  • 1. Data: 2010-06-15 11:07:09
    Temat: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
    Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
    znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
    daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

  • 2. Data: 2010-06-15 11:13:11
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Tylko jak udowodnisz, że znaczek pochodzi z twojego auta, myślisz że
    złodziej jest aż tak głupi? Nie wydaje mi się.

    Generalnie weź udział w aukcji lub kliknij kup teraz tam po wygraniu
    będziesz miał adres, tylko czy on będzie prawdziwy?

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-15 11:19:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-15 11:13, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > Generalnie weź udział w aukcji lub kliknij kup teraz tam po wygraniu
    > będziesz miał adres, tylko czy on będzie prawdziwy?

    Rzuciłem okiem na gościa. No wygląda na "kolekcjonera" używanych
    aut, że tyle znaczków ma ... I ogłoszenia podaje gdzie popadnie
    ... jeszcze ciepłe:

    http://trojmiasto.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-cz
    esci-i-akcesoria-Sprzedam-znaczki-samochodowe-W0QQAd
    IdZ211452737

    6008

  • 4. Data: 2010-06-15 11:19:48
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Generalnie weź udział w aukcji lub kliknij kup teraz tam po wygraniu
    > będziesz miał adres, tylko czy on będzie prawdziwy?

    W tym problem. Znalazlem goscia w google juz. Ma oczywiscie konto na naszej
    klasie. Mieszka kilkaset metrow od miejsca, gdzie mi to ukradli. Po
    zdjeciach widze, ze typowy dres. 19 lat. Sprzedaje znaczki, ktore maja
    pourywane zaczepy.

  • 5. Data: 2010-06-15 11:20:10
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Jun 15, 10:07 am, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
    > zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    napisz do niego ze chetnie odbierzesz osobiscie, ale ze Ci sie spieszy
    - podaj sensowna cene i popros o adres.
    pojedz z dwoma kolegami.
    jesli to gowniarz to na miejscu wyjasnij mu grzecznie ze chcialbys
    odzyskac swoja wlasnosc.
    calosc da sie zalatwic kulturalnie i bez uzycia sily, a nawet tak ze
    facet bedzie cie jeszcze przepraszal (przetestowane).

    (chyba ze bedzie bardzo duzy i oporny na socjotechnike o rownie
    grzecznie zaplac, albo powiedz ze zmieniles zdanie).

    mac

  • 6. Data: 2010-06-15 11:21:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
    > tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.
    oznakuj sobie wszystko co mozliwe :) inaczej nic nie udowodnisz. W czasach
    kiedy motoryzacja w Polsce jeszcze kulała i było sporo motocykli ojciec tak
    sobie pooznaczał części inicjałami. Znaczy jak cos akurat naprawiał (np
    gaźnik) to rysikiem robił znaczki. Potem po kradzieży motocykla tylko w ten
    sposób udupił złodzieja bo dowód był 100%. Niestety z motocykla pozostały
    tylko części.

  • 7. Data: 2010-06-15 11:22:39
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
    > tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    Zalicytuj, dostaniesz adres, zgłoś na allegro i na policję, że podejrzewasz
    iż jest kradziony i niech się kolo tłumaczy skad ma.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2010-06-15 11:23:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    maciej debski pisze:
    > napisz do niego ze chetnie odbierzesz osobiscie, ale ze Ci sie spieszy
    > - podaj sensowna cene i popros o adres.
    > pojedz z dwoma kolegami.

    Jedyne rozwiązanie to kupić, odbiór osobisty potem sprawdzić czy np rysy
    na karoserii pokrywają się z jakąś rysą na znaczku bo jak demontował
    znaczek może mieć ślady, wtedy do niego jedziesz zabierasz go na
    wycieczkę na komisariat. Tam przedstawiasz dowody. Zero bica
    przerabiałem ten temat i sam miałem więcej problemów niż co warte. Co
    nie oznacza, ze nie możesz go klepnąć i jazda w bagażniku, podstawa to
    zero śladów na ciele :)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-15 11:25:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    neoniusz pisze:
> [...]
    > klasie. Mieszka kilkaset metrow od miejsca, gdzie mi to ukradli. Po
    > zdjeciach widze, ze typowy dres. 19 lat. Sprzedaje znaczki, ktore maja

    na 99% wydaje mi się że to on, ale żeby coś zdziałać brakuje tego 1%
    żeby mieć pewność kup od niego ten znaczek porównaj rysy a potem już
    wiesz jak postępować.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-15 11:25:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
    > tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

    hmm, gdyby policja była zainteresowana to można by wziąć udział w aukcji,
    mając namiary mogliby go przyfilować na przyszłość,
    chociaż pewnie nie uda się udowodnić że znaczek był Twój (no chyba że się
    uda - odciski i uszkodzenia pasujące do tego co masz na klapie), tego nie
    wiem? trzeba by pogadać na komendzie jak oni to widzą,

    brat