  • 1. Data: 2011-04-06 12:12:08
    Temat: chip telefoniczny all-in-one
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy jest wam znany jakis chip, ktory mozna byloby zastosowac w
    sterowniku telefonicznym - jeden do wszystkiego:

    - detekcja clipa w FSK
    - dekoder i koder DTMF
    - detekcja dzwonka, podnoszenie "sluchawki" i odkladanie sluchawki (po
    detekcji rozlaczenia) i ew. detekcja innych tonow (np. zajetosci,
    jakbysmy to my musieli dzwonic).

    oraz inny chip, ktory rozdzielilby tor audio na in/out? Wiem, ze mozna
    zastosowac transformator, ale moze jest jakis chip?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-04-06 13:12:39
    Temat: Re: chip telefoniczny all-in-one
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 06/04/2011 13:12, a...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > oraz inny chip, ktory rozdzielilby tor audio na in/out? Wiem, ze mozna
    > zastosowac transformator, ale moze jest jakis chip?

    Takie uklady nazywaja sie SLIC (Subscriber Line Interface Chip) ale nie
    wydaje mi sie zeby istnialo all-in-one rozwiazanie.

    c.

  • 3. Data: 2011-04-06 14:11:09
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 06 Apr 2011 14:12:39 +0100, Cezar <c...@B...pl> wrote:

    >Takie uklady nazywaja sie SLIC (Subscriber Line Interface Chip) ale nie
    >wydaje mi sie zeby istnialo all-in-one rozwiazanie.

    dzieki, przynajmniej wiem czego teraz szukac.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-04-06 15:53:04
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > dzieki, przynajmniej wiem czego teraz szukac.

    To zalezy jeszcze jak to chciec wyciagnac za chipem, analogowo czy cyfrowo.
    Rzuc okiem na NT ISDN z TP zakladane u abonentów. Oprócz linii cyfrowych ma
    to dwa analogi obslugiwany kazdy przez taki wlasnie chip. Tylko nie pamietam
    symbolu. Dawno to bylo jak w tym grzebalem.

    Irokez

  • 5. Data: 2011-04-06 16:11:52
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 06/04/2011 16:53, Irokez wrote:
> [...]
    > ma to dwa analogi obslugiwany kazdy przez taki wlasnie chip. Tylko nie
    > pamietam symbolu. Dawno to bylo jak w tym grzebalem.

    jesli cyfrowo to jest kilka takich kostek np:

    http://gb.mouser.com/catalog/supplier/library/pdf/Si
    3210_silab.pdf

    oraz
    http://www.silabs.com/pages/DownloadDoc.aspx?FILEURL
    =Support%20Documents/TechnicalDocs/si3230.pdf&src=Pr
    oductMatrix

    + Si3201

    c.

  • 6. Data: 2011-04-06 16:16:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > http://www.silabs.com/pages/DownloadDoc.aspx?FILEURL
    =Support%20Documents/T
    > echnicalDocs/si3230.pdf&src=ProductMatrix + Si3201

    O wlasnie cos z tej stajni mialem do czynienia, kostka z radiatorkiem
    nabudowanym od razu. Potrzebowalo to zasilania kolo 140V m/inn do generacji
    wlasnie sygnalów dzwonienia itp.
    Jak kolega chce kodowac/dekodowac DTMF/FSK i inne tony to raczej mysle, ze
    na pewno cyfrowo, bo w analogu tego nie wyobrazam sobie w jednej kosci.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-04-06 17:54:49
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 06 Apr 2011 14:12:08 +0200, a...@p...pl wrote:

> [...]
    >

    >oraz inny chip, ktory rozdzielilby tor audio na in/out? Wiem, ze mozna
    >zastosowac transformator, ale moze jest jakis chip?

    tor audio - to napewno analog, bo mi potrzebny analog

    natomiast test sygnaly dtmf,fsk, to potrzebuje juz po detekcji w
    postaci cyfrowej.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-04-06 18:11:12
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    >
    > oraz inny chip, ktory rozdzielilby tor audio na in/out? Wiem, ze mozna
    > zastosowac transformator, ale moze jest jakis chip?

    Szukac chipów do automatycznych sekretarek - dodatkowo bedziesz mial
    przyklady rozwiazannia detekcji dzwonienia ( zapewne transoptorem) i
    podlaczenia audio.

    K.

  • 9. Data: 2011-04-06 21:13:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-04-06 14:12 a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > - detekcja dzwonka, podnoszenie "sluchawki" i odkladanie sluchawki (po
    > detekcji rozlaczenia) i ew. detekcja innych tonow (np. zajetosci,
    [...]

    Takie układy robi m.in. Holtek:
    http://www.holtek.com/english/news/products/070303.h
    tm