  • 11. Data: 2020-04-19 11:34:03
    Temat: Re: covid a telemarketing
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Dzwonili równiez w czasie pandemii, ale jak po 10 razie zapytałem czy
    > KURWA mogliby sobie w koncu zanototwac moja odpowiedz to chyba sie w
    > koncu uspokoili.

    Ponoć faktycznie trzeba z nimi rozmawiać ordynarnie, dopiero wtedy
    gdzieś u siebie zaznaczają, że jesteś klientem bez krawata. U mnie
    ostatnie serie telefonów (jeszcze przed epidemią) były darmowe
    zaproszenie do jakiegoś hotelu (z obowiązkową zbiórką w Warszawie, gdzie
    mieszkam) i jakieś chyba garnki w mieścinie, obok której mam działkę
    letniskową. (Skąd oni k-wa o tym wiedzą?) W tym ostatnim wypadku
    wydzwaniała jakaś starsza pani, więc początkowo miałem opory nawrzucać
    jej kurew.

  • 12. Data: 2020-04-19 11:36:12
    Temat: Re: qrwid a teleZŁODZIEJstwo
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-18 19:59, Czarek wrote:

    > On to chyba pisze z psychiatryka

    Właśnie zdjąłeś mi to z języka. Udało mu się przemycić komórkę.

  • 13. Data: 2020-04-19 20:11:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 19.04.2020 o 11:36, Uncle Pete pisze:

    > Właśnie zdjąłeś mi to z języka. Udało mu się przemycić komórkę.

    W realnym życiu jest totalnym nieudacznikiem a tu dzięki temu, że jest
    anonimowy robi syf.

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2020-04-20 03:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 18 Apr 2020 17:59:51 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    No fakt - oni przestali.
    Za to dzwonia jacys z testami na wirusa.

    Watpie. Skoro sie oplacalo dawniej, to bedzie sie oplacac nadal.

    > A propos naganiaczy, nie wiem czy wiekszosc nie umilkła po wprowadzeniu
    > RODO. Mam wrazenie ze od tego czasu wiekszosc umilkła bojąc się
    > konsekwencji.

    Alez RODO tego nie zabrania.

    J.

  • 15. Data: 2020-04-20 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Alez RODO tego nie zabrania.

    Czego nie zabrania? Wydzwaniac z niezamowionymi ofertami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 16. Data: 2020-04-20 14:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Czego nie zabrania? Wydzwaniac z niezamowionymi ofertami?

    "czy wyraza pan zgode na przedstawienie oferty" :-)

    Nie zabrania gromadzic danych w celu marketingowym, przetwarzac itp.

    J.

  • 17. Data: 2020-04-20 15:01:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-18 o 11:38, Irokez pisze:

    > Wam też nikt nie wydzwania od miesiąca z zaproszeniami po garnki,
    > pościele i inne syfy?

    Właśnie jakieś centrum geriatryczne poinformowało mnie
    puszczonym nagraniem że oferują certyfikowany test na
    korona wirusa. Jak chce kupić to mam wcisnąć klawisz. :-)

    Tu twierdzą ze to oszustwo:
    https://radioszczecin.pl/1,403849,ostrzezenie-przed-
    domowymi-testami-na-koronawiru

    A to jest chyba strona tego telefonicznego spamera.
    Test oficjalnie zatwierdzony ale w Chinach:
    https://geriatrycznecentrummedyczne.pl/produkt/test-
    przeciwcial-wondfo-sars-cov-2/

    > mam nadzieje że ten syf padnie razem z końcem pandemii
    > będzie przynajmniej jakiś pozytyw.

    Byłbym za ale nadziei sobie nie robię.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-04-20 16:43:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >A to jest chyba strona tego telefonicznego spamera.
    >Test oficjalnie zatwierdzony ale w Chinach:

    Mnie podawano jakiegos innego producenta.

    Taaa ... czy to taki test o 80% bledow ?

    Ale ... jakby on dzialal, to moglby byc wkrotce bardzo przydatny.
    Sprawdzilo by sie, czy organizm sie zetknal z wirusem i juz jest
    odporny, czy ciagle trzeba sie bac ...

    J.

  • 19. Data: 2020-04-20 21:57:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-20 o 16:43, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale ... jakby on dzialal, to moglby byc wkrotce bardzo przydatny.
    > Sprawdzilo by sie, czy organizm sie zetknal z wirusem i juz jest

    Telewizor gadał, że już ruszają z produkcją "kocich" testów - znaczy,
    wytwórnia robiąca szybkie testery na kociego koronawirusa przeflancowała
    test na człowieczy COVID. Kosztuje ponoć 25 zł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2020-04-20 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > "czy wyraza pan zgode na przedstawienie oferty" :-)
    >
    > Nie zabrania gromadzic danych w celu marketingowym, przetwarzac itp.

    No racja, ale to za pierwszym razem.
    A potem, kiedy juz poprosimy o zaprzestanie przetwarzania numeru?