  • 1. Data: 2002-11-17 14:25:33
    Temat: dsl..znowu.
    Od: bler <m...@b...eu.org>

    tak patrze na p.i.komunikaty...skad tepsa bierze rutery do neo/dsl? z
    allegro czy ze smietnika? awaria jedna za druga...i to w calej pl heh.

    w ogole to smieszna systematyke przyjelo cst polpak...w czesci
    postow informuja o tym ze cos BYLO. a co mnie to k. obchodzi? jakbym nie
    wiedzial ze bylo...wrrh!

    na poprawienie humoru uzytkownikom dsli polecam ogladanie reklam tychze w
    telewizorze...znakomicie podnosi poziom adrenaliny.

    zeby nie bylo ze tylko marudze, czy moze wiadomo czy juz tak bedzie zawsze?
    bo jak tak to rozwaze pociagniecie zwyklego druta, bo to bez sensu jest.

    --
    M. a.k.a. Usatysfakcjonowany Abonent Uslugi InternetDSL (UAUIDSL)

  • 2. Data: 2002-11-17 17:50:14
    Temat: Re: dsl..znowu.
    Od: "Giewont" <g...@i...pl>

    Użytkownik "bler" <m...@b...eu.org> napisał

    > w ogole to smieszna systematyke przyjelo cst polpak...w czesci
    > postow informuja o tym ze cos BYLO. a co mnie to k. obchodzi? jakbym nie
    > wiedzial ze bylo...wrrh!

    A masz jakiegos jasnowidza? Ma sie pojawiac co bedzie??;))
    A moze lepiej zeby zamiast zajmoac sie usuwanim awarii bede informowac z
    dokladnoscia do 1 minuty tych co akutalnie nie dzialaja ;)))

    Giewont

    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-11-17 17:50:18
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...spambe.mtl.pl>

    Użytkownik "bler" <m...@b...eu.org> napisał w wiadomości
    .80...
    > na poprawienie humoru uzytkownikom dsli polecam ogladanie reklam tychze w
    > telewizorze...znakomicie podnosi poziom adrenaliny.

    W niemczech DSL 512kbps jest za 25Euro, co daje c.a. 100zł, u nas DSL za 320
    brutto :(

    TLZ

  • 4. Data: 2002-11-17 18:22:19
    Od: bler <m...@b...eu.org>

    "Giewont" <g...@i...pl> wrote in

> [...]
    > A moze lepiej zeby zamiast zajmoac sie usuwanim awarii bede informowac z
    > dokladnoscia do 1 minuty tych co akutalnie nie dzialaja ;)))

    ej no. naprawde by mi wystarczyla informacja, ze awaria JEST. oszczedzilo
    by mi to zdalnego glowienia sie, czy ja cos spieprzylem czy oni, po paru
    takich ekscesach szlag czlowieka moze trafic ;)

    --
    M.

    ps. jakby za kare, teraz juz nawet nie ma info, ze nie dzialalo :P

  • 5. Data: 2002-11-17 19:16:29
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz>

    Dnia Sun, 17 Nov 2002 17:50:18 +0000 (UTC), Tomasz Lam pisze:

    > W niemczech DSL 512kbps jest za 25Euro, co daje c.a. 100zł, u nas DSL za 320
    > brutto :(

    W UK za 20Ł w promocji... I nie w BTOpenworld.

    --
    ~$ rm -f /bin/Laden
    I po kłopocie!

  • 6. Data: 2002-11-17 19:16:33
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > W niemczech DSL 512kbps jest za 25Euro, co daje c.a. 100zł, u nas DSL za
    320
    > brutto :(

    u nich to dsl jest odpowiednikiem naszego neo+ wiec jednak tylko 2x mniej a
    nie 3

  • 7. Data: 2002-11-18 09:06:01
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    bler <m...@b...eu.org> wrote:
> [...]
    >
    > zeby nie bylo ze tylko marudze, czy moze wiadomo czy juz tak bedzie
    > zawsze? bo jak tak to rozwaze pociagniecie zwyklego druta, bo to bez

    Witam,

    do piatku producent wymienial na paru routerach soft na nowszy (Szczecin,
    Bydgoszcz, Gdynia) - jutro zobacze co i jak z Neo+ w tych miastach i jak
    ciagle bedzie zle to znow bede musial z pewna osoba porozmawiac.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 8. Data: 2002-11-18 09:06:44
    Od: Adam Gasiorski <a...@h...interia.pl>

    > W niemczech DSL 512kbps jest za 25Euro, co daje c.a. 100z?, u nas DSL za 320
    > brutto :(

    To by dopiero bylo gdyby w Niemczech dostep do internetu byl drozszy niz
    w Polsce !!! :)))

    AG

  • 9. Data: 2002-11-19 14:46:28
    Od: "Sliwtan" <s...@w...pl>

> [...]

    > na poprawienie humoru uzytkownikom dsli polecam ogladanie
    reklam tychze w
    > telewizorze...znakomicie podnosi poziom adrenaliny.

    :-) podczas awarii łączyłem się przez modem żeby przynajmniej
    pocztę ściągnąć - i co? Na skrzynkę w onet dostaję reklamę
    "...Neostrada Plus to superszybki dostęp do Internetu. Jaki
    jeszcze? Stały. Błyskawiczny. Nieograniczony..."

    pzdr.
    Sliwtan

  • 10. Data: 2002-11-22 09:07:47
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

    > W niemczech DSL 512kbps jest za 25Euro, co daje c.a. 100zł, u nas DSL za
    320
    > brutto :(
    A możesz dzielić to DSL w sieci lokalnej? Chyba nie bardzo. I chyba masz
    ograniczenie na miesięczny transfer danych...