  • 1. Data: 2010-06-15 12:42:42
    Temat: Mercedes w203 - pytanie do uzytkowników...
    Od: "Bartosz M" <b...@g...pl>

    Szanowni Państwo,

    Odbyło się ostatnio sympozjum gdzieś w kraju, gdzie przedstawiciele różnych
    większych serwisów i warsztatów samochodowych na dobrym, szanującym się
    poziomie, rozmawiali na tematy usterkowości aut poszczególnych marek.

    Chciałem podpytać, jakie Państwo macie zdanie na temat mercedesa w203.
    Słyszałem wiele opinii. Jak zawsze - nie mniej jednak podobno dzieją się tam
    cuda z komputerem. Czy ktoś miał z tym styczność ?

    A jeśli już o tym mowa, pytanie do użytkowników : jak sprawdza się to auto w
    kwestii trwałości zawieszenia (łączniki, tuleje, itp) Czy prawdą jest że jest
    aż tak delikatne ?

    Uprzejmie dziękuję.
    Bartosz.

  • 2. Data: 2010-06-15 21:23:14
    Temat: Re: Mercedes w203 - pytanie do uzytkowników...
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > poziomie, rozmawiali na tematy usterkowości aut poszczególnych marek.
    >
    > Chciałem podpytać, jakie Państwo macie zdanie na temat mercedesa w203.

    na Twoim miejscu martwiłbym się bardziej o korozję, najmłodsze W203 będzie
    miało 3 lata a dla współczesnych 'merców' to czas wystarczający do
    rozpoczęcia procedury samoutylizacji,

    brat

  • 3. Data: 2010-06-15 21:26:57
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-15 21:23, bratPit pisze:

    > na Twoim miejscu martwiłbym się bardziej o korozję, najmłodsze W203
    > będzie miało 3 lata a dla współczesnych 'merców' to czas wystarczający
    > do rozpoczęcia procedury samoutylizacji,

    Jako posiadacz mercedesów - nowe mercedesy rdzewieją już w katalogach.
    Choć Vito2 nawet się trzyma bez większej rudy.

  • 4. Data: 2010-06-16 09:32:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jako posiadacz mercedesów - nowe mercedesy rdzewieją już w katalogach.
    > Choć Vito2 nawet się trzyma bez większej rudy.

    pozostaje mi tego Ci życzyć, aby było tak jak najdłużej,
    czyżby wreszcie zrzucali piętno Chryslera?

    brat