  • 1. Data: 2010-06-15 02:06:31
    Temat: [DC] Przedziwny mandat od SM
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    Właśnie dostałem papier z SM, że "ujawniła wykroczenie dot. parkowania sam.
    Toyota w miejscu niedozwolonym, itp.". Podali markę i nr rej. oraz datę. I
    ta data jest kompletnie od czapy - 7.05.2010 - byłem wtedy od kilku dni na
    urlopie 300 km od domu i domniemanego miejsca wykroczenia. Kluczyki (obydwa
    komplety) leżały w domu i nikt nie miał do nich dostępu. Sam samochód stał
    na posesji od marca albo i lutego i co najwyżej był jeżdżony wokół komina.
    Moje pytanie jest takie - jakie dowody może mieć SM, że auto tego
    konkretnego dnia było w danym miejscu - jakieś zdjęcia? czy tylko słowo
    funkcjonariusza?

    ps. jedyne co mi przychodzi do głowy to, że kopnęli się w dacie, ale musieli
    się kopnąć naprawdę zdrowo bo terenówką ostatni raz byłem w centrum DC bodaj
    we wrześniu.

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

  • 2. Data: 2010-06-15 03:40:33
    Temat: Re: [DC] Przedziwny mandat od SM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> wrote in message
> [...]
    > Kluczyki (obydwa komplety) leżały w domu i nikt nie miał do nich dostępu.
    > Sam samochód stał na posesji od marca albo i lutego i co najwyżej był

    To jak był jeżdzony wokół komina skoro Ty byłeś na urlopie a nikt nie miał
    dostępu do kluczyków?

> [...]
    >
    > ps. jedyne co mi przychodzi do głowy to, że kopnęli się w dacie, ale
    > musieli się kopnąć naprawdę zdrowo bo terenówką ostatni raz byłem w

    A ten kumpel co się nią miał wozić dookoła komina nie kopnął się do DC
    bez Twojej wiedzy/zgody?

  • 3. Data: 2010-06-15 07:48:11
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    > ps. jedyne co mi przychodzi do głowy to, że kopnęli się w dacie, ale
    > musieli

    majo zdjecnie wiec ci okażą

    jk

  • 4. Data: 2010-06-15 08:16:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości grup

    > Moje pytanie jest takie - jakie dowody może mieć SM, że auto tego
    > konkretnego dnia było w danym miejscu - jakieś zdjęcia? czy tylko słowo
    > funkcjonariusza?

    czasem robią foty, ale nie wiem czy to norma, jeśli masz jakieś kwity na to
    że nie było cie w miescie, to wez na wizyte do nich

  • 5. Data: 2010-06-15 11:17:23
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości grup
    > czasem robią foty, ale nie wiem czy to norma, jeśli masz jakieś kwity na
    > to że nie było cie w miescie, to wez na wizyte do nich

    mam wyciąg z karty kredytowej z transakcjami od 4 do 11 maja 300 km od DC
    :-)

  • 6. Data: 2010-06-15 11:31:26
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

> [...]
    > datę. I ta data jest kompletnie od czapy - 7.05.2010 - byłem wtedy od
    > kilku dni na urlopie 300 km od domu i domniemanego miejsca wykroczenia.

    uff, wyjaśniłem telefonicznie, bez wizyty w SM - pomylili się w nr
    rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło ich
    jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to jakieś srebrne kombi :-/

  • 7. Data: 2010-06-15 11:32:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 11:31, dink pisze:
> [...]
    > rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło
    > ich jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to jakieś srebrne kombi :-/

    Potwierdzili więc, że są debilami niezdolnymi nawet do pilnowania porządku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-06-15 11:34:26
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    dink pisze:
    > uff, wyjaśniłem telefonicznie, bez wizyty w SM - pomylili się w nr
    > rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło
    > ich jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to jakieś srebrne kombi :-/

    to teraz niech wyślą zgrzewkę kubusia w ramach przeprosin bo przecież
    zapewne się zestresowałeś tym faktem i zadośćuczynienie musi być ;D

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-15 12:08:26
    Temat: Odp: [DC] Przedziwny mandat od SM
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

> [...]
    przypadkiem
    > też trafiło na toyotę :-) nie zastanowiło ich jednak, że jedna to czerwony Hilux a

    Bo to są debile. Kiedyś przysłali mojemu ojcu zjęcie z fotoradaru.
    Widać było na zdjęciu dużego opla chyba omege.
    Jedna litera była niezbyt widoczna, uznali że to "C" i przysłali do
    do ojca. A on jeździ małym peugotem 206.

    Ojciec telefonicznie wyjaśnił. Chcieli żeby odesłał fotke.
    Ojciec powiedział, że odeśle jak mu przyślą pisemne przeprosiny :).

    Nie odezwali się więcej hehe

    Ryba

  • 10. Data: 2010-06-15 12:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > nr rejestracyjnym i przypadkiem też trafiło na toyotę :-) nie
    > zastanowiło ich jednak, że jedna to czerwony Hilux a druga to

    I blad. Trzeba bylo zaognic sprawe - na przyszlosc moze sie
    przydac.
    Nawet jak nie Tobie to innym :-)

    J.