  • 11. Data: 2018-01-17 19:39:20
    Temat: Re: cv
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zgadzam się, aczkolwiek wydaje mi się, że to nie jest kwestia wyuczenia,
    to kwestia bardziej systemu... aczkolwiek spostrzeżenie OK - dzięki.

  • 12. Data: 2018-01-19 17:26:37
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 19:39:26 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > zgadzam się, aczkolwiek wydaje mi się, że to nie jest kwestia wyuczenia,
    > to kwestia bardziej systemu... aczkolwiek spostrzeżenie OK - dzięki.

    no nie wiem, ja to widze jak na dzis prosciej i nieco bardziej optymistycznie:

    moim zdaniem jak cos ci slabo idze to nie ze wzgledu na spiski i systemy tylko
    dlatego ze nie umiesz tego robic (co nie jest samo w sobie grzechem ) a nie umiesz
    tego robic bo sie nie nauczyles

    jawi mi sie to jako tak proste, byc moze sie myle ale chyba nie

  • 13. Data: 2018-01-19 19:51:10
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no zawsze to jakiś pomysł... właściwie to mnie uprzedziłeś... bo już
    chciałem rozwijać wątek z postu niżej...

  • 14. Data: 2018-01-19 20:33:23
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no chciałem Panie Firr jeszcze wycisnąć z Ciebie parę informacji,
    jak da radę to:
    co Pan sądzi o tym tworze "wspólnota"?

  • 15. Data: 2018-01-19 21:39:37
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 20:33:28 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > no chciałem Panie Firr jeszcze wycisnąć z Ciebie parę informacji,
    > jak da radę to:
    > co Pan sądzi o tym tworze "wspólnota"?

    troche malo konkretne pytanie.. co do wspolnoty to ludzie sa madrzejsi i glupsi - np
    czesc to bardziej dresy druga czesc bardziej ziomki - ziomki sa bardziej ok dresy
    bardziej do bani...
    tak wogole to jednak nie moge sie zajmowac ludzmi za bardzo, bo dla mnie pożyteczniej
    chyba zajmowac sie bardziej samym sobą - raczej nie mam zbyt spolecznego charaktery
    bym lubil poswiecac ludziom za duzo czasu

  • 16. Data: 2018-01-19 21:50:57
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 21:39:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    pożyteczniej chyba zajmowac sie bardziej samym sobą - raczej nie mam zbyt spolecznego
    charaktery bym lubil poswiecac ludziom za duzo czasu

    dresy to wogole plaga (mowilem zreszta o tym nie raz) dresiarstwo jest straszne w
    narodzie

  • 17. Data: 2018-01-19 22:30:31
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 21:51:00 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    charaktery bym lubil poswiecac ludziom za duzo czasu

    > dresy to wogole plaga (mowilem zreszta o tym nie raz) dresiarstwo jest straszne w

    co do kwestii politycznych i gospodarczych
    jesli kolega pyta to raczej popieram EU i
    jego komisarzy - ciezko to ocenic nie zajmujac sie tym ale tak na oko chyba panuje
    tam jakas cywilizacja i pomyślunek (przynajmniej mam taka nadzieje ale w znanych mi
    alternatywach nie widze go większym, nie jestem jednak specjalista w tym tamacie)

    roznie sie zapewne jednak w kwestiach wolnosciowych bo sporo ludzi z wladzy ma zgola
    negatywnego hopla na punkcie regulacji (np w imie bezpieczeństwa: np przymusowe
    jezdzenie z kaskiem na glowie -
    (albo tez dziesiatki innych przepisow wg
    ktorych umundurowany fagas moze sie do ciebie dowalic mimo ze zasadniczo nie robsz
    nic zlego) - tago rodzaju przymusy i regulacje uwazam za idiotyczne,

    jeszcze inny problem to to ze system o ile jest nawet jako tako byc moze dobry to
    slabo dziala, np jakis powiedzmy lekarz odwali kiche napiszesz skarge a w wyniku
    skargi jakis kolejny fagas z kontroli odpisze ci jakims bezprawnym debilizmem i nie
    ma kto pogonic tych dwu kryjacych sie przyglupow (np zły czyn faktycznie jest ale go
    'nie stwierdzono' - keidys jeden lekarski przyglup dyrektor powiedzial mi ze 99%
    procent skarg na lekarzy czy szpitale okazuje sie bezpodstawna - gdy mz prawada jest
    taka ze wiekszosc z nich (a nawet wiecej niz wiekszosc bo wiekszosci si enie wnosi
    zapewne) jest prawdziwa tylko ta przestepcza chołota ich 'nie stwierdza' ) - sporo
    takich spraw jest opisywanych w prasie czy programach z jakos z tą chołatą ciagle
    nikt nie potrafi czegos skutecznie zrobic

    wiecej nie chce pisac bo nei mam czasu nie chce sie tez denerwowac bo niektore rzeczy
    tutaj naprawde moga zadzialc na nerwy

  • 18. Data: 2018-01-20 13:01:11
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Profesorze!
    a jaki jest dogmat:
    jaki wpływ na poglądy ma znajomość języka angielskiego?

  • 19. Data: 2018-01-20 16:52:38
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 13:01:18 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > Profesorze!
    > a jaki jest dogmat:
    > jaki wpływ na poglądy ma znajomość języka angielskiego?

    nie wiem

  • 20. Data: 2018-01-20 19:52:20
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > nie wiem

    o właśnie taki... znaczy "przecfelenie"...