  • 1. Data: 2010-04-26 19:05:43
    Temat: wypozyczanie w sigma pro-centrum
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    witam

    wlasnie pod moim nosem pojawil sie nowy salon sigmy i kusi
    mnie zeby sprawdzic np. 100-300f4... bylem, pytalem i
    okazuje sie ze obiektywy nie sa ubezpieczone, a osoba
    wypozyczajaca podpisuje umowe w ktorej jest napisane ze
    wypozycza sprawny obiektyw. tyle ze w kwestii tej sprawnosci
    to moge na miejscu podpiac do body, zrobic zdjecie i koniec.
    jesli po dniu okaze sie ze np. elektronika szwankuje albo
    co gorsza poprzedni wypozyczajacy sprzet upuscil i objawilo
    sie to dopiero przy moim wypozyczeniu to rozumiem ze jest
    problem? i zamiast zabawy za "jedyne" 239 dostane rachunek
    za 20 razy wiecej?

    pozyczaliscie moze cos drozszego u nich?

    oczywiscie, ze jest to skrajny przypadek ale jednak cos mowi
    mi ze rece i nogi to mialoby dopiero przy opcjonalnym ubezpieczeniu

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 2. Data: 2010-04-26 19:20:04
    Temat: Re: wypozyczanie w sigma pro-centrum
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-26 21:05, Bartlomiej Lidke wrote:
    > pozyczaliscie moze cos drozszego u nich?
    >
    > oczywiscie, ze jest to skrajny przypadek ale jednak cos mowi
    > mi ze rece i nogi to mialoby dopiero przy opcjonalnym ubezpieczeniu

    Kiedyś prosili o kaucję, niemałą, bo jakoś 1250zł. Panowie z Sigmy to
    jednak ludzie dialogu i pozwalają np zostawić inny swój obiektyw jako "w
    zamian".
    Co do takich sytuacji to nigdy niewiadomo. Dobrze sprawdzić przedmiot
    odbierając go. Miłe jest to, że jak zdecydujesz się na kupno tego
    obiektywu to tego wypożyczenia nie płacisz już.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2010-04-26 20:19:10
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    dominik <u...@d...net.pl> wrote:
    > Kiedyś prosili o kaucję, niemałą, bo jakoś 1250zł. Panowie z Sigmy to
    > jednak ludzie dialogu i pozwalają np zostawić inny swój obiektyw jako "w
    > zamian".

    tyle ze mnie interesuje zabezpieczenie mnie jako uslugobiorcy.
    jesli ja cos zmaluje to rozumiem ze bede musial zaplacic (choc
    wolalbym aby to zrobil ubezpieczyciel) ale w sytuacji obiektywu
    przekazywanego z reki do reki nie chcialbym zaplacic za cudze
    bledy. to jest elektronika ze wszystkimi jej zagadkami. problem
    z moim aparatem objawial sie raz do kilku razy w serii zdjec
    (czasem wcale) i bylo to robienie czarnych zdjec, losowego szumu
    lub niezrzucanie zdjec na karte wogole. gdybym go mial wziac
    do reki zrobic kilka zdjec i podpisac sie pod tym ze jest on
    sprawny, a on akurat nie wykazalby tej wady to co?
    wzialem sprawnego - odpowiadam za problem przy oddaniu?

    na http://www.borrowlenses.com w cenie 64$ + 14$ za ubezpieczenie
    jest tydzien zabawy z obiektywem ktory nowy kosztuje 1600$. czyli
    jednak mozna - tanio i z ubezpieczeniem (pokrywa z tego co widze
    88% kosztow naprawy)

  • 4. Data: 2010-04-26 20:52:29
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Bartlomiej Lidke" <o...@r...cy.rot13.invalid> napisał w
    wiadomości news:hr4sft$bdj$1@news.onet.pl...

    Możliwe, ze nie mieli jeszcze takiej podbramkowej sytuacji... Jak oddawałem
    12-24, to pani sprawdziła tylko, czy nie jest porysowana przednia soczewka,
    odłożyła obiektyw na półkę i oddała kaucję. Nie było mowy o żadnym dogłębnym
    sprawdzaniu. Może nie jest to najdroższe ich szkło, ale jednak 3200 piechotą
    nie chodzi...

    Co do ubezpieczenia to zgadzam się, powinna być taka opcja. Pewnie nie było
    by to jakoś specjalnie drogie, a sen byłby spokojniejszy :)

    pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2010-04-26 21:37:49
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-26 22:19, Bartlomiej Lidke wrote:
> [...]
    > jest tydzien zabawy z obiektywem ktory nowy kosztuje 1600$. czyli
    > jednak mozna - tanio i z ubezpieczeniem (pokrywa z tego co widze

    Tak, i rzeczywiście to tak działa:
    http://www.dgrin.com/showthread.php?t=84245
    http://borrowlenses.smugmug.com/gallery/4337896_8tsB
    X#254473115

    :)

    Ale nie życzę komukolwiek takiego wydarzenia :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564