  • 11. Data: 2015-01-28 10:56:33
    Temat: Re: ciekawe czy Apple podejmie rękawicę (no i czy to nie ściema) ?
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2015-01-27 o 19:58, Pszemol pisze:
    > Miał sens od dawna: http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -5s
    > Jak kogoś wciąż nie stać to:
    > http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -5
    > A nawet starszy: http://www.cellphonecity.com/smartphone/apple/iphone
    -4s
    > Starszego niż 4S (ani iPhone4 ani tym bardziej iPhone3GS) nie polecam...

    Taaa... Stary szrot prawie w cenie nowego z3 compact, zajebiaszy deal
    milordzie.

  • 12. Data: 2015-01-28 14:22:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    -5s

    > Nie ma sensu nadal..
    > Próba zakupu:
    > Podczas łączenia z serwerem www.cellphonecity.com wystąpił błąd.
    > Certyfikat uczestnika komunikacji został odwołany.
    > (Kod błędu: sec_error_revoked_certificate)

    Odpowiedź administratora #1: u mnie działa.

    > Dużo masz jeszcze adresów takich złodziejskich dziupli?

    Złodziejskich dziupli? Co Ci nie pasuje? Dlaczego złodziejskich?

  • 13. Data: 2015-01-28 14:23:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marrcino" <...@...n> wrote in message
    -5s
    -5

    > Taaa... Stary szrot prawie w cenie nowego z3 compact, zajebiaszy deal
    > milordzie.

    iPhone5S w "idealnym stanie" to dla Ciebie stary szrot?

  • 14. Data: 2015-01-28 14:55:23
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2015-01-28 o 14:23, Pszemol pisze:
    > "Marrcino" <...@...n> wrote in message

    > iPhone5S w "idealnym stanie" to dla Ciebie stary szrot?

    tak milordzie

  • 15. Data: 2015-01-28 16:55:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Odpowiedź administratora #1: u mnie działa.

    A co *mnie* to obchodzi?

    > Złodziejskich dziupli? Co Ci nie pasuje? Dlaczego złodziejskich?

    Bo kradnie czas. Ty zresztą też.

    JoteR

  • 16. Data: 2015-01-29 01:42:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > A co *mnie* to obchodzi?

    No to, że to problem u Ciebie a nie u nich :-)

    > Bo kradnie czas. Ty zresztą też.

    E tam kradnie - histeryzujesz. Kliknąłeś dobrowolnie.