  • 1. Data: 2014-08-04 16:18:49
    Temat: co warto robić?
    Od: firr <p...@g...com>

    jest duzo mozliwosci co mozna napisac .. ale co warto napisac w dzisiejszych
    warunkach w dzisiejszym czasie?

  • 2. Data: 2014-08-04 16:23:29
    Temat: Re: co warto robić?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no ja na przykład pracuję nad oficjalną listą moich wrogów...
    mam zamiar zrobić to przez freelancera...

  • 3. Data: 2014-08-04 16:49:04
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    chociaż po głębszym zastanowieniu to chyba dziś na topie jest wszelka
    komputerowa inteligencja... sam chciałem się tym zająć, ale nie ma
    żadnych materiałów, a globalnowiochowe platformowe cipy nic nie
    publikują za co dostają granty (zewsząd)...

  • 4. Data: 2014-08-04 17:26:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2014 07:18:49 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > co warto napisac w dzisiejszych warunkach w dzisiejszym czasie?

    To samo, co zawsze: 'Hello World'.:P

  • 5. Data: 2014-08-04 18:20:41
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2014 07:18:49 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > jest duzo mozliwosci co mozna napisac ..
    > ale co warto napisac w dzisiejszych warunkach w dzisiejszym czasie?

    Warto pisac to na co jest zapotrzebowanie.
    Np. aplikacje mobilne, chcesz zlecenie? Jest sporo do zrobienia na Androida.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2014-08-04 19:00:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 4 Aug 2014 18:20:41 +0200, "R.e.m.e.K"

    Poemat wierszem

    A.L.

  • 7. Data: 2014-08-05 00:32:42
    Od: firr <p...@g...com>

    > Poemat wierszem

    al juz calkiem skretynial

    ps. przy okazji ;/ mialem dzis awarie telefonu,
    wpadl mi na mom4ent do wody, dziala wszystko
    poza zlaczem usb (przy podlaczaniu jest za kazdym razem chmurka "nie rozpoznano
    urzadzenia usb",
    strasznie mnie to denerwuje :C - ktos moze mialby jakas porade w tej sytuacji, nie
    wiem czy jest szansa szansa ze to np za kilkanascie godzin jakos lepiej wyschnie i
    bedzie dzialac, jesli nie to
    musze kupic jakis nowy nie za drogi fon ktory bedzie
    potrafil dzilac jako modem i udostepniac polaczenie na karte do kompa ^%#$^%@!)

  • 8. Data: 2014-08-05 05:20:29
    Od: firr <p...@g...com>

    > szansa szansa ze to np za kilkanascie godzin jakos lepiej wyschnie i bedzie
    dzialac, jesli nie to

    dobra, chyba zaczyna dzialac (badz blogoslawiony duchu rybek uratowanych z kałuży
    (rzeka wysychala i postanowilem uratowac 50 rybek, nieststy fon mi wylecial prosto do
    kałuzy, ciagle lekkie problemy ale chyba zaczyna dzialac mam na dzieje ze na 100% bo
    najadlem sie stresu)

  • 9. Data: 2014-08-05 07:05:43
    Od: Stregor <s...@g...com>

> [...]
    bedzie dzialac, jesli nie to
    > musze kupic jakis nowy nie za drogi fon ktory bedzie

    NTG

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 10. Data: 2014-08-05 07:58:13
    Od: XJL <X...@w...pl.invalid>

    W dniu 04.08.2014 o 16:18, firr pisze:
    > jest duzo mozliwosci co mozna napisac .. ale co warto napisac w dzisiejszych
    warunkach w dzisiejszym czasie?

    Gry komputerowe.