  • 1. Data: 2002-11-19 12:50:09
    Temat: nadmiar Internetu - co wybrac ?
    Od: "tomiso" <t...@p...antyspam.fm>

    Witam
    Rozni ludzie maja rozne problemy z dostepem do sieci, a ja zaczynam powoli
    ciepriec na nadmiar mozliwosci...

    1. Teraz mam sobie w domku SDI - dziala niezle, mi wystarcza. Niedawno
    dostalem z TP oferte przejscia na Neo+. I pewnie bym skorzystal, gdyby nie
    fakt braku stalego IP no i troche wyzszej ceny...(dodatkowo mnie zrazaja
    czeste pady o jakich czytam na newsach - w ciagu prawie 2 lat posiadania
    SDI, mialem 1 awarie trwajaca ok 2-3h)

    2. Sasiad wykupil DSL 512 i rozprowadzil siec po klatce. Na razie jest chyba
    5 lub 6 kompow w sieci i dziala chyba ok.
    Zaleta jest cena - ok.50pln/mies

    3. Do swiat ma sie pojawic ACN z oferta zintegrowana (tv +
    interek)...........

    echhh..gdyby sie tak dalo to wszystko skrecic w jeden kabel... :-))))

    Poradzcie prosze dobrzy ludzie co z tego wybrac.

    pozdrooofka
    Tomiso

  • 2. Data: 2002-11-20 16:11:33
    Temat: Re: nadmiar Internetu - co wybrac ?
    Od: "trzmiel" <t...@i...pl>

    Użytkownik "tomiso" <t...@p...antyspam.fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Rozni ludzie maja rozne problemy z dostepem do sieci, a ja zaczynam powoli
    > ciepriec na nadmiar mozliwosci...

    wybralbym punkt 3 czyli astercity z tv w pakiecie.
    chyba ze masz juz TV ? Jesli tak to chyba podlaczylbym sie do osiedlowej
    sieci.

    pzdr.
    trzmiel

    p.s. zazdroszcze wyboru, ja nie mam zadnego :-((

  • 3. Data: 2002-12-30 12:53:48
    Od: "Bartlomiej Krajewski" <s...@s...invalid>

    tomiso pisze:

    > 2. Sasiad wykupil DSL 512 i rozprowadzil siec po klatce. Na razie jest
    > chyba 5 lub 6 kompow w sieci i dziala chyba ok. Zaleta jest cena -
    > ok.50pln/mies

    W obecnym stadium nie ma żadnego sensu podłączania się przez tepsowy DSL.
    Chodzi toto tragicznie, przynajmniej we Wrocławiu. Przy większym natężeniu
    ruchu modemy się wieszają. Pomaga trochę przycięcie ruchu na poziomie
    400kbit/s, no ale to nie jest rozwiązanie problemu. Poza tym nawet kilka
    razy dziennie awarie funduje TPSA. Trafiają się 10 minutowe, ale można
    też spotkać okazy dwugodzinne.

    --
    Bartłomiej Krajewski / b...@k...org
    Listening to Piersi - Silesian Song