  • 1. Data: 2017-02-12 19:32:08
    Temat: certyfikat utracił ważność...
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    cze

    zainstalowałem windows 7 na kompie po wymianie baterii...

    dopiero po zainstalowaniu ustawiłem datę i czas...

    efekt jest taki, że na każdej stronie https dostaję błąd certyfikatu,
    da się to jakoś naprawić bez reinstalacji wszystkiego?

  • 2. Data: 2017-02-12 19:36:36
    Temat: Re: certyfikat utracił ważność...
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    komunikat to "połączenie nie jest bezpieczne!"

  • 3. Data: 2017-02-12 21:57:45
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    kurcze Nikt nie pomoże?
    przeinstalowałem od nowa system i dalej to samo!

    czy Ktoś wie skąd te problemy z certyfikatami?

  • 4. Data: 2017-02-13 09:08:14
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 12 lutego 2017 21:57:52 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > kurcze Nikt nie pomoże?
    > przeinstalowałem od nowa system i dalej to samo!
    >
    > czy Ktoś wie skąd te problemy z certyfikatami?

    Sprawdz czy twoj antywirus nie wystawia tego certyfikatu, mozliwe ze miales zla date
    jak go instalowales i wystawil sie na rok 1977 i dzis juz jest nieaktualny.

    Poszperaj w przeglądarce co to za certyfikat (tam bedzie jego nazwa) i jak jakis
    avast czy kasperski tam będzie widoczny to trzeba go utworzyć ponownie w antywirusie.

  • 5. Data: 2017-02-16 18:21:01
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam nic nie rozumiem,
    po wyłączeniu szyfrowania w kasperskim https-y działają...

    oczwywiście wolałbym żeby jednak skanował...

    pomożesz koledze?

  • 6. Data: 2017-02-16 19:32:25
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2017-02-16 o 18:21, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > po wyłączeniu szyfrowania w kasperskim https-y działają...
    > oczwywiście wolałbym żeby jednak skanował...
    > pomożesz koledze?
    Usuń przez kaspersky remover i sprobuj zainstalowac KIS z bieżąćą dobrą datą

    Krzysiek aka Tasiorsa