  • 1. Data: 2014-08-06 11:34:39
    Temat: co warto czytac?
    Od: firr <p...@g...com>

    Jesli jest sie poczatkujacym to dosyc jasne jest co warto researchowac (wszystkie
    podstawy, to co jest potrzebne aby polapac sie w dziedzinie), jesli jest sie srednio
    zaawansowanym (jak ja mw) tez jest w miare jasne co warto czytac (to co sie przyda,
    lub moze sie ew przydac z rzeczy bardziej zaawansowanych) z kolei w miare ogarniania
    tematów powstaje jeszcze inna 'otwarta' odmiana tej kwestii, jesli juz ktos ogarnal z
    grubsza wiekszosc uzytkowych tematów to co wtedy tak naprawde warto czytac? (logiczne
    wydawaloby mi sie przeszukanie dostepnej bazy tematów i porownywanie i wybranie tych
    ktore sie wydadzą najwartosciowsze,, tylko jak to zrobic.. bo nie ma chyba czegos
    takiego jak spis tego rodzaju tematów

    - chodzi mi tu o tematy mniej uzytkowe, co do takich uzytkowych tematów (tj takich
    ktore moga sie przydac wielu osobom) net jest ich pełen, ale mi tutaj chodzi o to jak
    przeszukac baze tematow jakby nieco bardziej oryginalnych (i nie chodzi o wybranie
    sobie czegos oryginalnego na łapucapu ale na przeszukanie calej bazy i wybranie
    czegos ciekawego) zcy taka baza tematow oryginalnych wogole istnieje i jesli tak to
    czy w jakis sposob formalnie czy w jakis sposob nieformalnie? jak to przeszukac?

  • 2. Data: 2014-08-06 12:16:52
    Temat: Re: co warto czytac?
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-06 11:34, firr pisze:
    > ..... dosyc jasne jest co warto researchowac .....

    Minął miesiąc od dyskusji o języku polskim w IT ;)

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 3. Data: 2014-08-06 12:32:39
    Od: Marek Borowski <m...@n...com>

    On 8/6/2014 12:16 PM, IDKrzych wrote:

    > Minął miesiąc od dyskusji o języku polskim w IT ;)

    I co znow chcesz ja rozpetac ? Zawodowy slang jest i bedzie
    uzywany.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2014-08-06 12:58:55
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2014 02:34:39 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > jesli jest sie srednio zaawansowanym (jak ja mw)

    mw - "malo wiem"?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2014-08-06 13:01:55
    Od: Stregor <s...@g...com>

    Niczego nie warto czytać, ponieważ:

    W dniu 2014-08-02 19:03, firr pisze:
    > czlowiek uczy sie glownie od samego siebie,

    Wystarczy więc, jeśli czegoś nie wiesz, zapytać u źródła.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 6. Data: 2014-08-06 13:27:24
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 13:01:55 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:
    > Niczego nie warto czytaďż˝, poniewaďż˝:

    > Wystarczy wi�c, je�li czego� nie wiesz, zapyta� u �r�d�a.

    at the source you say? to prawda to jest głowna dobra i zaniedbywana metoda.. jesli
    chodzi o fora i internet to odsetek sensownych odpowiedzi jest niski (czasem sie
    trafiaja ale rzadko, a juz na pewno na tej grupie gdzie dominuje czasotracace
    blablanie) - ale chodzi czesto o cos innego o
    'przedyskutowanie' tematu , minusem sa glupawe odpowiedzi ktre lecą, plusem to ze
    pewne tematy da sie jednak od czasu do czasu przedyskutowac i przepracowac co niesie
    pewne konstruktywne skutki
    (czasami)

  • 7. Data: 2014-08-06 13:37:13
    Od: firr <p...@g...com>

    ps mialem nie odpowiadac ale ta uwaga byla akurat dosyc inteligentna ;\ (czyli
    czasem mozna ;\ ) sorkki jednak jesli w przyszlosci nie bede odpowiadac na rozne
    posty (i je po prostu ignorowac) bo jak mowilem nie mam tyle czasu i o ile jestem w
    stanie popisac na merytoryczne techniczne tematy (o ile z minimalnym sensem) to na
    inne glupawki i bzdury absolutnie nie mam czasu

  • 8. Data: 2014-08-06 13:45:00
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 6 Aug 2014 04:37:13 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > ps mialem nie odpowiadac ale ta uwaga byla akurat dosyc inteligentna ;\
    > (czyli czasem mozna ;\ )

    ale oczywiscie zrozumiales kpine tam zawarta?
    czy jednak srednio z kumaniem? :-D :-D :-D

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 9. Data: 2014-08-06 14:37:39
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-06 12:32, Marek Borowski pisze:

    > I co znow chcesz ja rozpetac ? Zawodowy slang jest i bedzie
    > uzywany.

    e tam .. Jaki tam slang?
    I to jeszcze w przypadku firra? ;)

    Nie, nie chcę niczego rozpętywać ... po prostu mnie to razi i tyle.
    Jak ktoś stosuje taką "bla bla mowę" bez wyraźnego kontekstu co to
    uzasadnia to tylko sobie laurkę wystawia.

    Ale zabraniać nie będę.

  • 10. Data: 2014-08-06 16:44:39
    Od: Marek Borowski <m...@n...com>

    On 8/6/2014 2:37 PM, IDKrzych wrote:

    > e tam .. Jaki tam slang?
    > I to jeszcze w przypadku firra? ;)

    No tak ;-). Fir jest ciezkostrawny ale czasami jakies przeblyski
    sensownosci w tym co pisze ma.

    > Nie, nie chcę niczego rozpętywać ... po prostu mnie to razi i tyle.
    Tak samo ja mnie raza odpluskwiacze kodu rodzimego uzywane z
    podzespolami wytworzonego z uzyciem traslatora jezyka odblaskowego.

    > Jak ktoś stosuje taką "bla bla mowę" bez wyraźnego kontekstu co to
    > uzasadnia to tylko sobie laurkę wystawia.

    Dokladnie tak samo do tego podchodze. O osobach ktore uzywaja polskich
    okreslen zamiast powszechnych anglicyzmow mam wyrobiona opine ale nie
    bede jej prezetowal bo tez mi sie nie chce rozpetywac wojenki.

    > Ale zabraniać nie będę.
    Tak samo jak ja. Jak ktos musi niech uzywa.

    Pozdrawiam

    Marek