  • 41. Data: 2016-05-16 12:48:48
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Wańkowski w news:57395a67$0$640$65785112@news.neostrada.pl
    > Gdybyś miał takie zdjęcie drugiej strony płytki jak pisałem wcześniej to
    > niewykluczone.
    > Robert

    powiedzmy, ze tak musi byc:
    1.
    http://i.imgur.com/iGxoVt6.jpg
    2.
    http://i.imgur.com/wHywCfK.jpg

  • 42. Data: 2016-05-16 17:20:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
    > powiedzmy, ze tak musi byc:
    > 1.
    > http://i.imgur.com/iGxoVt6.jpg

    Czekaj... nie pamiętam... czy zworka RG (ta przy peerku) była ruszana?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 43. Data: 2016-05-16 17:38:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 17:20, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
    >
    > Czekaj... nie pamiętam... czy zworka RG (ta przy peerku) była ruszana?

    Pisał, że była. Nie widać żeby piny były zlutowane przy zworce.

    Robert

  • 44. Data: 2016-05-16 18:00:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pisał, że była. Nie widać żeby piny były zlutowane przy zworce.

    OK, rozumiem. Zatem przepraszam za pardon, że mnie tak skleroza łechce...
    Mimo wszystko, zainteresowałbym się tą okolicą, może zrobili to na skróty i
    wystarczyło by to "rozpleść"?

  • 45. Data: 2016-05-16 18:42:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mimo wszystko, zainteresowałbym się tą okolicą, może zrobili to na skróty

    W moim egzemplarzu PROEL-a 255 (rok produkcji w okolicy roku 2001) nie ma
    zworki RG. Zamiast opisu RG jest napisane: 1-2-3 regulacja głośności; 1 -
    gośno; 2 - cicho; 3 - bez dźwięku. Odnosi się to do pinów, które powinny być
    wlutowane w lewym dolnym rogu płytki, ale ich tam też nie ma wlutowanych. :)
    Można popróbować zwierać odpowiednie pola od ZW4.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 46. Data: 2016-05-17 12:32:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:5739a5fb$0$682$65785112@news.neostrada.pl
    > Robert Wańkowski w news:57395a67$0$640$65785112@news.neostrada.pl
    > powiedzmy, ze tak musi byc:
    > 1.
    > http://i.imgur.com/iGxoVt6.jpg
    > 2.
    > http://i.imgur.com/wHywCfK.jpg

    i co? nie za bardzo wiadomo, co prostego mozna z tym cudem zrobic, zeby dalo
    sie regulowac glosnosc dzwonka?

  • 47. Data: 2016-05-17 12:50:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:32, 1634Racine pisze:
    > 1634Racine w news:5739a5fb$0$682$65785112@news.neostrada.pl
    >

    > i co? nie za bardzo wiadomo, co prostego mozna z tym cudem zrobic,
    > zeby dalo sie regulowac glosnosc dzwonka?
    Ze zdjęć nie widać czy pady od zworki RG są połączone. Gdyby jakość
    zdjęcia była dużo lepsza (aby widzieć dokładnie trasy ścieżek) to było
    by widać gdzie ten obwód ściszania idzie.

    Robert