  • 11. Data: 2009-02-05 16:24:19
    Temat: Re: codzienne telefony z zaproszeniami w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Big Jack napisał:

    > Bo to działa dokładnie tak samo jak wypisywanie się z mailingu stron
    > XXX (na który zresztą się nie zapisujemy). Wypisanie się potwierdzi
    > "życie" adresu i że trzeba tam dalej słać śmieci.

    W przypadku firm od bombardowania propozycjami zakupu garnków, to bym
    jeszcze zrozumiał. Ale po firmie badawczej spodziewam się czegoś innego.
    Zresztą w opisanym przypadku wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują
    nie na celowe dzaiłanie, tylko na brak profesjonalizmu.

    Z ofert handlowych, to dzwonili do mnie tylko jedni, tacy od kołder
    wełnianych. Za to bardzo często. Kilka razy wyjaśniałem, że mnie nie
    interesują żadne imienne zaproszenia na prezentację, więc najlepiej
    od razu mnie skreślić z listy. Gdzieś tak za piątym razem zmieniłem
    podejście -- "tak, przyślijcie to dwuosobowe zaproszenie, nie obiecuję,
    że przyjdę, ale przyślijcie". Oczywiście do żadnego Sheratona, czy
    gdzie oni to organizują, nie poszedłem. Teraz mam pewnie adnotację,
    że "facet niepoważny, umawia się i nie przychodzi". No i dobrze.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-02-05 22:07:29
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Bo to działa dokładnie tak samo jak wypisywanie się z mailingu stron
    > XXX (na który zresztą się nie zapisujemy). Wypisanie się potwierdzi
    > "życie" adresu i że trzeba tam dalej słać śmieci.

    Ano. Kiedyś, specjalnie, jeden z adresów przeznaczyłem na taki "wypis".
    Tzn. z danego adresu nie zapisywałem się, a dałem tylko wypis...
    W tym celu przerobiłem nieco link wypisowy, podstawiając w nim swój
    adres, nigdzie nie publikowany, oczywiście, po 3 dniach już miałem
    pierwsze "potwierdzenie wypisania".
    go z listy. Nie nawołuję innych, by wpisywali w "wypisy" adres
    v...@m...zp.ua...
    (Ale... Tym razem umieściłem go celowo, aby się harvestery nachapały)
    Większość z nas zapewne wie, co to za adres...
    Tak więc... może zamiast "wypisów" z mailingu z własnym adresem,
    "wypisać" adres j.w.?
    Wykorzystać tych pierdolonych spamerów przeciwko nim samym.
    A spamerom na pohybel i chuj w dupę http://spamerom.gourl.org

    --
    D4

    PS. Sory, ale tak na mnie działają takie spamerskie baby, znów musiałem
    jej rzygowiny sprzątać ze skrzynki odbiorczej.

  • 13. Data: 2009-02-05 22:26:32
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > PS. Sory, ale tak na mnie działają takie spamerskie baby, znów musiałem

    A ja do tej "pani" zadzwoniłem na numer podany w mailu. Dzwoniłem z voipa,
    więc nie kosztowalo mnie to wiele.
    Za pierwszym razem poprosiłem o usunięcie mnie z listy mailingowej - ale na
    drugi dzień i tak dostałem od nich maila.
    Ponownie zadzwoniłem, spokojnie wytłumaczyłem o co chodzi.... i o dziwo
    zostałem poinformowany że tak uczynią. Faktycznie - od tego czasu (ponad
    rok) nie otrzymuję od nich maili. Gdyby tak wszyscy zaczęli do nich dzwonić
    (za free z voipa przez www) i to najlepiej w godzinach nocnych :-) to może
    by poczuli jak to jest otrzymywać niechciane wiadomości :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 14. Data: 2009-02-05 23:43:41
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaczęli do nich dzwonić (za free z voipa przez www) i to najlepiej w
    > godzinach nocnych :-) to może by poczuli jak to jest otrzymywać

    Problem w tym, że ta cenzurwa wysyła mi też na adresy, których nie
    podałem 1. nigdy, 2. nikomu, 3. nigdzie.
    A są to adresy nie chronione antyspamem, czego też zresztą nie zamierzam
    specjalnie czynić.
    Skomponowane zostały w następujący sposób, załóżmy, że są dwa adresy:
    (założenie; faktyczna ilość była większa i bardziej finezyjna)
    ...@...3 i ...@...6
    Cóż robimy? Mały kogiel-mogiel i co nam wychodzi?
    To:
    ...@...6, ...@...6, ...@...3, ...@...3, ...@...3, ...@...6
    a nawet:
    2@.5.6, ...@...6, ...@...3, ... i tak dalej...
    Po prostu, adres jest rozmontowany na pojedyncze elementy i z tych
    klocków, we wszystkich kombinacjach, tworzone są nowe, które mogą
    istnieć, mogą nie istnieć, niech to będzie tylko 10 % trafień - już
    spamer ma sukces, bo poleciał do kogoś, kto nawet mrugnięciem powieki
    nie przyczynil się do tego, by mu niechciane rzygi przychodziły na
    skrzyknę pocztową. Możliwe, że mój adres będzie ...@...2.3 - pipa z pomogą
    spambota sklei go sobie z tej dwójki pierwotnych adresów, z których
    żaden nie wskazuje na mnie. Wystarczy, że sklei go sobie tak - i już mam
    zarzyganą skrzynkę. Nawet pole "references" z nagłówków to źródło papu,
    oczywiście nagłówki też są rozbierane na klocki, mieszane i jedziemy...
    Że co setny trafi? co tysięczny to już dobrze... i "międzynarodowe
    centrum słania rzygów" łączy się z Neptunem nie tam, gdzie powinno.

    i tak dalej, za dużo pisania...
    Tak pinda sobie skonstruowała adresik, na który mi wysyla woje
    konferencyjne rzygi.
    Więcej - zerknij(cie) uważnie w nagłówki mojego posta - jest w nich
    pewna wstawka, zgłoszona firmie HomeNet, która ją zamieszcza, ale nie
    wycięta, mimo upływu kupy czasu... na szczęście wreszcie ich antyspam
    działa należycie i przedziera się, babol oczywiście, rzadziej, niż raz
    na miesiąc, a nawet kwartał.
    Po tej wstawce osoba która wie co z czym, od razu rozszyfruje mój email,
    którego nie podaję nigdzie (przy okazji - maile na tym koncie inne niż
    spodziewane, natychmiast wypieprzam do fajansu, bez czytania i dopisuję
    nadawców do antyspamu), będzie wiedzieć, jak go zestawić, by mi wyslać
    pocztę. Wiktoria tylko raz mi się na tym koncie pojawiła... No, może
    dwa...

    Co do ankieterów, czasem udaję pijanego, ale tak w drebiezgi,
    oczywiście, jestem grzeczny, aż za bardzo, przymilny, ależ oczywiście,
    caly czas jednak trzeźwo i świadomie kontrolując sytuację.
    Jednakże dla mnie (niezamówiona) ankieta przez telefon, to tak, jakby mi
    ktoś przyszedł i nabekał, czy napierdział przy obiedzie, a spamy
    telemarketingowe, to tak, jakby przy najwykwintniejszym obiedzie
    przyszedł obsrany gnojem i narzygał do wazy z zupą, czy do karafki z
    kompotem...
    Od razu kontruję "nie jestem zainteresowany", bo jednak nie potrafię za
    bardzo powiedzieć "spadaj", jeśli ktoś dzwoniąc przedstawi się, skąd
    jest i po co dzwoni. Anonima bym zjebał, a do osoby kulturalnej jakoś
    nie potrafię odezwać się brzydko... no, może sporadycznie, a potem jest
    mi głupio...

    --
    D4

  • 15. Data: 2009-02-06 11:43:27
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:33:29 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Zacznij od najprostszego rozwiązania - spytaj się skąd dostali numer,

    Zawsze odpowiadają,że z książki telefonicznej, co wydaje mi się być
    wierutnym kłamstwem. Podejrzewam, że to albo TP sprzedaje bazy danych ze
    swoimi abonentami, albo ktoś te bazy stamtąd wykradł.
    Swoje podejrzenie opieram na tym, że dawniej tele-spamerzy gdy dzwonili,
    to znali tylko dane mojej żony, która formalnie jest właścicielem linii
    telefonicznej, a nic nie wiedzieli o mnie.
    Natomiast wczoraj zadzwoniła do mnie jakaś tele-spamerka, która znała
    dane zarówno mojej żony, jak i moje.
    Kluczem do tej zagadki może być fakt, że swego czasu aby móc we dwójkę
    korzystać z odliczenia na internet, zleciliśmy w TP, by faktury za
    telefon były wystawiane na nas oboje.
    Sądzę więc, że w ręce spammerów dostała się baza osób, na które
    wystawiane są faktury. Wskazywałby na to także fakt, że podczas rozmowy
    z tele-spamerką w pewnym momencie wywnioskowałem, że - jakkolwiek
    później się tego wyparła - posiada ona moje *pełne dane adresowe*, a nie
    tylko te, umieszczone w książce telefonicznej!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-02-06 12:05:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof napisał:

    > Zawsze odpowiadają,że z książki telefonicznej, co wydaje mi się być
    > wierutnym kłamstwem. Podejrzewam, że to albo TP sprzedaje bazy danych
    > ze swoimi abonentami, albo ktoś te bazy stamtąd wykradł.

    To bardzo prawdopodobne. Do mnie wciąż dzwonią spamerzy z tepsy, mimo
    że, chwalić Boga, już rok i tydzień nie jestem ich abonentem. Ci na
    bezczelnego odpowiadają, że numer mają z ich bazy danych, co jest
    już jawnym przyznaniem się do popełnienia przestępstwa -- zmieniając
    operatora zastrzegłem swój numer.

    A dzwonią oczywiście z głupimi propozycjami, by wrócić na ich łono.
    Niedoczekanie. Tak im tęskno, żeby mnie znowu móc dręczyć? Sadyści.
    Zmieniłem po to, by mieć spokój.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2009-02-06 12:30:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    falcon.lasek.waw.pl
    użytkownik *Jarosław Sokołowski* napisał(a):

    > A dzwonią oczywiście z głupimi propozycjami, by wrócić na ich łono.
    > Niedoczekanie. Tak im tęskno, żeby mnie znowu móc dręczyć? Sadyści.
    > Zmieniłem po to, by mieć spokój.

    No to chyba Ci nie wyszło :P

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2009-02-06 12:49:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Big Jack napisał:

    > No to chyba Ci nie wyszło :P

    Taki telefon raz na miesiąc to nic w porównaniu z tym, jak ci popaprańcy
    potrafią dręczyć swoich abonentów. To ma nawet jakiś walor rozrywkowy
    -- posłuchać jak to ONI o coś usilnie proszą choć wiedzą, że nic od nich
    nie zależy. Zwłaszcza jeśli porównać to z chamskim i aroganckim tonem,
    tak charakterystycznym dla tepsy w kontaktach z abonentem.

    Jarek

    --
    Podwładny winien mieć wygląd lichy i durnowaty, aby swoim
    pojmowaniem istoty rzeczy nie peszył przełożonego.

  • 19. Data: 2009-02-27 10:09:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Świat się robi mały, po rezygnacji z abo (nie mojego, lecz rodziny!!) dzwonił do mnie
    telepies na zastrzeżoną komórkę, posłałem ich tam gdzie trzeba, a za chwilę drynda
    przedpierdliwiec handlowy z jeszcze innej sieci komórkowej czy nie byłbym
    zainteresowany przeniesieniem czegokolwiek do nich...
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2009-02-27 10:14:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A do mnie już ukraina nie przychodzi he he ;-))
    JaC

    -----