  • 1. Data: 2004-05-29 08:04:16
    Temat: cos mi podmienilo strone startowa! :/
    Od: "Saj" <s...@p...onet.pl>

    Wlazlem na jakas strone z google, pokazal mi sie komunikat o wirusach z
    NOrtona, kazalem je usunac i wylaczylem strone. Jednak podmienila mi ona
    strone startowa. Juz wczesniej mialem cos takiego (rweczne usuwanie nie
    pomaga) i zainstalowalem Ad-Aware 6.0 i wtedy znalazlo wtyczke i ja uzunelo.
    Niestety tym razem nic nie wykrywa! Strona, ktora mi sie otwiera to:
    http://213.159.117.132/redir.php , jest to jakis portal z wyszukiwarka, ale po
    jego zamknieciu otwiera sie w nowym okienku jakas strona porno, o juz mnie
    doprowadza do szalu. Antywir, Ad-Aware oraz Spybot Search&Destroy nic nie
    pomogly! Jak mam top go**no usunac?! Probowalem recznie, udalo mi sie ykasowac
    jeden element, ktory sprawial, ze strona samoistnie otwiera sie co 10 minut,
    ale innych nie moge zlokalzowac.
    Bylbym wdzieczny za ew. odpowiedz na maila.

  • 2. Data: 2004-05-29 08:12:33
    Temat: Re: cos mi podmienilo strone startowa! :/
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Saj napisał:

    > Bylbym wdzieczny za ew. odpowiedz na maila.

    NTG poszukaj grupy ze słowem "pomoc" w nazwie.

    PS. Czy jest możliwe jakieś głosowanie w sprawie odcięcia postów z
    bramki Onetu?
    --
    Olek