  • 1. Data: 2010-08-25 13:56:04
    Temat: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Może pytanie jest głupie ale czy do takich aut montuje się instalacje gazowe ?

    Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
    a po przełączeniu na skrzynie sekwencyjną średnio 8.

    Silnik benzyna 2.0 (szczegołów nie znam).

    Ile może kosztować jazda takim autem po zamontowaniu gazu ? Jeżeli
    normalnie by palił te 8 to na gazie ile ? Dużo więcej ?

    Czy ma to bardzo duży wpływ na silnik ? Auto jest po kompleksowym
    remoncie (między inny remont silnika) więc zakładam, że jest w dobrym
    stanie. Chciałbym żeby z 5 lat jeszcze pojeździło. Czy gazem
    go nie zakatuje od razu ?

  • 2. Data: 2010-08-25 14:01:48
    Temat: Re: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
    > a po przełączeniu na skrzynie sekwencyjną średnio 8.

    Gaz gazem ale mnie bardziej by zastanowił fakt zrobienia jak piszesz
    kapitalnego remontu i sprzedaży bardzo tanio.
    Jakoś to, szczególnie w Polszy ze sobą nie licuje

  • 3. Data: 2010-08-25 14:09:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 13:56:04 +0200, bagno napisał(a):

    > Mam okazję kupić bardzo tanio ale to podobno na automacie pali do 10l
    > a po przełączeniu na skrzynie sekwencyjną średnio 8.
    >
    > Silnik benzyna 2.0 (szczegołów nie znam).

    Zamontuj turbinę, będzie palił 6 litrów. Przynajmniej niektórzy tutaj tak
    się zarzekają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-08-25 14:12:51
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
> [...]
    > remoncie (między inny remont silnika) więc zakładam, że jest w dobrym
    > stanie. Chciałbym żeby z 5 lat jeszcze pojeździło. Czy gazem

    to ile auto przejechało i gdzie, że już remont silnika był robiony? I co
    to znaczy remont silnika? Dla niektórych remont silnika to wymiana np
    uszczelniaczy zaworowych :) trzeba dokładnie się dowiedzieć. Przy dobrej
    instalacji różnica w spalaniu max 10-15%

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-25 14:17:47
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > remoncie (między inny remont silnika) więc zakładam, że jest w dobrym
    > stanie. Chciałbym żeby z 5 lat jeszcze pojeździło. Czy gazem

    Remontowane silniki bym omijał jeśli nie wiadomo dlaczego remont był robiony
    i co obejmował. Chociaz to i tak mało informacji.

  • 6. Data: 2010-08-25 14:20:15
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kapitalnego remontu i sprzedaży bardzo tanio.
    > Jako? to, szczególnie w Polszy ze sob? nie licuje

    Znam historie tego auta i wiem czemu tak tanio. Auto było mocno zakatowane.
    Po remoncie jest kilka problemów ale gdybym dostał go za 4000 / 5000 to można
    się zastanowić.

  • 7. Data: 2010-08-25 14:29:46
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > Znam historie tego auta i wiem czemu tak tanio. Auto było mocno zakatowane.
    > Po remoncie jest kilka problemów ale gdybym dostał go za 4000 / 5000 to można
    > się zastanowić.

    auto to nie tylko silnik, to skrzynia biegów, zawieszenie, karoseria
    więc zalecam szczególną ostrożność. Bo zarżnięte auto to zwykle kopalnia
    wydatków.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-08-25 14:32:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > zakatowane.
    > Po remoncie jest kilka problemów ale gdybym dostał go za 4000 / 5000 to

    To obecny użytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny _remont_
    i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln.
    Troszkę dziwna sytuacja :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-08-25 14:33:20
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kml pisze:
    > To obecny użytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny
    > _remont_ i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln.
    > Troszkę dziwna sytuacja :)

    a ja bym powiedział, że jest cwany jak diabli :) i szuka frajera ale
    oczywiście bywają wyjątki czego autorowi wątku życzę.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-25 14:34:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > To obecny użytkownik jest bardzo bogaty z domu skoro robi kapitalny
    > _remont_ i jest skłonny sprzedać samochód za 4 czy 5kpln. Troszkę dziwna
    > sytuacja :)

    Pewnie po remoncie stwierdził, ze i tak jest do dupy, więc szuka jelenia.

    --
    ignorance is bliss