  • 1. Data: 2009-11-14 13:44:04
    Temat: co z plusa na sprzedaz?
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    Cześć,

    mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wziąc do odsprzedazy na
    allegro
    tak aby najwięcej wyciągnąć?

  • 2. Data: 2009-11-14 14:32:49
    Temat: Re: co z plusa na sprzedaz?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DUZY" <s...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Cze?ć,
    >
    > mam przedłuzenie umowy w plusie, co opłaca się wzi?c do odsprzedazy na
    > allegro
    > tak aby najwięcej wyci?gn?ć?

    Sprzedaj mózg. Jak widać nie korzystasz z niego, więc nie jest ci potrzebny.

  • 3. Data: 2009-11-14 16:37:21
    Od: "DUZY" <s...@m...pl>

    > Sprzedaj mózg. Jak widać nie korzystasz z niego, więc nie jest ci
    > potrzebny.

    : )

  • 4. Data: 2009-11-14 17:38:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    DUZY pisze:
    > : )

    Tu się nie ma z czego śmiać - kodowanie znaków masz ustawione po prostu
    wspaniale.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |