  • 1. Data: 2010-04-26 12:32:12
    Temat: czarnobyl
    Od: Sylwia Krasnorzewska <s...@g...com>

    http://www.podniesinski.pl/portal/?p=1747

    Znalazłem grupę, która tam regularnie jeździ w celach foto/video.
    Ktoś był? Ktoś wie jak tam się samodzielnie dostać?

    S.

  • 2. Data: 2010-04-26 12:46:47
    Temat: Re: czarnobyl
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Sylwia Krasnorzewska" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > http://www.podniesinski.pl/portal/?p=1747
    > Znalazłem grupę, która tam regularnie jeździ w celach foto/video.
    > Ktoś był? Ktoś wie jak tam się samodzielnie dostać?
    > S.

    Rowerem sie nie da?

    Ja bym sie raczej zastanowil po co...

  • 3. Data: 2010-04-26 13:25:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Sylwia Krasnorzewska" napisał
    http://www.podniesinski.pl/portal/?p=1747

    Znalazłem grupę, która tam regularnie jeździ w celach foto/video.
    Ktoś był? Ktoś wie jak tam się samodzielnie dostać?
    ----------------------

    A nie lepiej skorzystać z oferty ?
    "WKRÓTCE KOLEJNA WYPRAWA DO STREFY WYKLUCZENIA - chcesz się przyłączyć? -
    szczegóły - arek małpa podniesinski kropka pl"

    Jeśli już to warto jechać tam z kimś kto już był i wie co i jak.

    adam

  • 4. Data: 2010-04-26 13:25:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Rowerem sie nie da?
    >
    > Ja bym sie raczej zastanowil po co...

    Jak "po co" ? ; )
    Klimat to miejsce ma niewątpliwy.

    Ja co prawda wolę poganiać po tym miejscu i przy okazji postrzelać do
    ruskich żlołnierzy - Call of duty 4 ; )))

    adam

  • 5. Data: 2010-04-26 13:49:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > Jak "po co" ? ; )
    > Klimat to miejsce ma niewątpliwy.

    Jak skansen wsi kieleckiej :)
    Tylko drożej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-04-26 14:02:05
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    stary kawał mi się przypomniał

    Gorbaczow nie miał pomysłu jak sobie z Polską poradzić. Wojskiem nie mógł bo
    bał się reakcji świata a zboża i kredytów potrzebował i z Afgańczami jeszcze
    sobie nie poradził. Przełamał się poszedł do cerkwi ukorzył się i prosił
    Boga o 'załatwienie sprawy'.
    Bóg się wahał ale w zamian za złagodzenie prześladowań w Sojuzie się
    zgodził.
    Gorbaczow wraca do biura a tam zamieszanie straszne telefony się urywają
    faksy się sypią.... co się dzieje co się dzieje!!!!
    Wybuchła elektrownia atomowa w Czarnobylu. W ciężkim szoku biegnie do cerkwi
    krzyczy Boże mieliśmy układ miałeś doświadczyć Polaków a Bóg na to :
    Wybacz ale święty Piotr dał mi stare mapy ;-D.

    może ktoś nie znał

  • 7. Data: 2010-04-26 14:35:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Jak skansen wsi kieleckiej :)
    > Tylko drożej.

    Z Tokarni nie wywiezie się nic poza odciskami na nogach, guzem na łbie od
    niskich drzwi i wystruganym świątkiem.
    Z Czarnobyla... noooo... to jest coś...
    Atmosfera tajemnicy, radioaktywnej śmierci, trzeszczenie geigera, zasieki i
    czajace się zewsząd niewidoczne zagrożenie...
    Uuuuuu, to jest coś.
    Plus kawałek promieniującej cegły, która była świadkiem TEGO...
    ; ))))))

    BTW - pewnie już byłeś i nie chcesz żeby inni tam jeździli, co ?
    : ))))))))))))

    adam

  • 8. Data: 2010-04-26 15:29:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 15:25:07 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja co prawda wolę poganiać po tym miejscu i przy okazji postrzelać do
    > ruskich żlołnierzy - Call of duty 4 ; )))

    Hmm, ja też, zwłaszcza na multiplayer (mapka mp_pripyat) ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 9. Data: 2010-04-27 01:20:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Hmm, ja też, zwłaszcza na multiplayer (mapka mp_pripyat) ;)

    Oooo, jeszcze tego mi trzeba - multiplayera...

    adam

  • 10. Data: 2010-04-27 09:54:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Jak skansen wsi kieleckiej :)
    > Tylko drożej.

    Mocne slowa spod palcow kogos, kto trzaska pierdylion slitasnych widoczkow w
    lesie** jak pierdylion ludzi przed nim. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

    ** Twoje widoczki sa niezle, ale to wciaz tylko widoczki.