  • 1. Data: 2002-11-19 14:15:47
    Temat: co sie dzieje z tepsa?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    ostatnio codziennie widze na grupie pik
    po kilka, kilkanascie komunikatow o awariach.
    czyzby tepsa wziela sobie "do serca" uwagi
    o publikowaniu awarii w swojej sieci
    a moze jest coraz gorzej?
    a moze to nowa strategia marketingowa?

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 2. Data: 2002-11-19 14:46:14
    Temat: Re: co sie dzieje z tepsa?
    Od: "Sliwtan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.c
    om> napisał
    w wiadomości news:ardcno$33$1@news.tpi.pl...
    > ostatnio codziennie widze na grupie pik
    > po kilka, kilkanascie komunikatow o awariach.
    > czyzby tepsa wziela sobie "do serca" uwagi
> [...]

    I tak wysyła chyba co drugą informację o awarii. Przez ostatnie
    4 dni miałem neo+ łącznie przez kilka godzin.

    pzdr.
    Sliwtan

  • 3. Data: 2002-11-19 16:08:02
    Od: "Marcin Kowalski" <k...@r...pl>

    > a moze jest coraz gorzej?
    > a moze to nowa strategia marketingowa?

    5 dni temu zalozylem w Krakowie DSL-a, od tamtego czasu mialem 9 awarii.
    Ostatnia trwala poltorej dnia i nikt nie potrafil powiedziec co sie dzieje.
    Az dzisiaj trafili na to ze to jest router brzegowy, czy jakos tak. A przez
    te dni tak sobie dzwonilem raz do Polpaku w Warszawie, a raz do technikow z
    Krakowa, bledne kolo.
    Narazie nie polecam nikomu uslugi DSL i NEO+, dopoki ludzie w TPSA nie
    naucza sie ich obslugiwac.

    --
    Pozdrawiam: Marcin Kowalski MCS
    <kino> www.kino.sfinks.prv.pl </kino>

  • 4. Data: 2002-11-20 07:21:35
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Marcin Kowalski" <k...@r...pl> wrote in message

    > Narazie nie polecam nikomu uslugi DSL i NEO+, dopoki ludzie w TPSA nie
    > naucza sie ich obslugiwac.

    Ja sie przylaczam, tyle ze nie polecam dodatkowo SDI - jest 3:25 rano i nie
    moge wejsc na _zadna_ strone www - transfer jest rzedu kilkudziesieciu
    bajtow na 30 sekund :).
    Telekomuna nie powinna zabierac sie za uslugi, ktorych eksploatacja
    przerasta jej mozliwosci, a tak niestety sie stalo.

    tom

  • 5. Data: 2002-11-20 09:28:51
    Od: crazy bejbi <b...@t...pl>

    Użytkownik tm napisał:
> [...]
    > moge wejsc na _zadna_ strone www - transfer jest rzedu kilkudziesieciu

    myślę, że to jednak zalezy od regiony (sprzetu? ludzi?)
    ja mam SDI od dwóch lat i była jedna awaria (jakiś miesiąc temu)
    trwająca ok. 1 godzinę.
    (inna sprawa, że jak ją zgłosiłem, to Pani - bardzo miła zresztą -
    powiedziała, że jest awaria i przeprasza i oddwonią do mnie, jak się
    skończy - nie oddzwonili :-(
    ale za godzinę net był :-)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-11-21 07:13:38
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Kowalski" <k...@r...pl> napisał:

    > Narazie nie polecam nikomu uslugi DSL i NEO+,
    > dopoki ludzie w TPSA nie naucza sie ich obslugiwac.

    Neo+ i DSL jest jak na razie tak zbabrane, że ani myślę przechodzić na
    którąś z nich ze swojej "starej" Neostrady 512k.
    Ja nie wiem, ale tepsa to tak robi pod siebie tymi awariami, że hej.
    Przecież multimedia i i-net szerokopasmowy to obok Ideii główne kanały
    fiansowania grupy kapitałowej tpsa, a awaryjność Neo+/DSL to jak na
    razie odstrasza klientów a nie zachęca.
    Ze swoją "starą" Neostradą też miałem częste problemy rok temu, w
    pierwszym okresie po założeniu, ale dziś....?
    Rzaaaadko kiedy i stąd już wolę zapłacić więcej, ale mieć CIĄGŁY dostęp
    do internetu, niż płacić mniej i wściekać się, że po kilka godzin
    dziennie KAŻDEGO TYGODNIA nie można się zalogować.
    Ilustrację działania Neo+/DSL mam dwojaką: czytanie
    news:pl.internet.komunikaty i opinie znajomych, którzy wzięli to na
    firmę, czy na użytek prywatny. Działa to KIEPSKO i można nazwać to
    śmiało antyreklamą tpsa. Nie ma tygodnia bez padu. :-(
    Wstyd dla tepsy! Ja nie wiem, jak oni sobie wyobrażają te ćwierć milona
    neostrad w tym roku...?

    --

    Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.
    "Każde państwo jest własnościa kapitału,

  • 7. Data: 2002-11-21 07:14:16
    Od: "Davide Gatti" <d...@o...pl>

    > Ja sie przylaczam, tyle ze nie polecam dodatkowo SDI - jest 3:25 rano i
    nie
    > moge wejsc na _zadna_ strone www - transfer jest rzedu kilkudziesieciu
    > bajtow na 30 sekund :).

    He :) właśnie miałem to samo a jestem z Poznania.
    bardzo intrygujące :)
    --
    p.s. wszelkie komentarze nie na temat są nie proszone.

  • 8. Data: 2002-11-22 00:24:36
    Od: "Sławomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Witam

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przecież multimedia i i-net szerokopasmowy to obok Ideii główne kanały
    > fiansowania grupy kapitałowej tpsa, a awaryjność Neo+/DSL to jak na

    musze Cie zmartwic Kolego, tak moze bedzie za pare lat, obecnie GLOWNYM
    zrodlem
    dochodow TelePsa sa standardowe druciane linie telefoniczne

    Pozdrawiam
    Slawek

  • 9. Data: 2002-11-23 18:54:53
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <a...@s...invalid>

    tm pisze:

    > Ja sie przylaczam, tyle ze nie polecam dodatkowo SDI - jest 3:25 rano i
    > nie moge wejsc na _zadna_ strone www - transfer jest rzedu kilkudziesieciu
    > bajtow na 30 sekund :).

    Miałem to ostatnio u siebie, na konsolę serwera zaczęło walić pięknymi
    VJ: uncompressed error. Może coś zaczęli kombinować przy SDI? Doraźnie
    pomogło uruchamianie pppd z -novj a za tydzień instalują mi DSL. Już
    się boję - lokalizacja Wrocław. :)

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org

  • 10. Data: 2002-12-01 18:39:07
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <p...@s...invalid>, Bartlomiej Krajewski
    napisał(a):

> [...]
    > VJ: uncompressed error. Może coś zaczęli kombinować przy SDI? Doraźnie
    > pomogło uruchamianie pppd z -novj a za tydzień instalują mi DSL. Już

    We Wrocławiu mam 2 łącza iDSL jedno zaliczyło pad 1 tydzień !! a potem w
    sumie spokojnie, natomias 2-gie właśnie zalicza już 1 tydzień leżenia
    (po 2 dniach działania) i jak na razie nie chce wstać :P

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+