  • 1. Data: 2009-05-02 12:30:21
    Temat: co na drugie moto?
    Od: goman <t...@i...pl>

    hmm tak sie zastanawiam nad przesiadką w najbliższym czasie
    trzeci sezon latam er6f i jeszcze niedawno sądziłem że naturalna
    będzie wściekła zielona 6 :)
    ale coś mi świta że raczej nie tędy droga
    miałem okazje polatać troche intruderem 800 i night rodem i
    stwierdziłem że bliżej mi do tych klimatów
    z drugiej strony lubie czasem mocniej odkręcić prawą manetką i
    chcialbym mieć zapas kucyków
    w oko wpadła mi honda X4 - czy na tym da się polatać w trase? czy
    tylko do lansu na miasto sie nadaje?
    a może jakieś inne propozycje w podobnych klimatach ? budżet tak kolo
    20 tyś

  • 2. Data: 2009-05-03 20:11:16
    Temat: Re: co na drugie moto?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "goman" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Co do czopków to nie będę radził bo czopki t bardzo mi sie podobają ale
    tylko do patrzenia a nie jeżdżenia.
    A co do X4 to z tego co looknąłem to one sa na gaźniku. Jeżeli ci się podoba
    taki naked to looknij na X11. X11 jest na wtrysku więc nie ma zabawy z
    gaźnikami....... Mniej kłopotów...

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-03 20:17:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > A co do X4 to z tego co looknąłem to one sa na gaźniku.

    No i co z tego ?

    > Jeżeli ci się podoba taki naked to looknij na X11.

    No ja Cie prosze. Nie porownoj naprawde ladnego motocykla jakim jest X4
    do tego "ladnego inaczej" wynalazku.

    > X11 jest na wtrysku więc nie ma zabawy z gaźnikami....... Mniej kłopotów...

    ale jakich klopotow ? Tu widze podobne jazdy jak z ABS. Bez ABS sie juz
    nie da, na gaznikach sie juz nie da. To masakra jakas jest !

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-05-03 20:17:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie porownoj

    ups, ale ort :) Porownuj mialo byc :)

  • 5. Data: 2009-05-03 21:53:32
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > No i co z tego ?

    > No ja Cie prosze. Nie porownoj naprawde ladnego motocykla jakim jest X4 do
    > tego "ladnego inaczej" wynalazku.

    Kwestia gustu. X4 wydaje mi się przez te wydechy dość obleśnym sprzętem.....

    > ale jakich klopotow ? Tu widze podobne jazdy jak z ABS. Bez ABS sie juz
    > nie da, na gaznikach sie juz nie da. To masakra jakas jest !

    A to mi przypomina gadkę pana Gienienia:
    Paaaaaaaanie. Kiedyś to były samochody a nie to co teraz.......

    Uważam że po to jest postęp technologiczny żeby z niego korzystac. Mam moto
    bez ABS i na gaźnikach ale następny będzie miał oba te wynalazki. Nie to
    żeby się nie dało jeździć bez. Po prostu następne moto które sobie
    upatrzyłem ma te wynalazki, jest bardziej zaawansowane technicznie i z nimi
    łatwiej będzie mi jeździć.....

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-05-04 06:25:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > Kwestia gustu. X4 wydaje mi się przez te wydechy dość obleśnym
    > sprzętem.....

    Wydechy mozna zmienic. X11 trzeba by zmienic cala.

    > A to mi przypomina gadkę pana Gienienia:
    > Paaaaaaaanie. Kiedyś to były samochody a nie to co teraz.......

    Alez oczywiscie.

> [...]
    > Nie to żeby się nie dało jeździć bez. Po prostu następne moto które
    > sobie upatrzyłem ma te wynalazki, jest bardziej zaawansowane technicznie

    Producenci montuja wtrysk przede wszystkim po to aby spelnic
    obowiazujace normy Euro. Na gaznikach sie juz nie dalo. W USA ciagle
    funcjonuja modele motocykli ktorych w Europie sie juz nie sprzedaje bo
    maja gazniki.

  • 7. Data: 2009-05-04 07:58:15
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > Alti pisze:

    /.../

    > Producenci montuja wtrysk przede wszystkim po to aby spelnic obowiazujace
    > normy Euro. Na gaznikach sie juz nie dalo. W USA ciagle funcjonuja modele
    > motocykli ktorych w Europie sie juz nie sprzedaje bo maja gazniki.
    postep postepem a komplikacja kontrukcji to druga strona medalu
    brak absu i ftrysku skutkuje tym ze mniej rzeczy moze sie popsuc
    sam najchetniej to bym na zapłonie z platynkami jezdził
    huck

  • 8. Data: 2009-05-04 08:30:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    huck pisze:

    > postep postepem a komplikacja kontrukcji to druga strona medalu
    > brak absu i ftrysku skutkuje tym ze mniej rzeczy moze sie popsuc

    I latwiej naprawic,nawet w szczerym polu.

  • 9. Data: 2009-05-04 08:55:18
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości:

    > I latwiej naprawic,nawet w szczerym polu.

    z tym, że coraz trudniej o szczere pole ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 10. Data: 2009-05-04 08:56:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > z tym, że coraz trudniej o szczere pole ;-)

    wczoraj widzialem :)