogoś kto ma symetryka z dialogu? ceny tąpneły na poczatku roku
    ostro u nich..

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2006-07-17 12:05:45
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    icek napisał(a):
> [...]
    to juz wiem..

    tp nie planuje zadnych obnizek dostepu FR, ATM
    w przeciągu kilku miesięcy - najbliższych :)
    może uke coś wykombinuje :)

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2006-07-17 12:56:33
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > to juz wiem..
    >
    > tp nie planuje zadnych obnizek dostepu FR, ATM
    > w przeciągu kilku miesięcy - najbliższych :)
    > może uke coś wykombinuje :)

    No bo ktoś musi dopłacać do neo 512 za 28 zł.

    Lee

  • 8. Data: 2006-07-17 13:53:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lee napisał(a):

    > No bo ktoś musi dopłacać do neo 512 za 28 zł.

    Nie bój się - nikt nie dopłaca.

    M.

  • 9. Data: 2006-07-17 20:25:36
    Od: "Wlochaty" <i...@N...pl>

    > Nie bój się - nikt nie dopłaca.

    To sie okaze gdy Neostrada bedzie sprzedawana bez abonamentu
    telefonicznego...

    Wlochaty

  • 10. Data: 2006-07-18 06:15:48
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    No cóż, 2Mb polpaka kosztuje 1573 zł brutto, neostarada 512/128 kosztuje 53
    zł brutto miesięcznie. Licząc sam upload to wychodzi że za cenę jednego
    polpaka masz prawie 3,7 Mb uploadu neostradowego w sumie prawie 30 neostrad.
    Więc coś tu jest nie tak.

    > To sie okaze gdy Neostrada bedzie sprzedawana bez abonamentu
    > telefonicznego...

    Nie będzie, jeszcze przez najbliższe 3 lata, przynajmniej tyle tpsa może
    ciągnąć proces odwoławczy od decyzji UKE. A w tpsa nie siedzą głąby i
    napewno nie dają sobie łatwo rozdzielić neo od telefonu.
    Daje to jeszcze jakieś nadzieje małym ISPom, (bo WISPy powoli ale
    nieuchronnie będą wymierać).

    Lee