  • 1. Data: 2014-08-31 18:00:00
    Temat: co wybrać Yamaha YZ125 czy YZf250...
    Od: kammy 111 <lolekdt@_NOSPAM_gmail.com>

    Siemka. Wiem że takich tematów było dużo więc za to przepraszam.
    Śmigam na DT125 ale chciał bym coś mocniejszego, myślę nad YZ125 albo
    YZf250.
    Szukam moto, które nie będzie bardzo drogie w utrzymaniu,zrywne. Chcę nim
    śmigać w terenie i po torach. Polecacie jakieś moto? Budżet to będzie
    około 5000-6000zł.
    Proszę bez komentarzy typu ,,Kup se motorynke będzie lepiej'' itp.
    Dziękuje. ;)

  • 2. Data: 2014-08-31 19:26:59
    Temat: Odp: co wybrać Yamaha YZ125 czy YZf250...
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "kammy 111" wie o co kaman:

    > Szukam moto (...) Chcę nim śmigać w terenie i po torach

    Mówisz i masz: http://darien.pl/klub/wp-content/uploads/2012/05/Dre
    zyna.jpg