  • 31. Data: 2005-09-23 19:57:30
    Temat: Re: chello 1Mbps
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    ren wrote:

    > chlopaki
    > czy ja w koncu sie dowiem jakie sa za a jakie przeciw chello 1Mbps?
    > w porownaiu oczywiscie z sdi bo idsl jest cenowo niekonkurencyjny.

    Oczywiscie ze sie nie dowiesz. Zadajac to pytanie dajesz tylko pretekst
    niektórym "mądralom" do wykazania sie swoją wiedzą niekoniecznie na
    temat, wdawania sie w jakis spory niezwiazane z temetem itp. dobrze ze
    nie otrzymales odpowiedzi w stylu "www.google.pl".

  • 32. Data: 2005-09-23 21:12:21
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    DarekB pisze:

    > Oczywiscie ze sie nie dowiesz. Zadajac to pytanie dajesz tylko pretekst
    > niektórym "mądralom" do wykazania sie swoją wiedzą niekoniecznie na
    > temat, wdawania sie w jakis spory niezwiazane z temetem itp.

    Uczestnictwo w grupach dyskusyjnych nie polega wyłącznie na zadawaniu
    pytań i odpowiadaniu na te konkretne pytania, ale także na prowadzeniu
    dyskusji. Fakt, że wątek zaczął się od jakiegoś pytania nie oznacza,
    że nie można poruszyć w nim kwestii związanych w jakiś sposób z
    tematem. Niektórzy mylą tutaj usenet z helpdeskiem...

    > dobrze ze
    > nie otrzymales odpowiedzi w stylu "www.google.pl".

    To by była całkiem niezła odpowiedź, bo temat Chello jest tu
    stosunkowo często poruszany i przejrzenie archiwum grupy mogłoby dać
    niezły obraz problemu.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 33. Data: 2005-09-25 19:16:15
    Od: aziz <a...@a...pl>

    On Mon, 19 Sep 2005 23:49:56 +0200, ren wrote:

    > czesc Madrusie
    > czy ktos uzywa takiego lacza i moglby sie podzielic wrazeniami?
    Uzywam od paru lat (teraz 2 MB)
    > do tej pory korzystalam z sdi i szukam tutaj sensownych argumentow za i
    > przeciw odnosnie zamiany na chello 1Mbps?
    > z sdi jestem zadowolona, funkcjonuje mi bez zarzutu, troche dlugo mi sciaga
    > pliki 2Mb ale ujdzie. co zyskam na chello a co strace?
    Dziala bez zarzutu. Jest ograniczenie na 15GB sciagania/miesiac, wiec
    jezeli chcesz possac jakies *.avi lub *.mpg, to 4-5 dni ssania
    calodobowego i wyczerpiesz limit ;) potem obcinaja Ci do 32 kB/s.
    Goscie w pomocy technicznej tez sa kumaci.

  • 34. Data: 2005-09-25 19:28:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    DarekB napisał(a):

    > Wyobraź sobie ze numer twojej komórki jest zmienny - jekie to mialoby
    > wady i ew. zalety ? oceń sam.

    i wada i zaleta.

    moja komórka ma numer zastrzeżony oraz włączony CLIR.
    bo MOJA komórka jest dla MNIE. to JA dzownię, a nie
    ktoś do mnie.

    jak ktoś ma sprawę do mnie, to dzwoni do biura.

    Wojtek

  • 35. Data: 2005-09-26 09:50:56
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Krzysztof Książek <m...@o...pl> wrote:

    > Doskonałe porównanie. Perfekcyjne wprost. No bo przecież każdy będzie
    > serwery stawiał...
    Nie każdy też potrzebuje, aby do niego dzownić. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki