  • 1. Data: 2015-01-26 18:03:16
    Temat: ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ?
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi :
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wymien-iphonea-na
    -xiaomi,2,3,32469.html
    http://www.gizmochina.com/2015/01/24/xiaomi-may-repo
    rtedly-make-switch-iphone-users-easy/

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2015-01-27 00:26:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "paskuda03" <p...@b...invalid.org> wrote in message
    > Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi :
> [...]

    No ale dlaczego myślisz że to ściema?
    Przecież nikt zorientowany na taki układ nie pójdzie...

    Używane iPhone5S i iPhone6 mają bardzo dużą wartość
    na rynku wtórnym, przewyższającą koszty produkcji
    telefonów marki Xiaomi, więc nawet jeśli klient pójdzie
    na coś takiego to firma Xiaomi niewiele ma do stracenia.

    A brzmi to jakby conajmniej wymiana "starych" Mercedesów
    czy BMW na nowe Hyundaje czy Kia :-) Propaganda, ot co.

  • 3. Data: 2015-01-27 07:49:33
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    >
    > A brzmi to jakby conajmniej wymiana "starych" Mercedesów
    > czy BMW na nowe Hyundaje czy Kia :-) Propaganda, ot co.
    Marketingowcy - ludzie odpowiedzialni za realizację rosnących
    planów sprzedaży i stopnia rozpoznawalności danej marki są
    w prostej linii spadkobiercami idei Józefa Goebbelsa i jemu
    podobnych oszustów, kłamców i dezinformatorów.
    Ich zadaniem jest robienie wody z mózgu użytkownika.
    Zrobią wszystko, aby tylko o ich produktach było głośno,
    w myśl zasady "cel uświęca środki" i "wszystko jedno czy
    piszą dobrze czy źle, aby pisali".
    skromny przykład pewnej techniki manipulacji :
    http://forsal.pl/artykuly/806376,astroturf-marketing
    -na-zachodzie-zakazany-w-polsce-sie-rozwija.html
    https://en.wikipedia.org/wiki/Astroturfing
    być może z Xiaomi to tylko taka strategia marketingowa
    (manipulacja poprzez media)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Media_manipulation

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2015-01-27 15:20:32
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-26 o 18:03, paskuda03 pisze:
    > Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi :
> [...]
    Zakup jakiegoś zabytku Apple zaczyna mieć sens ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 5. Data: 2015-01-27 17:02:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paskuda03" napisał w wiadomości grup
    >Program wymiany iPphone na Xiaomi podobno ma uruchomić firma Xiaomi :
> [...]

    No, chcialbym widziec jak ktos wymienia w miare nowego iphone na
    flagowego no-name'a :-)
    Apple tu nie musi nic robic, poza usmiechem pod nosem.

    Cos mi sie widzi, ze Xiaomi sprytnie sobie zafundowalo troche darmowej
    reklamy.

    Ale jesli moga to tez byc stare iphony to moze byc ciekawie.
    Albo np komu sie iphone uszkodzil, do konca umowy daleko ... mozna
    odbic Apple troche klientow ...

    J.

  • 6. Data: 2015-01-27 17:09:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-01-27 o 00:26, Pszemol pisze:
    > A brzmi to jakby conajmniej wymiana "starych" Mercedesów
    > czy BMW na nowe Hyundaje czy Kia :-) Propaganda, ot co.

    Każdy ma strategię marketingową jaką ma ;-)
    Na miejscu Apple pozwałbym profilaktycznie Xiaomi za podstępną kradzież
    pomysłu marketingowego. Bo przecież na taki wspaniały pomysł mogli wpaść
    tylko geniusze ;-)

  • 7. Data: 2015-01-27 19:58:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    -xiaomi,2,3,32469.html
    rtedly-make-switch-iphone-users-easy/

    > Zakup jakiegoś zabytku Apple zaczyna mieć sens ;-)

    Miał sens od dawna: http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -5s
    Jak kogoś wciąż nie stać to:
    http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -5
    A nawet starszy: http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -4s
    Starszego niż 4S (ani iPhone4 ani tym bardziej iPhone3GS) nie polecam...

  • 8. Data: 2015-01-27 19:59:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Apple tu nie musi nic robic, poza usmiechem pod nosem.
    >
    > Cos mi sie widzi, ze Xiaomi sprytnie sobie zafundowalo troche darmowej

    Dokładnie :-)
    Przywieź mi trzyletniego Mercedesa a dam Ci za friko nową Kia :-)))

    > Ale jesli moga to tez byc stare iphony to moze byc ciekawie.
    > Albo np komu sie iphone uszkodzil, do konca umowy daleko ...
    > mozna odbic Apple troche klientow ...

    Na razie wiadomo, że mają być to telefony sprawne, a więc warte
    sporo denarów $$ na rynku wtórnym.

  • 9. Data: 2015-01-27 20:33:23
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Miał sens od dawna:
    > http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -5s

    Nie ma sensu nadal..
    Próba zakupu:
    Podczas łączenia z serwerem www.cellphonecity.com wystąpił błąd. Certyfikat
    uczestnika komunikacji został odwołany. (Kod błędu:
    sec_error_revoked_certificate)
    Dużo masz jeszcze adresów takich złodziejskich dziupli?

    JoteR

  • 10. Data: 2015-01-27 21:32:02
    Temat: Re: ciekawe czy zgnily ogryzek podejmie rękawicę
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    paskuda03 wrote:
    > Program wymiany srajDUPAfone na Xiaomi

    to jest poczatek *KONCA* usrael !

    ~~~
    Chiny maja przeszlo 9'tys. letnia historie, rozpoczeta przez
    Hemudu (?????), usrael nie jest nawet na poziomie embriona,
    za to w analfabetyzmie, ciezkich chorobach pyschicznych,
    zlodziejstwie, oszustwie i MORDzie osiagnal zdecydowany prymat
    na calym globie
    ~~~

    jako trzecia akcja; bedzie usuniecie *WSZYSTKICH* usraelskich
    trabantow (szpiegowskich i nawigacyjnych)

    jako piata akcja; bedzie wraz z Rosja usuniecie polnocnego
    kontynentu usraelskiego

    jako szosta akcja; znikna z powierzchni ziemi wszystkie
    usraelskie wasale dupolizy gownozery szczopijcy spermolyki

    jako nastepna (kolejnosc na razie nie jest znana) nastapi
    zderzenie z asteroidem (ktory dzisiaj dal znac o sobie, jego
    trajektoria przesowa sie w kierunku kolizji z ziemia, na
    ktorej gniezdzi sie najparszywsza ZARAZA calego 'universus').

    --
    wypasiona na mc-kaczka aka SZCZYkago usrael: https://tr.im/ilpQ3
    besposrednio zza kulisow hodowli PARANOIDow: https://tr.im/yVToK

    bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw